1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 2.0 TDI (35 - 40 TDI) la Audi A6 C8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C8 (2018 - prezent)' creată de OctavBalan, 1 Noi 2020.

  1. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Salut,
    Cei care au motor 2.0 TDI 150 kw / 205 cp cod DFBA - ati observat la prima pornire, la rece, ca motorul nu se aude rotund ? 1 - 2 minute se simte cum misca si masina, parca merge in 2 cilindri, cand accelerezi se aude normal, dar daca o lasi sa mearga la relanti, nu merge rotund. Dupa ce s-a incalzit, nu mai are nicio problema.
    Voi merge la un tester la reprezentanta sa vedem ce spune, nu are decat 8.500 km si am observat asta de cand am luat-o ca in diminetile reci are un tremur care vara nu se simtea tare, acum de cand s-a racit vremea se simte.
     
  2. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    UPDATE: Am fost astazi la reprezentanta si au scanat, nu avea nicio eroare pe masina, iar ca rezolvare in ELSA (daca am retinut bine numele manualului de reparatie) scrie ca masina se manifesta asa daca la relanti sunt si alti consumatori (incalzire in scaune, AC, .... consumatori suplimentari) nu se recomanda nicio actiune si nici nu poate fi decontata pe garantie vreo modificare pe aceasta problema. Maine dimineata voi porni din nou masina fara niciun alt consumator suplimentar. De obicei fiind frig afara mi se pare normal sa deschid si incalzirea in scaune... dar probabil alternatorul pune o forta prea mare pentru motor...
     
  3. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Aiurea.Asta e raspunsul standard la orice reprezentanta cand sunt depasiti tehnic(aproape intotdeauna) de situatie. Nu stiu, nu cunosc,nu se poate!
     
  4. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Acelasi cod motor il am si eu dar nu am problema asta,iar ca si consumatori cand e frig am de obicei pornita si incalzirea in scaune, AC e tot timpul on dar pe frig cred ca il deconecteaza. Oricum sa nu ai o problema la baterie,nu ar trebui la km astia dar poate nu strica sa o verifici
     
    OctavBalan apreciază asta.
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca ai tester verifica valorile injectoarelor imediat dupa ce o pornesti.
     
    tox și OctavBalan apreciază asta.
  6. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Am observat ca la pornirile dupa un drum mai lung nu face la fel, deci cred ca @TDR are dreptate, e posibil sa fie de la baterie, avand si modul mild hybrid, bateria este mai solicitata pe modelul 2,0 folosind aceasi baterie si pentru restul masinii, pe 3.0 am inteles ca au o baterie secundara pentru mild hybrid. @Sorin87 nu am un tester, din pacate, dar o sa incerc si varianta asta.
     
  7. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    sunt 2 baterii, una normala si una Li-Ion doar ca sistemul e pe 12V
     
    OctavBalan apreciază asta.
  8. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Multumesc @TDR am cautat mai amanuntit si asa este, bateria se afla in compartimentul motorului, nu in spate cum sunt cele de 48v, initial am citit despre o singura baterie, dar acum am cautat in schita lor si chiar asa este, las si o poza, de stiut pe viitor.

    Audi_A6_12V_Mild Hybrid.jpg

    Pe A4 mai are o baterie Li-Ion langa bateria de 12v, in spate, schita mai jos.

    Audi-A4-B9-facelift-2-1024x724.jpg
     
  9. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Aceeasi problema o am si eu pe motorul 2.0 tdi mild hybrid si raspunsul oficial al reprezentantei a fost sa pornesc consumatori dupa pornire ca sa nu mai faca acel zgomot; nu intotdeauna se rezolva complet zgomotul anormal (oricum trebuie si turat un pic ca sa mai dispara zgomotul). Nu mi se pare normal la masini premium sa ai astfel de zgomote...
     
    OctavBalan apreciază asta.
  10. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Si la mine la fel au zis, deduc ca ar fi bateria slaba, dacă nu se întâmplă la toate mașinile... oricum am rămas dezamăgit de răspuns și asta îmi va schimba opțiunile pe viitor, în plus, la fel și recomandările. Din partea mea este un mare NU per total. Nu se pare mai slaba ca versiunile anterioare.
     
  11. Mihaita ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2022
    Locație:
    Birmingham - UK
    Masina:
    Audi a 6 C8 40tdi
    Salut, @OctavBalan
    Aceeași problema o am și eu de putin timp de când s-a facut frig. Ai aflat care ar fi problema ? Merci frumos.
     
  12. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Salut @Mihaita ciprian,
    Nicio rezolvare, momentan cuplez in drive și dispare acest simptom... Ar putea fi un semn al unei baterii slabe, am înțeles că în "manualul" în care se consemnează problemele nu se recomandă nicio acțiune pentru acest simptom, doar oprirea tuturor consumatorilor... Însă eu nu am simțit nicio diferenta... Face la fel. Uneori desi vin de la drum lung și o las peste noapte face la fel dimineață ...

    Daca vei atinge puțin pedala de accelerație , vei vedea turometrul cum se mișcă , bâlbâie, deci clar injecția este influențată și merge in 3 sau 2 pistoane.

    Daca poți face o diagnoza in acele momente , să vezi injectia dacă are valori diferite pe fiecare cilindru.
     
    silvio și Mihaita ciprian apreciază asta.
  13. Mihaita ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2022
    Locație:
    Birmingham - UK
    Masina:
    Audi a 6 C8 40tdi
    Salut @OctavBalan,
    Mulțumesc pentru raspuns o sa încerc data viitoare sa fac cum ai zis.
     
  14. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Exista un update de soft pt 2.0 TDI, 204 cp, eu l-am facut de 3 zile si nu mai aud acel zomogot neregulat al motorului la rece.
     
  15. p.stefan88 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2022
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,40TDI, 2019
    @glumaretzuu salut,
    Recent am achizitionat un Audi A6 C8, 2.0TDI, 204 cp si am observat "problema" asta (mentionata mai sus referitor la zgomot) dupa ce s-a mai racorit, tipic AUDI. Sunt interesat de update-ul mentionat. S-a mai schimbat ceva, unde l-ai facut ? Multumesc.
     
  16. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Am facut doar update de soft la reprezentanta Cybernet Bacau. Eu m-am dus pentru cu totul altceva si aparea informarea de la fabrica.
     
    p.stefan88 apreciază asta.

Distribuie pagina asta