1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 3.2 la Audi TT MK1 (8N) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de dzu, 13 Ian 2009.

  1. bruce77 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8T
    Consum Audi TT MK1 3,2

    Ma gandesc serios la achizitionarea un Audi TT Mk1 de 3,2 l si m-ar interesa consumul acestui motor. Daca sunteti posesorii unei astfel de masini astept pareri despre consum si fiabilitatea lor.
    Multumesc.
     
  2. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    depinde de stilul de mers si cat de aglomerat e orasul . mers normal (adika gen motor de 1,6 :superman:) , in trafic aglomerat 13-14 , seara poti sa mergi si cu un consum de 12 , mers sportiv de la 18 in sus ,(consumul pe care l-am mentionat mai sus e doar pt masinilie dotate cu cutie DSG ), e un motor foarte fiabi iar in combinatie cu cutia DSG iti v-a da senzatii placute
     
    Ultima editare: 13 Aug 2009
  3. bruce77 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8T
    Iti multumesc Predator pt info. Pt cutia manuala consumul va fi un pic mai mare cu 0,5-1 l/100 nu? Ceva probleme la cutia DSG? Astept si alti posesori ai acestui motor cu pareri.
     
  4. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    la cutia manuala v-a fi o diferenta mult mai mare , in carte DSG are 13,5 iar manuala are 16,8 consumul , pana acum nu am avut nici o problema cu Cutia
     
  5. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    mie imi ia in medie 14 si conduc destul de sport...avand in vedere ca o am de o saptamana :)

    mai bine ca 3.2 quattro dsg NU SE POATE
     
  6. Buksy

    Buksy Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 150CP
    Adibose poate ne ajuti si pe noi cu tutorialul acela si denumirea sprayului respectiv.ca eu unu pe google am gasit numai tampenii.Eventual cine a facut sa faca un tutorial.Poate nu e complicat,dar e util pentru cei care nu au mai facut pana acum.
    Recalibrarea clapetei stie cineva cum se face cu VAG-Com?Eu am interfata,pot sa o fac singur?


    P.S.Tutorial gasit ulterior pe alt thread!
    http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=189574 (sper ca nu e reclama,era postat aici)
     
    Ultima editare: 3 Dec 2009
  7. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Busky ,
    1) uite de ce ai nevoie sa cureti clapeta.

    http://www.liquimoly.co.uk/index.php?p=product_details&id=27

    2) daca ai un vag-com, intra pe ross tech si vezi ca iti spun ei acolo cum se face calibrarea (PT FICEARE MASINA IN PARTE SE FACE UN PIC DIFERIT, VEZI ROSS TECH)

    [Select]
    [01 - Engine]
    [Measuring Blocks - 08]

    Enter Group 060 (may be Group 098 on some cable-throttle cars)
    [Go!]
    [Switch to basic settings]


    Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB
    adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in basic mode for about 30 seconds, then switch back to normal settings and you're all set.

    Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!


     

Distribuie pagina asta