1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.0 TFSI la A6 C6 (motor, benzina, revizii)

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Mxf, 29 Ian 2010.

  1. catalin achim 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2016
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 2.0 tfsi(BPJ) 2006
    Salut.Sunt posesor de a6 2.0tfsi cod motor BPJ.Am o intrebare...cineva s-a mai confruntat cu presiune scăzută la ulei doar când e cald si doar in ralanti(curățat baie si sorb,schimbat senzor..am pus manometru direct,am schimbat valva pcv) atât cu 5w-30 cat si cu 5w-40?În turatie e in parametri presiunea.Multumesc de pt eventualele raspunsuri.
     
  2. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Salut!Eu m-am confruntat cu asa ceva,iar rezolvarea a fost sa schimb uleiul si am bagat castrol 10w40.Dupa ce am bagat ulei mai gros,am rezolvat problema.
     
  3. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Dupa parerea mea nu bagi ulei mai gros doar ca sa "rezolvi problema". Problema poate e de alta natura, nu de ulei. Trebuie pus ulei conform specificatiilor din manualul masinii, 10W-40 in niciun caz
     
  4. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Salut dragi colegi!Va deranjez cu o intrebare.Vreau sa fac o decarbonizare cu hidrogen pe audi a6c6 2007, 2.0 TFSI.A mai facut cineva asa ceva?Este recomandat o decarbonizare?Va multumesc!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul dedicat, existent pe forum, unde ai toate informatiile. S-a mai explicat ca asta este o alta tampenie si legenda urbana.
     
  6. iVladBogdan

    iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    EX: A4 B7 2.0 TDI BRD 2007
    Nu am suficiente butoane de like pentru mesajul lui Cristi. Oameni buni, nu mai puneti botul la tot felul de solutii "minune" de genul asta! Asta e fix ca si mizeria aia care umbla pe Facebook acum 2-3 ani cu acele dispozitive pe care le bagai la bricheta masinii si "iti scadea consumul".
     
    Sorin Oltean apreciază asta.
  7. Staicu Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A6, 2.0 TFSI, 2005
    Salutare grup,
    Am un A6 C6 2.0 TFSI an 2005 si dupa ce se încălzește motorul, de fiecare dată la turații mici (când ma opresc la semafor sau când parchez) apare în bord: low pressure oil. Menționez ca am schimbat pompa de ulei și problema persista.
     
  8. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c6 Allroad 2.7tdi fabr.2007 COD motor BPP
    Staicu Cristian sorbul de la pompa l-ai schimbat ?

    Am același motorizare 2.0 TFSI cod motor BPJ si aceeasi problema cu “low oil pressure”. Ce e ciudat e ca imi apare la relanti cand ajunge apa la circa 60 de grade, iar cand apa are peste 70 de grade nu mai am probleme. Daca stie cineva care ar fi cauza si o rezolvare, cred ca am fi mai multi incantați pentru raspuns.
     
  9. vycy24 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2010
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A6 2.0 TFSI 170 cp 2011
    Salut,
    Nu mai pot nu ii dau de cap la masina mea din profil un Audi A6 C6 2011 2.0 TFSI 170 cp. Am schimbat prima sonda, am curatat catalizatorul, benzina doar din aia buna dim omv sau rompetrol si tot se aprinde check engine. Mecanicii au zis ca e prima sonda sau catalizatorul.
    Sa fie a doua sonda ? pentru ca aia n-am schimbat-o. Cine a avut aceeasi problema il rog sa ma ajute. Multumesc.

    20190204_163242.jpg
     
  10. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c6 Allroad 2.7tdi fabr.2007 COD motor BPP
    Ai verificat sa nu ai ceva scurgeri de vacum? (Pe la admisie, Garnituri ,etc.)Ar putea fi aia problema si iti da aceeasi eroare.
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    vycy24, eficienta catalizatorului este evaluata cu ajutorul celei de-a doua sonde. Daca n-ai neetanseitati in admisie si evacuare,rateuri sau alte erori, inlocuieste a doua sonda, urmareste-i valorile (tu sau cineva priceput in interpretarea datelor) si daca nu da ceea ce trebuie, sunt sanse foarte mari sa ai catalizatorul defect.
     
