Cati km are masina? cati km ai de cand s-a facut ultimul schimb de ulei? A mea este ciupuita acuma este in jur de 210 cp , in momentul in care am dus-o in tara am si ciupuit-o sincer am crezut ca de aia imi consuma pana motorul se obisnuieste cu upgrad-ul dar se pare ca este tipic acestui motor consumul. Tu ai cip pe ea?
... 140.000 km avea cand am luat-o .acum are 151.000 km .si mie mi s-a zis ca aceste masini cam papa.nu am cip. se simte diferenta? eu oricum nu am unde sa merg cu ea si cu 170cp.
Se simte mult mai bine. Inainte aveam un A4 b6 de 131 de cp si plus cip deci undeva pe la 160 de cp si sincer de pe loc cred ca as fi luat Audi A6-le de 2.0 Tfsi de 170 de cp, ma refer de pe loc, ca pe drum drept nu, dar asa cu cip pe nici o distanta nu as mai discuta cu A4-le. A mea acum o luna a fost cumparata la 102.000 km din 2006 si acum are 106.000. Ar fi bine sa ne interesam de problema consumului si daca aflam ceva sa ne anuntam mai ales ca acest tip de motor este cam rar !
Salutare. Fiind primul meu post pe acest forum tin sa va salut pe toti. problema mea sta in felul urmator. am cumparat acum 2 luni un A6 an 2008, 2.0 TFSI, in afara de consumul mare in oras...sunt super multumit de masina. mai am inca 2000 de km pana la revizia de 95.000 km. si as vrea sa va intreb in mare parte cam in ce consta aceasta revizie in afara de schimbul de ulei, filtre si cam ce ar mai trebui schimbat la ea sau verificat. astept raspunsurile voastre. multumesc. A, si inca ceva. daca stiti si niste preturi la care as putea sa ma astept pentru aceasta revizie..
distributia nu am schimbat o inca.am inteles ca la acest motor se schimba undeva pe la 120.000km sau 5 ani.
Cel mai bine este sa vezi in cartea masinii, acolo scrie ce se schimba si cand. La distributie depinde de codul de motor, la mine de exemplu e trecut in carte 180.000km sau 5 ani. Succes
rogoz salut, pe capacul de la rezervor (partea metalica de inchidere) are un abtibild si scrie (cel putin la mine) benzina 91-95-98. a tine nu e la fel ? de ce zici ca doar 99+ ? nu se discuta cum merge cu 99+ . boboc de masina. Nici un incident, doar service ul regulat si atat. Acum ma bate gandul sa-mi iau un Allroad. Mai intai trebuie vanduta jucaria .
Daca intri pe audi.ro la 2.0 Tfsi cel putin la A4 este recomandata benzina cu cifra octanica de minim 98.Poti baga si de 95 dar cu siguranta nu va mai avea aceeiasi putere.
Am ridicat astazi masina de la service. Primele impresii: mult mai silentioasa, orice zgomot de la gropi/denivelari mult atenuat. Toate piesele inlocuite (cu exceptia filtrelor bineinteles) erau cele originale ale masinii (momentan avand 72000km). Prin inlocuirea termostatului s-a rezolvat si problema temperaturii apei, acul ajunge imediat la 90grade si ramane acolo. Pentru cei interesati de acest model, costurile aproximative au fost: - ulei+filtre - 450ron (edge 5w30 + filtre mann/mahle) - tachet pompa benzina - 150ron OEM - garnitura capac+bujii - 330ron NKG + Victor Reinz - kit distributie - 320ron INA+Contitech - kit transmisie - 380ron - pompa apa+termostat - 300ron SKF+Behr - articulatie - 1700ron (brate superioare+bielete antiruliu+bielete directie+cap bara Meyle HD) - antigel - 80ron Hepu - lichid frana - 100ron Ate Preturile sunt doar pt piese, manopera nu este inclusa.
