1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.0 TFSI la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Mxf, 29 Ian 2010.

  1. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Multumesc pentru raspuns,dar crede-ma,am de putin timp masina si nu stiu prea multe despre tfsi,ce am citit pe forum si atat.Am zis sa ma documentez mai bine pana sa merg cu ea.Momentan,i-am facut doar tester.Ce reprezinta acel senzor G66 si ce rol are?Multumesc!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    G66 este Knock Sensor si are rolul de a monitoriza procesul de ardere.
     
  3. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Eu ma gandeam sa nu fie pompa de inalta presiune sau pcv.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  5. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Multumesc frumos pentru raspunsuri!O noapte linistita!
     
  6. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Buna seara.Am un audi a6c6 2.0tfsi,an 2006si mi-a picat pompa de inalte presiune.Ma puteti ajuta cu un raspuns daca se potriveste pompa de inalte presiune de pe audi a4b7 2005 tot 2.0 tfsi?Pompa este aceeasi,doar ca difera codul motor,la audi a6 cod motot bpj,iar celalalt este bgb.Va multumesc!
     
  7. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Dariusik, se potriveste fara probleme.
     
  8. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Multumesc pentru raspuns.Am luat o pompa de inalta presiune de pe un Golf V gti 2.0tfsi si s-a potrivit!
     
  9. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Salut!Va cer o parere,as dori sa d-au baia jos si sa o curat la audi a6c6 2.0tfsi.Daca a facut cineva asa ceva,se da greu jos?Este eficient pentru motor?Va multumesc!
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se da jos usor, are 18 suruburi. :)

    P.S Sa iei un tub de Victor Reinz 300+.
     
    Ultima editare: 27 Ian 2018
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Daca nu ma gresesc , este si o ordine de strangere a suruburilor, si momentul Nm de strangere. Ca la cutie.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iar incepem cu dinamometrica ? :) Suruburile alea de la baie se strang la simtul mainii si atat.
    Ca sa demontezi baia aia nu este asa de simplu dar cu putina rabdare si indemanare cam in 2-3 ore se poate rezolva cu demontarea. Pentru repunere la loc se foloseste unul din siliconul asta mentionat aici: http://www.clubaudi.ro/threads/pomp...leme-reparatie-si-sau-inlocuire.22592/page-30 in mesajul #591. Respectati tot ce scrie in mesajul ala.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact Aurel, dar daca nu isi trec codul motorului in profil imi vine greu sa le caut toate datele in ELSA.

    Tightening sequence for sump
    1. Pre-tighten bolts -1 ... 18- to 5 Nm in diagonal sequence.
    2. Tighten bolts securing sump to gearbox to 45 Nm.
    3. Tighten bolts M10 -arrows- to 40 Nm.
    4. Tighten bolts -1 ... 18- to 15 Nm in diagonal sequence.

    upload_2018-1-27_17-27-15.png
     
    Fratica122 apreciază asta.
  14. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Va multumesc pentru raspuns. O sa trec codul motorului in profil. Inainte de a face schimbul de ulei,as dori sa bag o solutie pentru curatarea motorului. Imi recomandati asa ceva ? Este ok ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti folosi cu incredere produsele dedicate de la Liqui Moly.
     
    Dariusik apreciază asta.
  16. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Multumesc frumos pentru raspuns audi66!O zi buna!
     
  17. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Legat de #193: e valabil si pentru cod motor BPJ?
    Deci corect e ca acolo sau merge si la simtul mainii?
    Si eu i-as face o curatare a baii de ulei
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Valabil si pentru codul tau motor. Vezi ca nu e chiar asa simplu de dat jos.
     
    Roger25 apreciază asta.
  19. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Buna seara!Am un audi a6c6 2.0TFSI,an 2007,i-am facut un test si mi-a aparut knock senzor p0332.Mentionez ca de ceva timp,imi porneste mai greu la cald.Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna ce rol are acest senzor si unde este pozitionat?Va multumesc!
     
  20. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Mie la rece de ceva timp imi porneste cam "infundat", agatat, ceva de genul.. nu lin, frumos. Cam ce ar trebui sa verific? Bobinele de inductie au vreo treaba in asta?
    Mersi
     

Distribuie pagina asta