1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Cosmin Geapana

    Cosmin Geapana 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Brighton
    Masina:
    Audi a4 b7 convertible,2.0 tdi, 2008
    Nu am softul facut pentru ca nu pot porni masina si imi trebuie soft facut exact pentru modificari. Erorile sunt cele mentionate, de fiecare data cand incerc sa o pornesc revin, p0322 pe motor si p0727 pe cutie
    EGR-ul si ASV-ul sunt anulate. Nu porneste nici cu mufa scoasa nici conectata, chiar nu stiu ce sa mai verific. Circuitul senzorului l-am verificat din mufa ce intra in ECU pana in mufa unde intra senzorul si totul este ok
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Deci codul de eroare P0322 zice ca nu ai semnal de la senzor. Ai urmatoarele variante, ori senzorul nou nu e bun (daca nu ai luat original sau o firma serioasa, e foarte probabil sa nu fie ce trebuie), ori nu e pus bine sau nu citeste cum trebuie. Vezi sa fie acelasi cod. La 2.0 EDC16 senzorul e diferit fata de 1.9 EDC15, la fel si inelul de pe vibrochen. Daca scoti mufa, pe ECU apare eroare ca e short to plus sau to Ground? Ai pus vcds in timp ce dai la automat sa vezi daca arata totusi vreo turatie? Ceva s-a intamplat pe drum cu senzorul, probabil apoi a luat turatia de pe senzorul de axa, fiindca ecu foloseste cumva unul din ele daca celalat nu merge, dar intr-un regim de mers limitat.
    Masura extrema ar fi sa il pornesti cu spray....dar as face asta doar daca sunt sigur ca e pusa la punct distributia.
     
  3. Cosmin Geapana

    Cosmin Geapana 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Brighton
    Masina:
    Audi a4 b7 convertible,2.0 tdi, 2008
    Am folosit OBDeleven si cand dau la automat am 200-250 de turatii, daca scot mufa imi da aceeasi eroare. Oare poate fi din cauza calculatorului ? Asta pentru ca mi-a zis un "inginer" de la reprezentanta VW sa verific mufa daca am 5V tensiune pe ea dar eu nu am nimic, doar daca imi iau masa de pe motor am 2.5 V.
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Deci senzorul de turatie merge. Problema e altundeva, si anume la ceva la care ai umblat. Am gasit in forumul de mai jos ca cineva a avut probleme cu senzorul MAP (unde si tu ai umblat) si din cauza lui arata eroarea. Scoate mufa de la el si vezi, totodata inainte sa o scoti, vezi pe diagnoza ce presiune ai, daca arata ceva.
    http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/...22-000-No-Signal-2005-Touran-2-0TDI-BKD/page2
     
  5. Cosmin Geapana

    Cosmin Geapana 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Brighton
    Masina:
    Audi a4 b7 convertible,2.0 tdi, 2008
    Inteleg dar ideea e ca acum am senzorul MAP stock, nu il am pe cel de 4 bari. Cand am mers cu masina am mers cu senzorul MAP stock ca nu tragea deloc cu cel de 4 bari, zice-ai ca ma imping doi de la spate, cu cel de 4 bari.
     
  6. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Fulia de pe vibrochen nu cumva are ceva dinti indoiti?
    Eu am avut problema asta, senzorul nu reusea sa citeasca din cauza a doi dinti putin indoiti...
     
  7. Cosmin Geapana

    Cosmin Geapana 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Brighton
    Masina:
    Audi a4 b7 convertible,2.0 tdi, 2008
    Nu, fulia este in perfecta stare. Ultimul lucru care mi-a ramas de verificat este oringul dintre cutie si motor. Mi-a zis un "mecanic" azi sa vad daca nu cumva e murdar sau rupt, dar daca nici ala nu ar fi problema atunci chiar nu stiu care ar putea fi.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca in timpul cat invarte electromotorul ai pe diagnoza o turatie, ar trebui sa mearga. Faptul ca arunca eroarea aia, e ceva dar nu stii unde. Deci, fara senzorul map conectat ai incercat? E posibil sa fie o eroare electrica undeva si produce niste perturbatii. Vezi pe unde s-a umblat, ce s-a mutat de la locul lui...etc. Nu e o coincidenta ca dupa ce ai modificat acolo a aparut si problema.
     
    Cosmin Geapana apreciază asta.
  9. Cosmin Geapana

    Cosmin Geapana 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Brighton
    Masina:
    Audi a4 b7 convertible,2.0 tdi, 2008
    O sa incerc diseara sa.i dau fara senzor map,poate ceva nu a mers bine cat a fost cel de 4 bari( a mers vreo 30m cu cel de 4),daca porneste ar fi ok,daca nu,nu.mi ramane decat sa dau cutia jos si sa verific oringul acela de pe vibrochen...e singurul lucru ramas de verificat...nu stiu ce sa.i mai fac...
     
  10. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Fara sa ma ocup cu chiptunning, din mosi stramosi eu stiu ca senzorul ala MAP nu merge pus asa pur si simplu, ai nevoie si de adaptari in soft inainte sa faci orice altceva, altfel risti sa strici motorul.
     
