1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si in afara de pareri, cum ai inceput verificarile ?
    Ai dat jos injectoarele si le-ai verificat pe banc ?
    Cablajul acestora e verificat ? Mufele cu pini ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, schimba tot ce ti s-a spus si pe urma mai vezi. Alta solutie nu ai. Dupa anumiti km masinile cu motoarele astea costa intretinerea mai mult decat valoarea masinii. Dar asta voi o aflati dupa ce cumparati masina nu inainte, din pacate. Fat tot ce este scris in acest topic schimba tot ce este scris in acest topic si in celelalte topicuri despre motoarele 2.0 TDI si pe urma mai scrii pe forum.
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Injectorul 4 e dus. Daca ai schimbat oringurile e clar ca e aproape blocat, la rece.
    Cumva cand porneste greu si apoi moare scoate mult fum ?
     
  4. George bahna 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    Sebes
    Masina:
    Audi A4 B7,2008 2.0 BPW
    Salut,
    Am un Audi A4 B7 automat CVT 2008, cod motor BPW si de 2 săptămâni mi s-a oprit in mers. Bănuiala e vibrochen rupt. Intreabarea e: se potrivește vibrochen de la o masina cu acelasi cod motor si cutie manuala ? E vreo diferența între ele ? Atașez o poza cu senzorul de turatie din blocul motor. Ceva l-a lovit. Mulțumesc
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @George bahna cand mai ceri ajutor pentru identificare si demontare piese scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.

    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en

    Eu stiu ca se potriveste adica este acelasi vibrochen pentru codul motor BPW indiferent de cutia de viteze utilizata pe masina.
    Oricum verifica, in programele mentionate de mine anterior si tu asta pentru ca sa fi sigur 100 %.
     
    George bahna apreciază asta.
  6. George bahna 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    Sebes
    Masina:
    Audi A4 B7,2008 2.0 BPW
    Multumesc mult. Seria de sasiu este WAUZZZ8E28A087985. A4 B7 an 2007, cod motor BPW cutie automata multitronic
     
  7. Lucky_B 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 BPW, 2007
    Buna ziua,
    Detin de 2 ani un Audi A4 2.0 TDI BPW, acum cu 430k km.
    Ca istoric stiu ca a fost refacut motorul doar ca in ultima vreme am costatat ca nu mai trage ca din data achizitiei.
    Actual are urmatoarele simtome:
    - Putere scazuta in turatii mici, relativ ok la peste 3000
    - Un usor trepidat in zona 1800 - 2000 Turatii
    - Fum la peste 3500-4000 Ture si accelerarile bruste ( din ce am constatat DPF-ul a fost anulat)
    - Motorul usor zgomosos in ultima vreme ( poate mi se pare)
    - Consum usor ridicat, Autostrada 7- 7.5 fata de 5.5 - 6 (130 Km/h treapta 5) / 4.6 - 5.5 (130 Km/h treapta 6)

    Am profitat de ocazie si am facut niste log-uri in sarcina ieri pe dealu negru, ma puteti ajuta cu interpretarea lor, care poate fi cauza?

    Piese schimbate pana acum: Turbina noua OEM; furtun iesire compresor, Senzor presiune MAP; Supapa vacuum, furtune vacuum + supapa de sens. Bujii incandescente; Termostat.
    Suplimentar, am curatat EGR dar nu am reusit sa verific tot traseul itercooler dupa schimbarea turbinei.

    Multumesc!
     
    Ultima editare: 15 Mar 2021
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Nu pot vedea logurile. Motor usor zgomotos? Ti se pare ca bate in admisie? Incearca sa pui urechea langa carcasa filtrului de aer, daca se aude acolo, e foarte posibil sa fie uzura la culbutori (tacheti) si la axa cu came. (mai apoi se poate demonta capacul culbutorilor si sa se verifice vizual culbutorii si axa).
     
