1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, NU a amorsat cum trebuie. Trebuia cu VCDS. Nu mai intreba astfel de lucruri pentru ca sunt mentionate de zeci de ori pe forum in zeci de ani de cand exista modelul asta de Audi cu acest tip de motor.
    Pe viitor ai grija la ce mecanic mergi pentru anumite operatiuni care se fac exclusiv si obligatoriu cu VCDS.
    Oricum, cand se schimba acel regulator si celelalte 2 electrovalve ce controleza injectia de combustibil, porneste mai greu decat daca se schimba doar filtrul de motorina.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se amorseaza nimic din cheie, poti sa pui contactul de 100 de ori.
     
  3. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Salut,
    Am si eu o problema despre care am gasit ceva topicuri dar majoritatea se plangeau de probleme la relantiu cand selectorul de viteze al cutiei e in P si erau mult mai accentuate fata de cazul meu.

    Problema mea find atunci cand e rece afara, cateodata, la acceleratie partiala dar constanta am o fluctuatie mica in turatia motorului, fara ca aceasta sa genereze log-uri in ECU.
    Alte simptome nu am, adica motorul merge perfect la relantiu, indiferent de treapta selectata (P,R,N) numai in D face asta si doar in scenariul prezentat mai sus.
    Am reusit sa prind pe video efectul:
    https://www.youtube.com/shorts/lp4MGHBvHpU
    Desi in video se vede ca viteza scade nu are legatura cu fluctuatia, mai mult cu felul in care apas acceleratia, deci masina nu se simte ca si cand viteza ei ar fluctua cu turatia.

    Daca e vreun coleg care are alta idee sau directie pe care ar trebui sa o urmez cu investigatia, as fi recunoscator.

    Multumesc.
     
    iPaulR apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    Nu discuti aici in acest topic sub nicio forma despre cutia de viteze (in consecinta parte din mesaj ti-a fost sters). Inainte de toate schimbi TOATE CELE 3 REGULATOARE CE AU LEGATURA CU PRESIUNEA DE/PENTRU INJECTIE. Sunt scrise codurile aici in topic. Le cumperi noi si DOAR originale le montezi si vezi dupa catre ce te indrepti. Oricum ai scris degeaba mesajul tau, aici, fara sa faci nimic la masina.

    Eu zic sa lasi masina in pace pana cand se accentueaza problema la modul serios si suparator. Intervii atunci si faci ce ti-am spus eu mai sus in mesaj.

    Citeste si acest topic integral: https://www.clubaudi.ro/threads/pom...njectie-si-in-pompa.34786/page-50#post-885852

    Bafta.
     
  5. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Salut,
    Pentru masina din profil un Audi A4 B9 cod motor CAGB cand am motorul oprit cu contactul pus, temperatura motor 82 grade imi indica:
    Fuel high pressure: actual 0 hPa

    Presiune combustibil cu motorul oprit.jpeg

    Motorul tremura usor si puterea este scazuta. De asemenea fluctuatiile la ralanti imi par destul de mari intre 196600 hPa si 28100 hPa

    Multumesc
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inainte de a scrie pe forum ai citit ce am scris eu inaintea mesajului tau ? La cati km aveti cu masinile invatati ca intai schimbam piese pentru ca la sute de mii de km motoarele si piesele NU mai sunt noi ci destul de uzate. Pe cale de consecinta fa intai asta adica:
    Chiar daca NU se imbunatateste ceva ai piese noi montate si ai exclus din start niste probleme ulterioare si niste verificari ulterioare pentru a remedia problema ta, care in opinia mea NU o ai.

    Inca ceva: cand mai scrii mesaje pe forum, obligatoriu mentioneaza modelul de Audi, cod motor (cilindree = capacitate cilindrica motor), an de fabricatie si numarul de km ai masinii exact, pentru a putea fi ajutat cu un raspuns cat mai precis. Acum ti-am editat eu mesajul si ti-am completat, mesajul initial, cu datele disponibile in profil.

    Citeste si acest topic integral: https://vwforum.ro/topic/90351-prob...iune-a-motoarelor-cr/page/93/#comment-3141654 si fa toate verificarile scrise in acel topic pentru a elimina cauzele initiale ale problemelor clasice ale acestui motor CR.
     
  7. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Ok, multumesc de ajutor si de sfat .
    Parerea mea este ca toti mecanici stiu sa schimbe piese fara a sti care este adevarata problema.
    Ma gandesc ca pentru asta sunt create forumurile, pentru a gasi cea mai buna solutie inainte de a schimba piese aleatoriu.
    Iar in legatura cu opinia ta, daca nu aveam o problema nu incercam sa aflu raspunsuri aiurea pentru ca din toate rezultatele de pe net arata ca presiunea combustibilului trebuie sa creasca cand motorul este oprit in cazul meu nu se intampla asta.
    Scuze daca am deranjat cu insistenta mea
    O zi buna
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru a avea cea mai buna solutie trebuiesc facute niste teste/verificari, lucruri care nu le poti face din fata PC-ului.
    Aici intuim, nu avem nici un glob magic pentru a ghici o cauza fara nici un fel de verificare prealabila.

    Apropo, presiunea cu motorul oprit se ia cu un manometru, nu cu VCDS.
    Dar, ai nevoie de VCDS/ODIS deoarece trebuie sa faci Basic Settings ca pompa sa mearga circa 60 sec. dupa acest timp trebuie sa rezulte o valoare de minim 3.5 bar.

    Daca rezulta mai putin de 3.5 bar, inseamna ca pompa ta e defecta, filtrul de combustibil e infundat sau undeva ai o pierdere de presiune.
    Daca rezulta 3.5 bar sau peste dar pe VCDS ai tot 0, inseamna ca senzorul de presiune este defect.
     
    Ultima editare: 3 Iul 2023
    rominika apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta daca mergi la pusti de 20-30 ani care habar nu au de mecanica ce se facea acum 50-60 ani fara ajutor din partea electronicii din ziua de azi.

    O sa muriti fara laptopuri si internet. Vine sfarsitul lumii. :) Unde mai citeai tu daca NU exista internet si forumuri ? Nu iti mai cumparai masina si nu o mai reparai daca nu exista internetul ?

    Forumurile nu mai sunt de mult pentru intrebari ci doar despre cum rezolvam o problema si atat. S-a ajuns sa se repete un mesaj (o intrebare) ce are deja rezolvare scrisa iar asta inseamna ca tot ce este scris anterior este scris degeaba pentru ca voi nu vreti sa cititi.
    Ca si atentionare: daca nu vii cu un raspuns la problema ta pe care tu crezi ca o ai, mesajele tale vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu sunt spre 34, dar nu e aia problema, cred si sper. :))

    Majoritatea vin cu o scanare sau 2 valori din VCDS si vor direct rezolvarea problemei.
    Cateodata e posibil, dar de multe ori nu e posibil deoarece nu ai destula informatie pentru o “plecare” spre un diagnostic corect.
     
    rominika apreciază asta.

Distribuie pagina asta