1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 4.2 L la Audi A8 D2 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de soluci2005, 16 Aug 2008.

  1. soluci2005

    soluci2005 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a8
    Salutare . Care ma puteti ajuta si pe mine in legatura cu un Audi a8 4.2 benzina nush din ce cauza nu imi functioneaza 4 pistoane tremura toata masina si mi se aprinde catalizatoru si nici un mecani nu ii da de capat.daca stiti careva care poate fi problea va rog sa imi ziceti.
     
  2. Epic

    Epic 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2005
    pot fi multiple cauze...
    mai simplu de verificat ar fi bobinele de inductie si bujiile..
     
  3. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Verifica intai partea de aprindere:nu strica sa incepi cu bobinele de inductie.
    Dar mai intai ar fi bine sa ne spui urmatoarele: Iti face si la rece si la cald? Cum porneste la cald si cum porneste la rece? Cum trage masina la rece si la cald?
    Nu in ultimul rand ai putea sa apelezi la cineva cu rabdare sa vada (eventual sa faca un log) valorile de la basic measurements group 000 din VagCom.
    Benzina nearsa se duce in catalizator (din cauza mersului intrerupt) si e periculos ca daca se aprinde iti incinge puternic catalizatorul si risti sa-l strici.
     
    Ultima editare: 21 Aug 2008
  4. emy_blue90 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    zaragoza
    Masina:
    audi s8 4.2 v8 quatrro 360cv ,an 2000
    Acceleratia la S8 4.2 - probleme - cauze si rezolvari

    salut am si eu o problema mai nou,cand bag picioru pana la fund in acceleratie mi se aprinde in bord abs si esp-ul dupa aia iar se opreste se simte ca si cum ar pleca deodata mai tare masina eu fiind cu pedala la fel de apasata ,si iar se aprind,de la ce ar putea fi??cva sfaturi? masina este un s8 4.2 din 2000 automat
     
  5. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Eu zic k unul din senzori e dus si itzi "taie benzina" dute si fatzi un test...
     
  6. emy_blue90 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    zaragoza
    Masina:
    audi s8 4.2 v8 quatrro 360cv ,an 2000
    imi poti da mai multe detalii?cum se cheama acesti senzori?merci mult
     
  7. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Dak as stii.itzi spuneam... Fai un test pt k parerea mea e k un senzor (ESP) itzi taie acceleratzia. Bafta,si anuntzane si pe noi care a fost buba...
     
  8. emy_blue90 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    zaragoza
    Masina:
    audi s8 4.2 v8 quatrro 360cv ,an 2000
    ok, o sa ma duc,merci mult!sanatate
     
  9. emy_blue90 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    zaragoza
    Masina:
    audi s8 4.2 v8 quatrro 360cv ,an 2000
    nu apare,pe calculator nimic,doar zice ca e eroare spontana abs-ului si esp-ului,cel care mi.a bagato pe calculator a zis ca e ori un contact imperfect pe undeva ori mi.a intrat apa pe la mufa aia mare de sub capota de la calculatoru de abs sau nu mai retin cum ia zis,ca mi.a scos mufa si a suflato cu pistolul ca cik ar mai fi patit sa intre apa pe acolo...dar la fel face masina,ba mai nou inainte sa se aprinda alea in bord face ca si cum s-ar inneca!nu stiu ce as putea sa fac ca sa ii dau de cap...
     
  10. emy_blue90 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    zaragoza
    Masina:
    audi s8 4.2 v8 quatrro 360cv ,an 2000
    a inceput sa faca din ce in ce mai rau,azi dim cu motoru rece nu trecea de 3 mii de ture orice as face,si masina face ca si cum s.ar inneca,i.am scos mufa de la debimetru si imi raman aprinse becurile de la abs si esp,tind sa cred ca el e de vina...debimetru asta se poate curata cumva,sau trebuie schimbat???astept sfaturi ptr ca urmeaza sa plec la un drum mai lung cu masina si sa stiu ce e de facut,sanatate!
     
  11. emy_blue90 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    zaragoza
    Masina:
    audi s8 4.2 v8 quatrro 360cv ,an 2000
    pare ca sa rezolvat,am curatat debitmetru cu diluant si nu mai face urat masina,nu se mai aprinde nici abs si esp-ul!sa vedem cat o tine acum...
     
  12. Cammeleon

    Cammeleon Bronze Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    BMw 318 i
    Salut,

    E o solutie temporara curatarea... probabil va trebui schimbata debitmetrul.

    Daca revine problema, incearca sa scoti mufa si sa mergi asa cu mufa scoasa, astfel daca debitmetru e de vina nu o sa simti nici o diferenta. Daca e mai rau cu mufa scosa atunci mai e si altceva pe langa debitmetru.

    Pe test ar fi trebuit sa apara daca era vb de debitmetru (mass airflow sensor).

    Numai bine,
     
  13. demirhan33

    demirhan33 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D2 4.2 Quattro
    Ignition Control Unit
     
  14. Lacoste 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi.80.b4.20vQ
    salut

    Salut, in partea dreapta sunt doua aprinderii una pentru 4 cilindrii si a doua pentru 4 cilindri. Una din aprinderi este arsa.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Apr 2011
  15. hannymax 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    a4 2005 avant
    Audi A8 2001 4.2 quattro

    Salutare dragi forumisti!
    Am primit cadou de curand un A8 cu 290 000 km cu probleme. (l-am primit cadou tocmai pt ca are probleme.. proprietarul nu are bani de investit in ea).
    Cum se manifesta: Nu merg 2 pistoane. Service-ul de unde am luat-o mi-a spus ca distributia e plecata de la punct. Fostul proprietar mi-a spus ca a mers o perioada cu ea asa. (lucru grav). Cand am adus masina la mine in curte pe roti (dadea doar rateuri la trepte inalte!).
    Am luat cureaua intinzatorul si restul de la distributie noi. Problema e ca nu am cala, sa o trag la punct.
    Nu prea am cunostinte de mecanica, precizez dinainte. Am auzit ceva de genul, sa dau chiuloasele jos si sa o trag la punct pe semnele vechi. Este asta o varianta? Sau daca stie cineva prin Iasi pe cineva care are cala de 4.2.. ar fi super. (Inafara de dealer).

    Astept alte sfaturi si recomandari de la proprietari de 4.2 !
     
  16. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Salut si bine ai venit printre noi ...
    Eu zic sa nu te apuci tu de aceasta opreatiune ... mai ales ca nu ai cunostinte bine intemeiate in domeniu acesta ... poti continua si tu sa strici ceva si nu cred ca asta iti doresti .. mai bine du masina intr-un service dupa posibilitatile tale ..o sa te coste mult mai putin si problema s-ar putea sa o rezolvi mult mai rapid si cu mult mai putina bataie de cap ...
    Este sfatul meu .. tu poti face cum doresti ..
    Dar este pacat de masina ..
    Multa bafta
     

Distribuie pagina asta