Dupa un drum mai lung (dus-intors la mare din Buc.), si Buc - BV dus-intors, deci cam 1000 km, mi-a mancat doar vreo 200 ml, estimez eu. Si am mers si sportiv, inclusiv cu 4000 rpm pe A2 o portiune destul de lunga. Concluzia e ca mersul in oras si pornirile dese la rece "il omoara". Am un coleg cu A4 2.0 TFSI din 2009, si ii ia in bucuresti 1L la 2000. La mine e cam 1L la 2500 (doar urban). Asta e...
A cam inceput sa sune acel lant de la distributia variabila si la cald (la pornire). Il voi schimba, si totodata fac si distributia. Cost total la reprezentanta din Bacau (cu tot cu schimbarea lantului + patinei) 2700 ron.
va salut cine aRe motorul BPJ as dorii sa ma bage in seama sau in general a6 c6 2.0 tfsi poate ma poate ajuta concret la niste intrebari 1.cum ar fi sunetul de tdi (tacanitul) stiu ca s-a discutat dar as vrea sa discut mai pe indelete 2.simt in pedala de ambreaj si in caroserie o trepidatie 3.daca ati avu probleme cu scurgeri de ulei ex( la mine cica ar scapa pe la pompa de vacum cea de pe motor undeva in spate) 4.trepidatie la relantiu (posibil sa fie si din suport motor ce cu ulei hidraulic) 5. ---------- Post added at 00:11 ---------- Previous post was at 00:10 ---------- si vreau sa stiu posesorii de 2.0l tfsi in bicuresti cine e ---------- Post added at 00:12 ---------- Previous post was at 00:11 ---------- vineri unde va intalniti si la ce ora?
Daca simti in pedala si caroserie vibratii, mai mult ca sigur ai volanta pe duca. Unde se tin intalnirile vineri, scrie mare in titlul topicului de mai jos. http://www.clubaudi.ro/intalniri-re...casa-poporului-palatul-parlamentului-382.html
Am eu BPJ. Legat de 1), mai pe indelete.. dupa 170k km la mine, se cam aude un tacanit de diesel, de afara (din habitaclu nu prea). Daca ridic capota si ascult langa distributia variabila, se aude calumea. A cam inceput la orice pornire sa faca acel zdranganit metalic, dar scurt. Cat despre vibratii, cand merge la relanti simt si eu, rar, mici vibratii in scaun, ca si cum nu ar merge rotund. Mi s-a spus ca poate fi de la bujii(imediat au 90k deci vor trebui schimbate) sau de la clapeta de acceleratie. Cu scurgerile de ulei, daca ma chiorasc atent, vad si eu pe undeva o zona cu ulei.. nu stiu cat de proaspat e, sau daca chiar se scurge pe undeva. As vrea sa verific undeva asta.. Ce am mai sesizat dar nu primisem un raspuns: nu stiu de ce tremura cand pornesc motorul, dar si la oprire (mai slab insa).
Cdumitru, gasesti in acest topic solutiile pt problemele tale, cu tot cu costurile aferente. Zgomotul de diesel se rezolva cu cca 200e prin schimbarea unui lant+intinzator. Trepidatia e de la.volant probabil. Restul problemelor mai bine le localizezi exact intr-un service. Bafta!
azi am rezolvat 80%-90% din tremurat era un suport motor hidraulic 256 pe febi si 70% bataia din pedala era tot asta de vina + bujiile nu erau stranse probabil scapa compresie e cv din bucuresti care a scapat de sunetul de dizel cu 200e sa ma indrume ce sa cumpar exact
Tocmai ti s-a spus mai sus ca gasesti in acest topic tot ce iti trebuie. Suportul motor era Febi sau tu ai pus Febi ? In caz ca ai pus Febi acum, nu te astepta sa te tina prea mult.
Stiu ca acest surub face parte de undeva de la mecanismul distributiei variabile la TFSI, dar de unde mai exact? Parca e in mijlocul unei role de tensionare, nu? La mine momentan e rupt din filet, deci nu mai poate fi desfiletat nicicum, din exterior, cu acea cheie speciala. Ce solutii ar mai fi in acest caz, de scoatere a lui? Multumesc.
bormasina cu spiral de calitate si dat gaura pe centrul surubului dupa care bagat "extractorul" dai pe google images sa vezi poze
Ataseaza-mi un link te rog, ca nu stiu cu ce sa-i dau cautarea. Alta varianta, ma gandeam daca se poate cumva da axa cu came jos si impins cumva in "exterior" (el fiind undeva in capatul axei cu came)
Aberati amandoi..... Si tu Sorine, aveam pretentii la tine, doar erai de fata cand am umblat acolo. Singura solutie viabila este scoaterea axei cu came si mers cu ea la strung. Asta daca vrei sa faci o treaba corecta. Daca nu, o sa vrei sa iti schimbi si axa cu came si variatorul....