Salut cu uleiul nu cred ca ai facut ceea mai buna alegere. Am avut motorul asta de nou, si l-am tinut 200k. Un motor foarte bun daca ii face mentenanta corespunzatoare. Cu 5w30 o sa vezi ca dupa 1000-2000 de km deja completezi un litru, depinde si de stilul de mers. Ceea mai buna varianta e 5w50 mobil one , care nu o sa iti manace decat foarte putin, sau motul v300 , si nu trece de 10k cu un ulei,daca vrei sa protejezi motorul si turbo. Si la fiecare al 2 schimbi verifica tachetul la pompa de inalte, filtre si restul la fiecare schimb nu te zgarci la 100 de lei.
Multumesc pt sfat, intradevar masina are tendinta de a consuma cam 250-300ml la 1000km. Am dat vina si pe stilul de condus+modul de exploatare (distante scurte, doar urban samd), dar tot nu mi se pare normal sa consume atat. La urmatorul schimb o sa trec la 5w40, motul 300v, sunt mai multi care mi l-au recomandat. Tachetul acela l-am schimbat deja, iar cel care era pe masina (avea 72000km) avea uzura minima spre medie. La fiecare revizie schimb toate filtrele oricum, mai ales ca un filtru de benzina a ajuns sa coste cat 15l de benzina. Daca mai ai vreun sfat/indicatie le accept cu placere.
cat de complicat e operatiunea de schimbare a tachetului. sunt la al 2 lea schimb si ma gandesc sa l schimb-verific. in legatura cu uleiul. am vorbit cu ff multa lume si se stie ca papa ulei. si e bine sa pape ca face bine ungerea. decat sa nu pape deloc ... oare nu e bine sa pape adica sa aibe o ungere buna ?!
Dan din cate am inteles de la mecanicul meu nu e mare lucru. Nici ca manopera, nici ca dificultate, nici ca pret. Legat de papatul de ulei, nu prea ai dreptate cu ce ai zis. Daca papa nu inseamna ca face ungerea bine, cum la fel de bine daca nu papa nu inseamna ca nu face ungerea bine. Tatal meu de exemplu nu a completat niciodata cu ulei intre revizii (Ford Mondeo tdci). Tu ce ulei folosesti? Ceva probleme ai avut cu masina?
Sfaturi ar fi multe, dar o sa le prinzi pe parcurs cand o sa te lovesti de una alta. Daca ai probbleme cu piese si alte chesti , imi poti spune. Si papa ulei pentru ca ajunge la temperatura maxima pe care o rezista uleiul si ajunge pe evacuare ars. Asta nu e un lucru bun, cum ai zis face bine sa "pape ulei" dar nu in felul asta. Eu prima data cand am luat masina, forja o saptamna si becul de ulei aprins, asta inseamna 1L ... si cam asa mereu 1L-1000 km. Asta e singurul motiv pentru care uleiul la TFSI se pune cu a doua cifra foarte ridicata. Daca ati citi si voi macar putin la sectiunea de uleiuri, ati vedea ca prima cifra e vascozitatea (cate de gros e ,,, 0-5-10-15-20) si a doua temperatura de ardere (30-40-50-60 ) care la TFSI e destul de mare. Eu am mers doar cu doua uleiuri in masina. 5w50 iarna , pentru o ungere buna la rece, si 10w60 RS vara, pentru temperaturi ridicate si aveam cam 700ml consum intre schimburi, asta cu masina modificata destul de serios. Legat cu Cam follower se schimba foarte usor, de desface hfpp se scoate de acolo si se schimb, ideal ar fi daca partea aia neagra din capul lui incepe sa isi piarda culoare, atunci trebuie schimbat.
nici loganul meu nu papa :D, dar nu inseamna ca e desavarsit . nu am avut probleme cu masina. de papat incepe sa pape cam dupa ce fac 7000-8000km ... asa am sesizat. ulei bag ce scrie in carte ca si coduri, iar ca si marca castrol edge 5-30.
Da..cred ca e si mica problema de proiectare totusi. E un coleg pe forum cu o problema serioasa de consum ulei, astept sa vad ce rezolvare gaseste el.
salutare la toata lumea, va rog sa mi spuneti ce placute de frana ati pus la 2.0 TFSI urile voastre. multumesc.