1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sorin87
    Aici trebuie sa stea:
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E prea intinsa cureaua Romy acolo. Curelele astea noi sunt dure si galagioase. In carte asa spune, ca acolo trebuie sa stea, dar iti spun eu ca mai spre stanga e mai bine. :) Bafta.
     
  3. victor_vtt 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 8R, 2.0 TDI Quattro 190 HP CNHA, 2016; Audi A4 B7, 1.9 TDI BRB, 2007
    In cazul in care voi decide sa cumpar EGR nou si sa-l reactivez din soft, ce brand de EGR recomandati? Pe site-urile de piese gasesc doar Pierburg sau Elfstock. Nu am gasit nicaieri VDO.

    Mai este si optiunea unui EGR din dezmembrari, dar nu stiu ce iau.
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Pierburg sau OEM.
    Cred ca Siemens VDO e clapeta de acceleratie.
     
    TheTom apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt si EGR Siemens VDO, dar nu stiu daca pe B7.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    EGR exista si se gaseste VDO. Am eu pe masina. Dar cand mergi la cofetarie si comanzi piese auto logic ca nu gasesti nimic. Nu mai cautati piese pe net pentru ca internetul va distruge mintea si capacitatea de intelegere.

    Victor mergi la oameni care stiu sa vanda piese le spuneti ce vreti (dar voi din pacate nu stiti ce vreti) si stiu ei ce au de facut pentru ca sa va aduca exact piesa ceruta. Mai stai si in Bucuresti unde daca nici aici nu gasesti magazine de piese auto asta inseamna ca tu chiar nu ai habar de masini.
     
  7. Dragos_S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1.9 tdi (brb) 2007
    Nu o scartaiala continua era in ritmul motorului, sigur este la o biela. Astazi abia am reusit sa o bag in service, mecanicul a pornit-o fara nici un fel de probleme, nu mai scartie doar tacane, zic eu, biela. Saptamana viitoare abia il dau jos si il desfac. Multumesc pentru recomandare.
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca o turezi pe loc la 2000rpm,se aude?
     
  9. Dragos_S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1.9 tdi (brb) 2007
    se aude indiferent de turatie
     
  10. Dragos_S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1.9 tdi (brb) 2007
    Salutare,
    Intr-un final am reusit sa fac motorul. La biela 1 a fost problema nu am reusit sa-mi dau seama de la ce dar, am schimbat blocul cu vibrochen, cuzineti, pistoane de pe un Golf 4. Inca nu am reusit sa vad codul motor dar nu conteaza. :) Singura diferenta era senzorul de turatie de pe vibrochen, l-am pus pe al meu, desi codul de la 1.9 BRB al vibrochenului este 038J si cel pe care l-am pus are 038C nu este nici o diferenta.
    Motorul merge foarte frumos si nu mai scote fum absolut deloc, scotea fum negru cand era rece.
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Felicitari. Multi km fara probleme.
    Ai umblat si mai sus :supapre, ghiduri?sau era ok acolo?
     
  12. Dragos_S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1.9 tdi (brb) 2007
    Sus doar axa, cuzinetii, tachetii si oring-uri :)
     
  13. BicuT

    BicuT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI BRB 2006
    Anul trecut am schimbat garnitura de la chiulasă, axul cu came, tacheții și supapele de admisie la un motor 1.9 TDI, 116 CP, BRB și acum motorul nu mai trage și la accelerări mai bruște scutură. De fapt, mașina se comporta astfel imediat după reparație. Înainte de a schimba garnitura mașina mergea foarte bine. Am verificat injectoarele (la sugestia mecanicului) și mi s-a spus că am trei injectoare care nu funcționează corespunzător, dar nu pot să înțeleg cum funcționau înainte de reparație și acum nu. În plus, acum consumul de combustibil a crescut de la 5,6 l/100km (la un drum Timișoara - București) la 7 l/100 km. Mă poate ajuta cineva cu o părere pentru ca până acum, nu am găsit rezolvarea.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Astea par mai mult simptome de distributie decalata.
    Cum ai verificat injectoarele, pe VCDS sau pe banc ?
    Avansul cum e ?
     
  15. BicuT

    BicuT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI BRB 2006
    Mulțumesc pentru răspunsul prompt!
    Injectoarele le-au verificat la cei de la Delphi Timișoara, înainte de a le pune la loc pe mașină și primul lucru care m-au întrebat a fost dacă am dat cu peria de sârmă pe ele (ceea ce, evident, nu am făcut și sper să nu fi făcut nici altcineva). De câteva zile am achiziționat un VCDS, dar nu prea știu, încă, ce pot să verific cu el. M-am uitat pe cananalul 13 pentru injectoare și valorile erau puțin peste sau sub zero, dar nu am făcut un printscreen și nu mai știu exact cât erau. Citind pe forum m-am gândit și eu că ar putea fi o problemă cu reglarea avansului. Valorile pentru avans se văd pe can. 04 ? Mulțumesc mult.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, pe 004, vezi daca e intre -1.5 si -2.5.
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca ti-au vazut injectoarele ca fiind 'facute cu peria' e clar ca sunt duse. Poti avea valori ok pe diagnoza dar ele sa fie praf.
     
  18. BicuT

    BicuT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI BRB 2006
    De acord.
    Dar cu injectoarele praf sau nu, mașina mergea incomparabil mai bine înainte de intervenția la chiulasă, excepție fiind consumul de lichid de răcire. Mecanicul care a făcut lucrarea susține că totul e OK. Din ce am aflat aici, cel puțin avansul nu e cum trebuie. Îl voi regla și mai văd după. Mulțumesc pentru informații.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca tot nu merge cum trebuie, du-te la un service sa iti caleze distributia sa vezi daca pica la punct sau decalata.
    Daca e decalata, pierzi timpul degeaba sa reglezi avansul.
     
  20. BicuT

    BicuT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI BRB 2006
    Așa voi face. Întâi verificarea distribuției.
     

Distribuie pagina asta