  9. Lucky_B 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 BPW, 2007
    @AlexPTB

    Nu pare sa bata neuniform. Dar zgomotul imi pare sa fie ceva mai sesizabil in mers. Voi tine cont de sfat, multumesc
     
  10. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Vezi de oringurile de la injectoare. Am si eu un bpw si am patit ceva asemanator.
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    As face o inspectie la axa cu came si daca e ok, injectoarele la verificare. La atatia km e foarte probabil sa fie uzate, probabil si cauza anularii dpf-ului, ca lumea trateaza simptome in loc sa caute cauza. Chiar si fara DPF nu ai avea de ce sa ai fum, poate doar f putin vizibil. DPF-ul opreste alte particule care de obicei sunt invizibile, partea de catalizator mai opreste din funingine, dar in mare parte un motor care merge bine, nu scoate carbuni.
     
  12. Lucky_B 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 BPW, 2007
    Multumesc de sfat, voi face o investigare in acest sens, cu toate ca am schimbat garnitura de la capac (pierdeam ulei), banuiesc ca nu au facut si o verificare de cum se prezinta axa cu came daca tot au deschis capacul. Cel mai probabil iau in calcul si schimbarea O-ring daca tot se umbla la zona respectiva.
    Legat de loguri, se vede o anomalie, ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor ?
    Multumesc
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fa logurile in sarcina cu pedala la 100 pana cand da eroare si dupa un pic de pe la 1800-2000rpm. Tu pe logurile alea ai mers in diverse moduri si e greu de identificat ceva. In mare turbina face presiunea ceruta. La tine inteleg ca problema apare in full load. Incearca pe autostrada sau altundeva un log in tr 5, pana in 3000-3500rpm ar trebui sa iei deja limp mode. Foloseste canalele 3, 10, 11 cu optiunea turbo.
     
  14. AlexKOV 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 Avant S-Line 2.0TDI BPW 140
    FUM ALB SPRE GRI LA RALANTI / DECELERARE

    Salut,

    A4 B7 2.0TDI 140

    am avut un injector rupt, valori: -2,28

    l-am schimbat (nu a fost reglat cu comparator, a fost la ochi -1,3

    ->nu cred ca are ceva probleme de compresie sau ceva, pentru ca daca era de la compresie, valorile VCDS Cyl. 1 nu se schimbau cand inlocuiam injectorul nr 1.

    ->axa cu came este exemplara, 0 urme de uzura

    ->oringuri, garnituri injector schimbate

    ->fum alb spre gri + tenta albastruie la ralanti / in accelerare la inceput / decelerare, CU MIROS FOARTE PUTERNIC DE MOTORINA

    -EGR Curat

    -Ulei nu consuma deloc

    -MAF curatat, i-am scos mufa si am pornit motorul, becul de bujii a inceput sa palpaie, l-am pus la loc, s-a stins becul de bujii, deci merge cred.

    -NU CONSUMA ANTIGEL

    -Epurator curat, nu scoate gram de fum (gaze de carter) pe la busonul de ulei

    -cand o pornesc la -10 grade sau temp scazute nu scoate gram de fum albastru, deci consumul de ulei este exclus

    Sa reglez toate injectoarele corect, cu comparator ? Mentionez inca o data, 0 consum de ulei, 0 CONSUM ANTIGEL, fum alb spre gri + tenta albastruie
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alex vad ca scrii pe toate forumurile si grupurile auto existente pe net. Nu asa se face treaba si nu o sa rezolvi nimic in felul asta.

    Daca ai cod motor BPW de ce nu citesti cum se face un reglaj al injectoarelor la motorul cu tipul asta de injectoare ? De ce nu citesti topicul dedicat injectoarelor la 2.0 TDI ? Daca nu ai cod motor BPW de ce scrii in acest topic aiurea si inutil ?

