1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.0 TFSI la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Mxf, 29 Ian 2010.

  1. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    https://www.goapr.com/support/datalogging.php
    Aici ai cateva teste pe care le poti face in mers, poti apela la oricine are o diagnoza, problema e ca ai nevoie de o portiune de drum libera pentru ca testul sa fie relevant. Eu le-am facut, mare lucru nu observi, daca aveai o problema iti aparea o eroare pe diagnoza in mod sigur. Legat de axa cu came, in mod sigur ai varianta imbunatatita, nu ai de ce sa iti faci probleme in privinta asta. Curatarea e mai bine sa o faci manual prima data, iar apoi sa conduci macar 10min/saptamana peste 3000rpm sau macar sa eviti mersul subturat.
     
  2. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Suspectez vreo bobina noua ceva, ca la pornire dimineata, la rece, cam "agata", ca si cum e infundata, nu porneste fluent. Au mai avut si altii problema cu ele si pe tester nu aparea nimic..nu mereu e relevant ce zice testerul.
     
  3. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Dupa vreo 10.000 km de la schimbarea lantului/intinzatorului (distributia variabila), tot incepe sa sune la pornire, slab ce-i drept, dar se aude. Asa de repede sa se duca intinzatoru ala? Ce-i drept, era si aftermarket al meu, nu am luat piesele originale (le-am luat mai demult de la "golfix" parca).
    Cred ca ma gandesc sa repet operatiunea, dar cu piese OE.
     
  4. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Daca il auzi doar la pornire e normal, la fel s-a intamplat si la mine (eu folosind piesele OE). Sistemul in sine are o hiba, intinzatorul ala nu primeste ulei suficient de repede, dar atat timp cat zgomotul e prezent 2-3 secunde la pornire nu ai motive de ingrijorare.
    P.s. intinzatorul aftermarket are polizata zona unde este emblema audi, prin urmare cel OE e fix acelasi lucru.
     
    Roger25 apreciază asta.
  5. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Da, am observat ca zgomotul e mai "pronuntat" cand nivelul de ulei e sub jumatatea jojei. Cand e aproape de max, nici nu se mai aude :)
    Sunt curios la iarna cum o sa faca, daca mai zdrangane cum facea iarna trecuta, insa cel mai frica imi e sa nu se rupa lantul (si el e aftermarket, IWIS parca)
     
  6. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Mentine nivelul uleiului aproape de maxim, o sa observi ca la minim zgomotul e mult accentuat, iti dai seama doar din acest aspect ca intinzatorul e sensibil.
    Sfat: pune contactul, asteapta 5s si apoi porneste.
     
  7. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Dupa 2500 km uleiul (ravenol vst 5w-40) arata cam ca in poza. E normal ca dupa km astia sa se innegreasca asa? I-am facut din nou schimbul, chiar si filtrul era negru.
    Plus ca, cam 70% din km au fost facuti extraurban.
     
  8. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Nu are nimic, o fi fost el cafeniu de nou.

    Testul cu frecarea intre degete nu are nicio relevanta.

    Tu schimba-l la fiecare 6-7000 de km si poti pune orice marca de 5w30/5w40 ca rezultatul e acelasi.
     
  9. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Poate are legatura si cu uzura motorului, sau cat de murdara e galeria de admisie
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista ulei sa isi pastreze culoarea dupa cateva mii de km de uzura.
     
  11. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Stiu, dar pana si la unele diesele iese mai curat ca la mine, dupa 2600 km
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Roger, de cand ai luat masina aia cred ca ti-ai scos singur peri albi. :)
    Mai ai putin si intrebi de ce se murdareste masina. Nu iti mai bate capul cu lucruri normale ca o sa ajungi sa numai dormi noaptea.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Roger ti s-a mai spus odata ca acea culoare a uleiului este normala. Asa cum a scris si colegul audi66 anterior tu cauti probleme acolo unde nu sunt.
     
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Roger sa iti faci probleme atunci cand nu se "murdareste" uleiul. Pentru ca uleiurile innegrite sunt uleiurile care curata orificiile si depunerile prin care circula.
     
  15. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Poate sa-mi spuna cineva unde se afla EGR-ul la TFSI? M-am tot holbat in stanga motorului, insa nu am gasit :)
     
  16. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011

    Are cineva idee de la ce se aude suieratul ala, sau sunetu ala ca de greierasi? :) face doar cand e rece, inclusiv dupa ce scade socul automat (mai la finalul clipului, inca se aude cri..cri..cri).
    Mersi
     
  17. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Pare ori fulia de la alternator ori chiar cureaua de accesorii.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Roger, nu intelegi ceva tu. Nu iti va da nimeni un diagnostic in baza unei filmari.
    Sunetul ala poate sa provina de la orice rola de ghidaj sau intinzator. Dai jos cureaua si verifici toate rolele, inclusiv fulia AC, pompa servo, fulia de la alternator, etc.

    Cred ca a scris @Cristi de 100 de ori pana acum :

    Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Pornesti motorul si daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie
    . ...
     
    mare_hotz apreciază asta.
  19. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    La fulia de la alternator ma gandeam si eu, dar o sa incerc cele de mai sus, mersi si scuze
     
  20. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    A fost fulia de la alternator :) Am schimbat-o si nu mai suruie nimic, decat ff putin si doar cand e foarte frig.. ma gandesc ca de la curea.

    Daca vreau sa schimb niste tacheti (nu stiu care din ei incepe sa bata incet), ar trebui de fapt schimbati toti? Unii zic ca nu ai cum sa iti dai seama care bate (si ca trebuie toti 16 schimbati), altii ca se pot lua la mana si vazut care sunt cu probleme. Intreb pentru a merge pregatit la service, sa am informatiile care trebuie.
    Ma gandesc cu ocazia asta sa merg si mai in profunzime, sa schimb si segmentii la pistoane, poate se mai reduce consumul de ulei (fara a schimba si pistoanele totusi).
     

Distribuie pagina asta