  11. Gladis17

    Gladis17 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2020
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi a4 b7
    Schimba capac culbutori cu unul nou OE impreuna cu furtun epurator și scapi de problema.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ai vazut de cand este scris mesajul la care ai raspuns ? Crezi ca nu a rezolvat in 8 (opt) ani de zile ? Verifici si tu cui raspunzi ?
     
  13. Mihai dmm 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2020
    Locație:
    Roșiori de Vede
    Masina:
    A4 avânt, 2.0 bpw, 2008
    Va salut. Tot caut de 3 săptămâni pe forum răspuns și la problema mea. Am Motor BPW, a4 avant.dimineata pornește la sfert indiferent de temperatura exterioara. Când acul de la temperatura motor ajunge undeva la 70 de grade motorul vibrează puternic si se oprește fără nici o eroare. Am văzut ca abia după vreo 10 minute pot sa o pornesc, dar foarte greu. După ce pornește din nou motorul merge normal, trage normal. Pe tester vcds nu are nici o eroare. Injectoare aproape de 0,egr curățat recent, filtre toate noi. Am observat ca da și cu fum alb cu miros puternic de motorina. Chiar nu mai știu ce sa verific.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La mecanic si electrician profesionist care repara doar VAG ai fost sau crezi ca pe ghicite stim ce ai ? Pentru ca sa inveti: opritul si pornitul au 2 mari legaturi alimentarea cu combustibil si alimentarea electrica. Nu ai facut nimic din ce trebuia sa verifici dar ai scris pe forum sa incepe cu ghicitul. Sunt zeci de pagini aici pe care nu le-ai citit si sunt sute de alte pagini despre motorul 2.0 tdi si ce trebuie sa verifici. Nu exista raspuns rapid si instant.
     
  15. Mihai dmm 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2020
    Locație:
    Roșiori de Vede
    Masina:
    A4 avânt, 2.0 bpw, 2008
    Având în vedere faptul ca au fost toate sărbătorile astea, nu am găsit decât unde sa pun tester ul pe ea, iar mecanici profesioniști în zona mea nu prea exista.zilele următoare o sa caut un profesionist.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  17. Mihai dmm 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2020
    Locație:
    Roșiori de Vede
    Masina:
    A4 avânt, 2.0 bpw, 2008
    Revin cu rezolvarea. Injectorul de pe cilindrul 2 o ia aiurea. Sper sa fie doar asta. Maine schimba mecanicul injectorul.
     
  18. c16_teo 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 BPW 2006
    Salut,
    La masina mea din profil un Audi A4 B7cod motor BPW an 2006 temperatura uleiului poate afecta pornirea ? Dupa cum se vede in poza, diferenta dintre tempertura motorina/apa fata de temperatura ulei este cam de 10 grade in plus pentru ulei.

    Simptome: dupa ce masina sta mai mult de 10 ore sau peste noapte, porneste greu + fum albastru/gri nu negru. Au fost schimbare oringuri injectoare, pompa tandem, filtru motorina, supapa de pe filtru, verificat furtune si tot la fel face

    P.S.:

    Chiar daca scot mufa de sub baie, VCDS ul imi arata in continuare temperatura uleiului. Daca pornesc masina si sa incalzeste valoare creste. De unde isi ia temperatura uleiului daca mufa e scoasa ?

    Multumesc
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nicio legatura temperatura uleiului cu pornirea. Mergi la un bun mecanic pentru ca tu la cine ai fost, nu stie. Diagnoza se face cu VCDS original. Mufa care ai scos-o tu este pentru nivel ulei. Invata ce masina conduci si nu te repeta cu intrebari la care exista deja raspuns scris aici pe forum. De ce ai scris pe forum astazi cand te-ai inscris in loc sa citesti luni de zile despre motorul asta (si despre toate motoarele 2.0 TDI care au topic pe forum) si sa inveti ?
    Problemele cu pornirea sunt generate de 2 lucruri: sistemul de alimentare cu combustibil si / sau probleme de alimentare electrica. Pentru a verifca aceste 2 mari capitole se fac zeci de verificari, de catre un mecanic, pe partea de alimentare cu combustibil si pe partea de electrica (aici le face un profesionist in electrica NU mecanicul).
     
  20. Ștefan Dobreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    AUDI A4 2.0 BPW 2006
    Salut. Am o problema la un 2.0 TDI BPW care nu-i dau de cap.
    Unoeri, sa ziceam 2-3 ori in luna masina se manifestă astfel:
    1. Dupa un timp îndelungat sau nu(cateva ore), mașină nu porneste, doar dupa ce dau foarte mult la automat.
    2. Uneori porneste la sfert, merge vreo 2 3 minute incepe sa trepdieze toata masina si se oprește. Si pornește doar la spray.
    3. Daca calc ambreajul valorile injectoarelor tind sa scada spre 0.
    S-au schimbat o-ringuri, pompa tandem supapa retur .
    Precizez ca problemele astea apar din senin si dispar din senin, in special la rece. In general porneste la sfert indiferent daca e la cald sau rece.
    Masina in rest se comporta normal, fara erori.
    Am atasat niste poze .
    Diagnostice primite:
    Volanta,senzori ax cu came sau vibrochen, injecotrul nr4.
     

Distribuie pagina asta