1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.4 la A6 C6 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Razvann13, 25 Mai 2015.

  1. Raul Perțe

    Raul Perțe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI Ultra, 2015
    Nu. Am fost la trei mecanici, trei diagnoze.
    Ieri am sunat la reprezentanță, să mă programez la o diagnoză în care pot avea încredere.

    Am avut nevoie de mașină azi și fiind un om mai redus la nervi când chestiile nu merg după plan, azi s-ar putea să fi turat mașina în 6k de ture. Poate ar trebui să menționez că nu am avut filtrul de aer montat.

    Motorul nu a tremurat azi deloc. Eroarea din bord a dispărut acum o oră.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  2. Raul Perțe

    Raul Perțe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI Ultra, 2015
    Și bonus, pe undeva cred că scuipă ulei.
     
  3. FlaviusG91 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C6 2.4 v6 180 cp
    Salutare,
    Am o nedumerire ... are cineva vreo idee cam cat ulei mananca un motor 2.4 benzina ? Detin nu de mult timp un A6 si mi se pare ca mananca mult ulei ... ii normal ?

    Multumesc
     
    Schatten05 apreciază asta.
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ce inseamna "mult" ?
     
  5. FlaviusG91 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C6 2.4 v6 180 cp
    undeva intre 200-400 g de ulei in 500 km.. dupa aproximatia facuta la ochi
     
  6. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Salut.
    Am o curiozitate. La relanti nu pot accelera masina peste 4000 rpm. Este normal? In mers nu am probleme, se accelerează normal, doar la relanti se întâmplă.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da, este normal. Nu se accelerează pentru protectia motorului.
    Esti norocos. La diesel nu ajunge nici la 3000rpm.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  8. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Pe tester imi da eroarea P2071 - Intake Manifold Tuning Valve Stuck Closed at..... Are cineva idee ce trebuie schimbat sau verificat?
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi imaginea, putin, dar e ceva totusi...
     
  10. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Multumesc!
     
  11. nextlevel

    nextlevel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.4 benzina, sedan, 2005
    Va salut si scuze daca am postat in locul nepotrivit.
    Astazi am pus masina pe tester si aveam o eroare pe motor, G71 sensor. Stie cineva unde se afla si daca se poate inlocui?
    Masina are motorul 2.4 benzina.
    Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    4. Intake manifold pressure sender -G71 with integrated intake air temperature sender -G42
     
    nextlevel apreciază asta.
  13. nextlevel

    nextlevel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.4 benzina, sedan, 2005
    Multumesc mult de tot. Are rost sa incerc sa il scot si curat sau il inlocuiesc si gata distractia ?
     
  14. Cosmin0610 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 c6
    Buna ziua,

    Am ceva probleme cu un 2.4 v6 quattro.
    La relanti oscileaza turatia intre 800-1000.
    Pe tester imi da o eroare la sonda lamnda si injectoarele dupa dreapta nu stau in valori.
    Masina functioneaza bine , problema aceasta nu o face tot timpul ci odata la ceva timp.
    Un sfat sau cineva care imi poate rezolva problema ? Sa fac progamare la service la Audi ?
    Va multumesc.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  15. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Posteaza te rog eroarea sau erorile de pe motor, sa incercam sa interpretam.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  16. mxcliviu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A6 C6 ,BRE,2007
    Salut.imi poate spune cineva un pret pentru distributie la motor 2.4 benzina din 2005 ?
     
    Schatten05 apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pretul adica manopera o stabileste fiecare mecanic in parte iar pretul (pieselor) il afli la magazin pentru ca difera piesele ca si marca si fata de cele OE.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  18. mxcliviu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A6 C6 ,BRE,2007
    Magazinul imi spune ca pretul pieselor este 8200 lei.a pus cineva o varianta mai ieftina si unde o gasesc?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    2.4 benzina este V6 iar distributia este pe lant.
    Tot kit-ul cu 4 lanturi, patine si intinzatoare costa undeva la 6-700€, pe Febi Bilstein.
    Se gasesc si kit-uri partiale, mai ieftine, dar odata ce umbli la distributie iti recomand sa schimbi tot.
    Manopera cel putin 200€ deoarece trebuie sa dai cutia sau motorul jos, la alegere.
    O sa te duca undeva la 1100-1200€ distributia, manopera si un schimb de ulei.
     
  20. mxcliviu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A6 C6 ,BRE,2007
    Mersi.e un pret ok fata de ce am gasit eu la mine,la service-ul de aici ma costa 10000 lei cu manopera ,in plus mai era un semering la vibrochen
     

Distribuie pagina asta