1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    CONSTANTA
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    Buna seara,
    Injectoarele care echipeaza motoarele de 140 si 170 de cai motor CR din ce gasesc pe net par a fi aceleasi injectoare, este adevarat, adica sunt aceleasi injectoare sau sunt coduri diferite in functie de cp ai motorului ? Daca da, adica daca sunt aceleasi cam care ar fi diferenta pe cantitatea de motorina injectata ?
    Multumesc mult.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    CAGA / CAGB / CAHA / CAHB / CAHC / CMEA au aceleasi injectoare cod 03L 130 277.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Diferenta intre motoare e facuta doar de turbo si soft, injectia e la fel mecanic.
     
  4. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Salut,
    La masina din profil Audi A4 B8 cod motor CAHA, la diagnoza, mi-a aparut codul 5174, adica regulatorul de presiune din rampa. M-am uitat pe valori si as vrea sa va intreb, inainte de a schimba regulatorul, daca valorile sunt ok ?

     
  5. DeViAnS

    DeViAnS Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Este ok, o fluctuatie de +/- 2 bari cum este in cazul tau, este chiar ok.
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    --
    Daca ti-a aparut eroarea e clar ca ceva nu e ok. Poti astepta sa vezi daca mai apare sau poti verifica pompa de, un eventual, span.
     
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Problema este ca nu ai de unde sa fii sigur ca este fix regulatorul, mai exista si un senzor si de regula cam ala o ia pe aratura cu eroarea aia. Ce comportament are masina cand primesti eroarea aia?
     
  8. Radu Ionita 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2020
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B8, CAGB, 2010
    Daca scoate mufa de la senzor cu motorul deja pornit si dispare trepidatia atunci clar e vina lui si trebuie schimbat ?
     
  9. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Nu am nici un fel de trepidatii, doar ca o data mi-a intrat in limp-mode si la diagnoza mi-a dat eroarea cu 5174 regulatorul de presiune. O singura data s-a intamplat de cand am masina si atunci cand mi s-a intampat am tras pe dreapta am oprit motorul dupa care l-am repornit si eroarea (spirala) a disparut.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Mai e diferenta de ambreiaj/marime vibrochen.
     
  11. alinbum 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a4 2002 1.9tdi
    Salutare. Am schimbat si eu regulatorul de presiune de pe rampă. Am inteles ca dupa schimbare ar trebui resetat cu vcds. Ma poate ajuta cineva cu procedura de resetare regulator presiune rampă??? Mulțumesc
     

Distribuie pagina asta