  12. vycy24 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2010
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A6 2.0 TFSI 170 cp 2011
    alexutzu79
    Din cate stiu si mi s-a spus ca nu am.

    mihaicristian
    Am sa inlocuiesc si a doua sonda sa vedem cum o fi dar ma tem sa nu fie catalizatorul ca o lipsa de putere are masina. Poate o fi de acolo sau nu.
     
  13. vycy24 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2010
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A6 2.0 TFSI 170 cp 2011
    Am revenit. mihaicristian ai avut dreptate, catalizatorul e praf. Trebuie inlocuit.
     
  14. Cristi Tuță 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, bpj, 2006
    Salut !
    A gasit cineva o solutie pentru presiunea asta scazuta ?
    Am schimbat ulei, filtru, senzor. Presiunea la pompa este 2,4 bari, este ok. Nu am gasit un mecanic sa rezolve problema asta, numai pareri.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    2.4 bar cand ?

    Trebuie sa ai intre 2.7 si 4.5 bar la 2000 rpm cu uleiul la 80 °C. Daca nu ai presiunea asta, ori ai sorbul baii infundat, ori pompa de ulei dusa.
     
  16. Cristi Tuță 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, bpj, 2006
    Presiunea la ralanti este de 2,4
     
  17. dolphspeed99

    dolphspeed99 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.0 TFSI 170cp
    Salutare tuturor. De ceva timp au aparut niste probleme la masina, dupa cum urmeaza:
    1. Pe ud sau umed, desi anvelopele sunt foarte bune (Dunlop BlueResponse 1 an vechime), la accelerari mai puternice simteam ca acceleratia "scapa" putin, ca si cum rotile ar fi deraparat usor si sacadat.
    2. Comportamentul s-a inrautatit la sensul ca, atunci cand motorul era rece, masina intrerupea la accelerari, chiar daca era uscat pe jos si o acceleram foarte usor.
    3. Am pus Vagcom-ul si am observat niste rateuri pe diversi cilindi (fara niciun cod de eroare insa), asa ca am inlocuit toate bujiile si toate bobinele din capul bujiilor.
    4. Senzatia de "intrerupt" s-a diminuat mult, dar nu a disparut in totalitate cand este motorul rece. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai intrerupe, insa pana pe la 2600rpm simt un tremurat al masinii, ca si cum rotile nu ar fi echilibrate. Tremuratul apare indiferent de treapta de viteza folosita, deci apare la viteze diferite, prin urmare exclud roti neechilibrate (au fost echilibrate acum 2 luni, cand am inlocuit rotile de iarna cu cele de vara).
    5. Daca o accelerez de la 2600 rpm in sus, indiferent de cat de mult bruschez, si indiferent de treapta de viteza, masina merge impecabil.

    Masina are 130.000 km reali (am cumparat-o noua din reprezentanta). Stiu ca am un suport motor scurs, care trebuie schimbat, si ma gandesc ca si ambreiajul ar putea fi de vina, deoarece am un stil de condus mai agresiv, cu accelerari bruste, si am si vreo 2000 km tractand o rulota de 1400kg, deci fix la MMA maxim al masinii.

    Ceva idei despre piesele care ar putea fi suspecte in cazul meu? Am cautat pe forum, dar spetele gasite nu au legatura cu situatia mea. Multumesc anticipat de orice indiciu.
     
    tpy apreciază asta.
  18. ionut76 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2015
    Locație:
    oras ianca,jud braila
    Masina:
    audi a4,1,8T,2004
    Salutare tuturor!A modificat cine turatie relanti din vcds sau soft la audi a6c6,2006,2.0tfsi?Intreb ca am turatie prea mică si vreau sa o măresc.Multumesc frumos!O zi bună!
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Cum ai dedus ca ai ralantiul prea mic ?
    Cat arata pe VCDS ?
     
  20. ionut76 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2015
    Locație:
    oras ianca,jud braila
    Masina:
    audi a4,1,8T,2004
    720 este pe VCDS si merge un pic întrerupt. Daca o tin in 900 ture, merge foarte frumos, fără întreruperi. Am verificat tot, inclusiv bujii, nicio problemă, doar ca este relantiul foarte mic.
     

Distribuie pagina asta