1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Pacat ca nu merge si pe Euro 4...
     
  2. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Nu, la Euro 4 nu e disponibila optiunea. Am incercat pe mai multe masini din gama VAG, inclusiv pe Audi. Trebuie inlocuita valva de relief.

    [​IMG][​IMG]

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    Alin Alina apreciază asta.
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Sunt si cr-uri E4 ,de exemu CAHA
     
    Alin Alina apreciază asta.
  4. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Cind prind una la service, incerc si postez rezultatul aici. Din ce am vazut pina acuma toate euro 5 au posibilitate de reset si mai merg bine o vreme, dar.. Depinde de gradul de uzura al electrovalvei. La cele cu uzura mica se rezolva cu reset, iar la cele cu uzura mare trebuie inlocuita electrovalva din rampa. Nu poti stii niciodata care din cele doua face problema, eu am cite una din fiecare si le tin numai de proba. Dupa ce imi dau seama care este vinovata.. comand una noua, o inlocuiesc, dau reset si se rezolva problema fluctuatiei presiunii de combustibil in rampa comuna si implicit mersul neregulat la ralanti. Bineinteles ca mai pot fi cazuri ( mai rare..) de injector ce pierde pe retur foarte mult, pompa defectuoasa sau span in instalatia de inalta presiune. Trebuie diagnosticat si rezolvate pe rind. Bafta multa !
     
  5. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Pe mine ma roade curiozitatea ce se intampla daca schimbi electrovalva la un euro 4 si nu poti face reset la valorile memorate cu valva precedenta. Tind sa cred ca isi face in timp adaptare singur, dar... numai aia care au scris softul ECU-ului stiu exact cum sta treaba.
     
    malita florin și Alin Alina apreciază asta.
  6. vlad_sava 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI, 120CP, 88kw, 2008
    Salut,

    Detin masina din semnatura (A4 B8 88kw TDI 2008 motorizare CAGC) din anul 2013. Ieri dmineata mi s-a oprit motorul in drum, am incercat sa o repornesc dar nimic. Se auzea doar zgmotorul starterului. Nici un martor in bord aprins.
    Am dus-o pe platforma la service. Acolo au incercat sa o porneasca si s-a manifestat la fel iar astazi mi-au spus ca au pus testerul pe ea si nu a dat nici o eroare, ba mai mult a pornit la prima cheie. Au repornit-o de 20 de ori, au tinut-o pornita, nu s-a mai oprit motorul si nici pe tester nu au aparut erori.
    Mentionez ca am incredere in seful service-ului repectiv si chiar el mi-a recomandat sa o duc saptamana viitoare la un specialist pe VAG de la noi din oras pe motiv ca el ar avea echipamente sa faca si masuratori pe parametrii componentelor.
    A patit cineva ceva asemanator?
     
  7. Tudot 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2019
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b8 2010 2.0TDI common rail CAGB
    Salut.am aceeasi problema la masina.care a fost rezolvarea?multumesc de raspuns.
     
  8. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Pentru cei ce vor sa stie ce optiuni ofera VCDS (ultima varianta) pe ECU cu update la zi (soft DIESELGATE) la un Audi A4 B8 8k 2008 CAGA EU4 143cp/105kw:

    01.jpg 02.jpg 03.jpg 05.jpg 04.jpg 06.jpg
     
  9. Ionut.ylc

    Ionut.ylc 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    A4 2.0 2011
    vlad_sava salut,
    Am aceiasi masina si aceiasi problema ca si tine si se repeta cam des. Am fost in mai multe service uri si nimeni nu stie ce are. Tu ai rezolvat problema ?
     
  10. vlad_sava 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI, 120CP, 88kw, 2008
    Salut,

    Am fost si la service-ul recomandat de ei si dupa 2 zile nu au gasit nimic. Au verificat parametrii, au facut teste pe componente si nimic. Omul mi-a spus ca nu isi poate da seama ce ar fi si ca nu vrea sa imi ia 2-3000 de Euro doar asa pe principiul "sa schimbam si poate dispare problema". A zis sa circul cu ea pana cand se repeta problema. Ba mai mult, mi-a povestit ca acum 4 ani i-a venit unul cu aceasi motorizare/an pe platforma, prezentand aceleasi simtomuri. A doua zi le-a pornit la prima cheie. Au tinut atunci masina o saptamana, au facut tot felul de teste, la cald, la rece si nimic iar omul le este client in continuare si de atunci nu a mai avut probleme.