Da cata, stiu, insa am zis sa intreb si pe forum sa vad poate mai au altii si alte solutii... Nu te-am acuzat de nimic; lucrurile se intampla... Pentru cei care nu stiu, ar fi vorba de surubul 7: http://www.jimellisvwparts.com/images/parts/VW/fullsize/420109150.jpg Ar exista si asa ceva http://www.sculeauto.com/Produse/Extractor suruburi rupte 5146 1.jpg , dar nu stiu daca se aplica si in acest caz. Daca doar scoaterea axei cu came e ultima varianta, o sa o fac, insa sa gasesc un strung bun..
Acum ca mi-ai aratat unde vine nenorocirea de surub.. tinand cont ca e spre spatele motorului, nu ai loc de bormasina si extractor acolo. Eu sustin ca merge cu extractorul si cu axa data jos si tinuta in menghina( nu prea stransa si cu ceva invelis protector de cauciuc sa nu fie fier pe fier evident )... Ai nevoie de un meserias cu burghiu de calitate( pentru ca sunt niste oteluri dure pe masina asta) si bormasina de putere mare dar turatie redusa sa poata centra gaura dupa cce in prealabil bate cu un mic dorn sa isi dea reperul pentru o gaura centrata. O curiozitate ? Cum s-a rupt capul surubului ?
Era foaarte strans acel surub, si cand am incercat sa-l desfacem cu cheia, s-a rupt.. a ramas doar filetul inauntru. La axa cu came, trebuie date ambele jos, sau doar 2-ul din poza aceea (cea dreapta, in care intra surubul)? Daca e suficienta o menghina, e ok, ca strung gasesc mai greu.. numai sa gasesc un meserias care sa aiba sculele necesare. Daca tot schimb si distributia, sper sa nu se rupa si 10-le )
nu stiu la 2.0 dar estimez la fel cu ce am eu, ca sa schimbi variatorul la 1.8 T trebuie date ambele jos, daca se schimba doar lantul merge comprimat intinzatorul si se poate da jos doar 1 admisia, axa de evacuare si distributia pe curea raman pe loc. Ca sa umblii la astfel de suruburi se umbla numai cu motor rece din cauza dilatarii materialelor la cald si numai dupa ce in prealabil se bate finut cu ciocanelul in cheia imbus torx care intra in capatzana surubului. Altfel cu motor cald ai + forta mare pe el sunt sanse mari sa se rupa.
Va salut pe toti. Detin un A6 C6 2.0 TFSI motor cod BPJ an2008. Am citit tote cele 41 de pagini dar nu sunt lamurit. Problemele mele ar fi urmatoarele: 1. trepideaza motorul la ralantiu 2. intre 2.300 ture si 3000 ture in treapta 3, 4 se simte cel mai bine ca e cuplu mai mare are o trepidatie mica (o intrerupere ceva asemanator,o intarziere a acceleratiei ca si cum ai pleca cu trepta 3 dupa ce ai redus viteza la 10 km/h) dupa ce intra bine turbina trage cum trbuie. 3. dupa ce acelerezi putin mai tare undeva 3000 rpm in timp ce vine turatia la normal are un sunet mai ciudat. 4. acum 2 zile dupa un drum de 15 km mers normal putin agresiv in momentul cand am ajuns la destinatie a inceput sa suiere ceva ciudat ziceai ca e o rola sau cureaua de accesori cand se uda sau prinde praf ca in video-ul atasat in acest link: https://youtu.be/4nTEScauoOc 5. in timp ce merg din cand in cand apare oil pressure. Am verificat acel tachet si arata ca primul din poza 1 atasata. In piesa din poza a 2-a daca suflu merge si daca trag la fel. Nu este in regula, nu ? In piesa din pa a 3-a daca trag merge daca suflu la fel (vapor canister). Iar prima sonda arata ca in poza a 4-a atasata. Ma puteti ajuta cu niste explicatii ? Multumesc anticipat.
Cdumitru, vino vineri la intalnire si vorbim. Urmareste topicul de intalniri regionale pt locatia exacta.