1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca masina mergea bine de ce ai schimbat supapele?si de ce doar cele de pe admisie?evacuarea?
    Dupa operatiune masina merge mai prost si consuma antigel, ceea ce ma duce cu gandul ca interventia a fost prost facuta: neplanata chiulasa sau planata necorespunzator, scaune supape dupa ochi, injectoare curatate cu peria de sarma de mecanic si apoi spune ca sunt 3 stricate.
    Nu stiu cate incredere ai in el dar tare imi e ca nu scapi fara sa dai chiulasa jos iar. Sa ma insel eu si a scapi doar din distributie.
     
  2. Faust 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI 2007
    Salutare,
    Mă poate ajuta un coleg cu o interpretare la niște log-uri la un Audi A4 B7 1.9 TDI cod motor BRB ? Mașina are o întârziere în accelerație, precum și apariția unui suflu de la 2000 pana la 4400 dar și un zgomot metalic între 2000-2200.

    Screenshot_20210815-180355_Sheets.jpg Screenshot_20210815-180514_Sheets.jpg
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cel mai probabil ai un furtun spart la admisie, de acolo si suflul pe toata zona cat ai presiune maxima. Tot el ar fi si cauza intarzierii, ca daca se pierde presiune, nu ai nici motorina. Zgomotul metalic poate fi de la paletii turbinei, trebuie verificat joc.
     
  4. metin86 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 Avant B7, BKE 1.9 TDI, 116CP, 2005
    Buna ziua,
    La masina din semnatura un Audi A4 B7 motor 1.9 TDI cod BKE am pompa tandem marca LUK ce are codul 038145209E care este defecta. As putea sa o inlocuiesc cu alta pompa tandem marca Bosch ce are codul 038145209 ? Serie sasiu: WAUZZZ8E95A434773. Va multumesc.
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Se potrivesc pompele Bosch, pe unele masini a venit din fabrica. Doar sa fii atent ca la cea Bosch trebuie garnitura originala de tabla cea dintr-o bucata. Ia garnitura noua obligatoriu originala la fiecare montaj.
     
    metin86 apreciază asta.
  6. moroenius

    moroenius 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2TDI DEUA 2018
    M-am uitat in etka dupa codul de piesa 038145209 si este prima versiune aparuta, eliminata prin 1999.
    Ultima pare sa fie cu 038145209H. (terminatiile E,K,H in ordinea asta)
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Din ce am gasit eu prin ce salvasem mai demult, lista de mai jos ar fi pompe Bosch. Le-au tot schimbat si updatat si ei, cea mai noua fiind 209Q.
    SEAT 038 145 209 Q
    SKODA 038 145 209 Q
    VW (VOLKSWAGEN) 038 145 209
    VW (VOLKSWAGEN) 038 145 209 E
    VW (VOLKSWAGEN) 038 145 209 M
    VW (VOLKSWAGEN) 038 145 209 Q
    VW (VOLKSWAGEN) 038 145 209 C
     
  8. andreicls

    andreicls 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi 2007
    Imi apare a doua eroarea si motorul pornește și imediat se oprește

    IMG20220214150954_00.jpg
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incepe verificarile :

    01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time
    Possible Causes
    • Ignition Switch faulty
    • Wiring between Instrument Cluster (J285) and Climatronic Control (J255) faulty
    • Instrument Cluster (J285) faulty
    • Climatronic Control (J255) faulty
    Possible Solutions
    • Check Ignition Switch
    • Check Wiring between Instrument Cluster (J285) and Climatronic Control (J255)
    • Check Instrument Cluster (J285)
    • Check Climatronic Control (J255)
     
    andreicls apreciază asta.
  10. andreicls

    andreicls 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi 2007
    Multumesc
     
  11. D0N 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2021
    Locație:
    Reşiţa
    Masina:
    A4 B7 2008 / 1.9TDI BRB 142CP/380NM
    Recent am schimbat axul cu came la un Audi A4 B7 cod motor BRB 116 cp.

    Simptome:
    Motorul devenea tot mai galagios cand urca in turatii. Insa nu se auzea bataia in filtrul de aer.
    Uneori, la plecarile de pe loc simteam motorul lesinat. Insa pe dyno in sarcina puterea motorului era ok, 119.4 PS si 323.2 NM.
    Am incercat de doua ori sa fac un boost leak test, si pierdeam presiunea instant, nu reuseam sa gasesc scurgerea de presiune (tacheti admisie uzati).

    Cum am descoperit problema:
    Am vrut sa verific cablajul la injectoare (vanam o alta problema) si sa schimb garnitura la capacul motor (era veche se facuse tare ca un plastic si pierdeam ulei).
    Chiuloasa avea depuneri pe interior.
    Dupa ce am dat capacul jos am constat ca axul cu came este uzat, marginnile de la lobi erau ascutite, lobii erau tociti, culoare bronz etc. Vreo 3 tacheti prezentau uzura excesiva, aveau forma de farfurie, nu erau sparti dar oricum erau praf, nu isi mai faceau treaba.

    Solutia:
    Inainte de a da jos axul cu came si toate cele, am facut un engine oil flush pentru a inlatura depunerile. Am folosit Liqui Molly pro-line, cu motorul pornit 10 minute.
    Apoi am schimbat urmatoarele:
    Ax came Kolbenschmidt = 820
    Tacheti INA negri = 240
    Cuzineti Glyco = 203
    Suruburi OE = 120
    Simering ax (Victor Reinz) = 33
    Garnitura pompa tandem (Ajusa) = 20
    Cablaj injectoare (Metzger) = 209
    Garnituri injectoare (Victor Reinz) = 352
    Garnitura capac (Victor Reinz) = 39
    Ulei Castrol 5w30 504/507 + filtru Mann = 243
    Apoi baia de ulei a fost demontata si curatata, pentru a elimina toate depunerile (uleiul devenea negru dupa doar 30 de km). Acum uleiul arata bine dupa 1.000 de km.
    Suporti motor (stanga, drepata, fata) = 509
    Manopera = 800
    TOTAL = 3.588 lei (Mai 2023)

    La aceasta lucrare am schimbat si suportii de motor cu ceva marca mizerii de 509 lei (ambele). Le-am schimbat pentru ca suportul din stanga era curs iar cel din dreapta era uzat si lasat pentru ca a preluat munca celui din stanga.
    Nu recomand sa puneti mizerii de suporti, alegeti cel putin Meyle (vreo 2.000 lei ambii). Dupa montarea acestor suporti am avut parte de vibratii excesive, se simtea motorul in caroserie. Dupa vreo 1.000 de km s-au mai asezat si nu se mai simt vibratiile dar parca mai buni erau aia vechi uzati si cursi.

    Dupa aceasta operatiune am facut iar un boost leak test si de data aceasta presiunea nu se mai pierde.

    Motorul este fericit si trage bine.
     
    Squid, soryf și arazvan2002 apreciază asta.

Distribuie pagina asta