    Asta e. Umblu cu bani de platforma in portofel "in caz de". :)
     
  11. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    In momentul in care nu mai porneste trebuie actionat starterul si logat cu vcds presiunea in rampa comuna, valoarea actuala, nu cea ceruta de ECU. Trebuie sa fie minimum 200 barr altfel masina nu va porni. Aici exista doua cazuri, daca face 30-150 de barr trebuie verificate retururile de la injectoare si valva de relief. Daca nu face deloc, trebuie verificata alimentarea pina in pompa de inalta presiune si anume pompa electrica din rezervor, filtru motorina si trasee de alimentare. In caz ca face presiune in rampa ( minim 180 Barr) si masina tot nu porneste trebuie verificata sincronizarea dintre arborele cotit si axa cu came si prezenta semnalelor de la senzorul de arbore si de axa la intrarea in ECU. Sper ca am fost destul de explicit. Bafta multa!

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    Ultima editare: 8 Iul 2019
    DeViAnS și Alin Alina apreciază asta.
  12. Ionut.ylc

    Ionut.ylc 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    A4 2.0 2011
    Pe mine m-a lasat in mers. Am chemat platforma, a dus-o intr-un centru service bosch, ziceau ca sigur pompa de inalte a facut span. Controlata pompa injectoare tot, totul normal. Au pornit-o si ma suna sa ma duc sa o iau ca masina merge dar nu stie ce problema are (nici o eroare nimic).
    De atunci am mai facut de vreo 3 ori dar am si pornit-o la a 2-a cheie. Acum, de ceva zile, in mers se scutura un pic si moare motorul, asta cu piciorul pe ambreaj si porneste din nou. Da senzatia ca nu ajunge motorina.
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Verifica de span regulatorul de presiune. S-ar putea sa scapi doar cu pompa.

    Cand ai schimbat filtrul de motorina ? Vezi ce valori ai la presiunea motorinei (in pompa, regulator).
     
  14. Ionut.ylc

    Ionut.ylc 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    A4 2.0 2011
    Verificat pompa injectoare, tot si nu de orice mecanic ci intr-un centru Bosch specializat. Am schimbat filtru de motorina imediat ce a iesit din service. Preventiv cu toate ca avea doar vreo 5.000 km, am zis sa-l schimb poate are mizerie sau altceva si rezolv problema.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cum ai rezolvat, ai cumparat alt senzor?
     
  16. silentvenom93 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    Audi A4 Sline 2.0 tdi 125 kw
    Da, am gasit acel senzor pe ebay la un dealer de audi din anglia la jumatate de pret. Stiu ca nou e undeva pe la 140 150 de lire si eu am dat 70.
     
  17. Adrian Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 b8 2009 2.0
    Salut. Am un audi a4 b8, caga ,143 cp model 2010. La relanti tremura 2/3 secunde apoi revine la normal si iar se repeta vibratia . Pe tester imi apare eroarea P2196 . Merge sa o sterg dar dupa cativa km reapare . Daca ii schimb sonda lambda dispare tremuratul ?
     
  18. Vancea Cosmin

    Vancea Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013, 2.0 tdi 177 CP, CGLC, multitronic/manual
    Salut! V-ati confruntat cu eroare pe senzorul de presiune combustibil-G247? Daca da, care ar putea fi cauza? Pe ross-tech se precizeaza ca in cazul unei asemenea erori trebuie verificat tot sistemul de alimentate combustibil, pentru ca senzorul poate sesiza prezenta unor paricule de metal (pilitura de fier) la motoarele common-rail. Audi a4 2.0 tdi, 136 cp - CJCB 2014.
     
  19. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Cum de ai ajuns sa descoperi eroarea aceasta? Ce simtome prezenta si cel mai important este sa ne transmiti realitatea (ce este in fapt).
     
  20. Vancea Cosmin

    Vancea Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013, 2.0 tdi 177 CP, CGLC, multitronic/manual
    Masina urmeaza a fi achizitionata si nu stiu cat de grava este defectiunea tehnica. In bord nu sunt martori aprinsi si se comporta aparent normal.
     

Distribuie pagina asta