1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand consuma ulei, fumul este albastrui.
    Cand consuma antigel, fumul este alb.

    Problema ta aparuta la activarea AC-ului este pur coincidenta.

    Pana la urma, ce culore este fumul (sa mentionezi viteza si turatia la care scoate acest nor de fum) ?

    Masina merge in parametri ? Trage, tremura, ia limp-mode, etc. ?
    Un log in mers ai facut ? Erori pe VCDS ?

    DPF-ul si EGR-ul sunt anulate profi sau “pe genunchi” ?
     
  2. Alexandru Nica 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Galati/Arges
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0
    E putin albastrui fumul, scuze mi.am facut obicei prost sa ii zic alb.
    Cu AC-ul e nu cred ca e pur coincidenta ca la low si pe max e cam cel mai mare consumator, iar in mers nu scoate tot timpul... asa ca nu stiu sa zic o turatie sau viteza, nu imi dau seama daca e random sau nu.

    Masina merge in parametri. nu intra in limp sau altcv, ea doar tremura la relanti cand are consumatori puternici.

    DPF-ul EGR-ul au fost anulate profi, scots tot din ele si soft.ul a fost facut cu mine langa ( pe parte de soft mai am si eu putin habar ca ma documentasem destul de mult inainte sa ii dau ok.ul )

    Edit: log in mers am facut, valorile sunt ok la tot, nu am erori pe vcds, singura chestie care mie personal mi se pare ciudata e cum variaza fuel pressure la relanti dar toti zic ca e normal sa varieze ( ma gandesc ca e cv pe parte mecanica undeva, un simering un ceva ... )
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce treaba are ca AC-ul este cel mai mare consumator cu faptul ca tie iti consuma ulei ?
    Iti zic eu, absolut nici o legatura.

    1. Cum ai zis, ca masina a vazut schimbul de ulei+filtre si la 40.000 km, e posibil ca motorul pur si simplu sa fie uzat d.p.d.v mecanic.

    2. Reviziile la 30-40.000km nu fac deloc bine asupra turbinei, implicit lubrifierii acesteia. Daca nu ai ulei in intercooler nu inseamna ca turbina este ok.
    Este foarte simplu sa se fi uzat un semering de pe partea de evacuare si iti arunca ulei pe evacuare.
    Cand aceasta se incalzeste suficient, uleiul arde si scoate fum.

    Turbina nu se verifica dand admisia sau evacuarea jos si miscand de ax. Turbina se verifica desfacuta bucati.

    3. Nu cauta probleme pe partea de injectie, aer.
    Acolo fumul ar fi fost negru.

    4. Fum albicios mai vezi iarna din cauza EGR-ului anulat, DPF-ului anulat si O-ring-uri injectoare, dar vara este inexistent.

    La tine problema fiind cu fumul albastrui si in concordanta cu faptul ca iti scade nivelul uleiului, pe partea asta trebuiesc facute investigatii.
     
  4. Alexandru Nica 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Galati/Arges
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0
    Ok mersi de sfat, azi daca am timp sau cel tarziu maine ma duc sa dau turbina jos si o duc la o verificare si incerc si cu un swap cu alta turbina sa vad daca problema persista, revin cu un update dupa. Multumesc mult inca o data :)
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici pe acest topic discutam despre motor si atat. Nu mai faceti o varza din topicuri. Exista topicuri dedicate pentru fiecare problema care credeti voi ca o aveti. Alexandru tu de fapt nu ai fost la cineva care se pricepe si ati mers la "ghiceala". Nu ai citit nimic si nu ai pus in aplicare ce este deja scris pe forum in zeci de topicuri. Ti-am mai spus ca tu trebuie sa faci ce am scris eu. Pana maine o sa scrii si tot nu o sa rezolvi nimic.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai el nu stie 100% daca motorul consuma ulei sau turbina il arunca pe evacuare.
    Deci ... dupa ce revine cu rezolvarea/cauza, i se pot muta posturile in topicul corect.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimic, de fapt dar cauta rezolvarea pe forum din fata tastaturii. Ce as inchide eu forumurile sa vad ce s-ar mai face ei fara forumuri.
     
  8. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Buna seara,
    Stie careva daca dupa schimbarea sondei lambda trebuie facuta vreo adaptare ?
    Sambata am schimbat sonda lambda. Am sters eroarea cu VCDS-ul si acum totul pare ok exceptand consumul care a crescut cu circa 0.8 litri / 100 km.
     
  9. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Engine-Basic Settings-Reset Oxigen Sensor Values
     
  10. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    DeViAnS Multumesc frumos pentru raspuns.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  11. Weber 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B8.5, 2.0TDI-CSUA, 2015
    Salut ,
    Masina din profil A4 B8.5 2.0TDI CSUA 150 cp. A inceput sa faca asa din senin, nu da erori pe tester, las un video mai jos. S-a mai lovit cineva de problema asta ?

     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Auch....ce valori ai pe inj?
     
  13. Weber 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B8.5, 2.0TDI-CSUA, 2015
    Astea sunt valorile
     
  14. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Valorile sunt bune. Motorul face asa indiferent de temperatura? Daca o turezi zgomotul creste in intensitate sau ramane constant? Se aude mai tare pe accelerare sau pe revenire?
     
    Weber apreciază asta.
  15. Weber 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B8.5, 2.0TDI-CSUA, 2015
    Asa face indiferent de temperatura, iar zgomotul creste dar nu extraordinar de mult in intensitate in momentul accelerarii.
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    E manuala?pare a fi volantul blocat...e greu sa-ti dai seama din clipul video, sunt multe rezonante.
     
    Weber apreciază asta.
  17. Weber 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B8.5, 2.0TDI-CSUA, 2015
    Inteleg, da este manuala. Multumesc pentru raspuns !
     
  18. florin_mandy

    florin_mandy 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4,2 TDI,2010
    Salut,
    Cum este cu acel opritor, este bun de ceva ? Am și eu acceasi eroare P2015
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da.
     
    smurff apreciază asta.
  20. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    Buna seara,
    Injectoarele care echipeaza motoarele de 140 si 170 de cai motor CR din ce gasesc pe net par a fi aceleasi injectoare, este adevarat, adica sunt aceleasi injectoare sau sunt coduri diferite in functie de cp ai motorului ? Daca da, adica daca sunt aceleasi cam care ar fi diferenta pe cantitatea de motorina injectata ?
    Multumesc mult.
     

Distribuie pagina asta