    Mergi la un bun mecanic (mai ales ca esti in Bucuresti) pe care tu nu l-ai gasit si in plus nu mai ai ce sa scrii despre masina asta atat timp cat s-a vorbit pe acest forum si pe tot internetul. despre motorizarea 2.0 TDI, sute de mii de pagini. In plus fa ce iti spun eu acum si am mai scris pe forum:

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.

    Inca ceva: trece in profil obligatoriu cod motor (uita-te la mine in profil). Adica te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    turbocip apreciază asta.
  16. AlexKOV 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 Avant S-Line 2.0TDI BPW 140
    Am BPW :)
    Crede-ma, tin enorm de mult la masina, fiind prima mea masina din viata mea, vreau sa o fac sa functioneze perfect si asta o sa reusesc.

    Dar problema pe care o am eu, nu am mai gasit-o pe net (cu FIX celeasi simptome)
    Mersi de raspuns...
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @AlexKOV De ce preferi sa faci ditai pomelnicu’ in loc sa te duci la cineva care stie cu ce se mananca VCDS si sa iti faca un log in mers ?

    De ce nu reglezi injectoarele conform ELSA ?

    De ce credeti ca scriind pe un forum se deschide vreun glob de cristal si brusc apare rezolvare problemei ?

    De ce crezi ca nu ai probleme de compresie daca nu s-a efectuat masurarea compresiei pe toti cilindrii conform ELSA ?

    De ce crezi ca MAF-ul merge in parametri ? Din cauza ca i-ai scos mufa si ai pus-o la loc ?
    MAF-ul trebuie sa functioneze intre anumiti parametri, nu pe principiul “ori functioneaza, ori nu”.

    1. Fum alb = antigel
    2. Fum negru = motorina
    3. Fum alb-albastrui = ulei

    Se pare ca nu stii cum functioneaza si care este rolul unui debitmetru daca zici ca nu poate genera fum cu miros de motorina.

    Pe intelesul tau, MAF-ul citeste debitul de aer, ECU preia aceasta informatie si decide cantitatea de motorina care trebuie a fi injectata pentru a exista concordanta intre cantitatea de aer si cantitatea de motorina.

    Daca MAF-ul inregistreaza gresit, ECU va decide ca este nevoie de o cantitate mai mare de combustibil, acesta nearzand genereaza fum.

    Verifica si regleaza injectoarele pe banc, fa un log in mers.
     
  18. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Chiar daca e mai vechi postul poate ajuta. Cam acceasi problema o am si eu. Am fost la service, au zis ca au identificat o problema la injectoare, mai precis la o-ringuri. Trebuie schimbate o-ringurile la injectoare pentru ca bagă motorina pe retur in camera de ardere și atunci se blochează injectoarele.
     
  19. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Va salut si revin cu rezolvarea mea. Dupa schimbarea o-ringurilor (care erau coapte) facea asemanator si mult mai des. Am decis verificarea injectoarelor pe banc si surpriza, axa cu came la pistonul 3 era obosita un pic dar bataia nu era in totalitate de acolo, era gaurit un tachet, si deformati destul de tare altii. Am schimbat axa cu una noua Valeo, tacheti noi Ina, simeringul axa, garnitura capac, total 2.000 lei cu tot cu verificarea injectoarelor care toti aveau aceeasi presiune. Acum merge ok, in cazul meu probabil din cauza tachetului care pierdea presiunea, facea aleator bataia. Bafta.

    P.S.:

    Masina are 240.000 km

    WhatsApp Image 2021-06-02 at 19.36.53.jpeg
     
  20. arazel13 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2021
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    a6 c6 2011 125kw CAHA
    Binecunoscuta problema la codul asta de motor, se pare ca am dat si eu de ea.
    Acel filtru epurator care se infunda. Imi dadea cu fum albastrui, dar nu consuma ulei. A trebuit sa schimb capacul culbutori cu totul, acel filtru fiind in el si neputand fi schimbat separat.
    Capacul a costat 980 lei (original) si mi-a rezolvat problema cu fumul.
     

Distribuie pagina asta