1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.0 TDI la A4 B9 (8W) - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de Catalin D, 13 Noi 2019.

  1. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Pentru a fi sigur ca este de acolo, incearca sa mergi sub 40km/h mai mult de 45-50 sec dupa prima pornire si vezi daca se mai aude. Daca nu, urmareste exact cand ajungi la viteza respectiva si vei vedea ca se va auzi.
     
    Nicolaegr76 apreciază asta.
  2. rdy2drive

    rdy2drive 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    A4b9 TFSI
    La mine se aude la fel fix cand schimba din viteza a 4 in a 5 a (tfsi)... n am dat importanta vitezei cu care rulez. La fel mi s a spus la service ca este modulul abs. Am observat acelasi comportament si la alte a4b9
     
  3. Marin Mamuleanu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2020
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A4 avant2017
    Salut,
    Am aceeași masina și la fel face și a mea. Eu nu găsesc problema. Tu ai găsit din ce cauza este ?
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Se calibreaza pompa ABS...e scris in pagina anterioars
     
  5. Eugen 1981 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2020
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    Audi a4 B9 2017
    Salut!
    In cazul meu problema s-a rezolvat după ce am mers la reprezentanță. Au verificat mașina, am făcut update la motor și cutia de viteze .Pot să spun că am constatat o îmbunătățire prin faptul că zgomotul produs la pornire nu se mai aude . Un plus mașina merge mult mai bine, cutia de viteze schimbă ireproșabil.
    Te salut!
     
    smurff apreciază asta.
  6. Sofocle 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 2.0 tdi 140kw, 2016
    Salut, 2.0 tdi 190 cp DETA, 200.000 km, recent schimbate distribuția și cureaua de accesorii cu rola. Am un zgomot tip scârțâit curea la pornirea la rece. Înainte de a schimba cureaua de accesorii aveam zgomot și când era umezeala mai mare care s-a remediat.
    Odată cu temperatura sub 0⁰ a apărut acesta care dispare relativ rapid.

    Aveți idee de la ce ar putea fi?
    Mulțumesc
     
  7. Catalin Bordea

    Catalin Bordea 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 2018 Avant
    salut! Cureaua de accesorii, intinzator, rola, astazi am comandat si eu, acelasi sunet il am. 400 - 450 de lei originale, acum tu alegi.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sofocle scriem degeaba pe forum pentru ca voi nu cititi si nu puneti in practica nimic din ce este scris si mentionat. Mai bine nu va mai raspunde nimeni.
    Inainte sa scrii pe forum de ce nu ai demontat cureaua ? Adica de ce nu ai facut ce am scris eu aici de zeci de ori pe forum.
    Pentru ca sa verifici zgomotul si/sau cureaua faci proba asta descrisa de mine in mai multe topicuri:

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie pentru ca sa izolezi / elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.


    Daca si dupa ce demontezi cureaua si s-a facut tot ce este mentionat anterior, tot se mai aude, treaba se complica si mergi la mecanic sa te apuci de demontat motorul (distributie si altele) si facute alte verficari.

    Din spatele tastaturii nu remediezi problema.
     
    Mihaimk apreciază asta.
  9. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Salut, exista posibilitatea ca prin schimbarea tipului de ulei folosit sa se atenueze din vibratiile motorului la relanti? Inainte il foloseam pe cel recomandat de producator in carte (Castrol Longlife professional 5W30), la ultima revizie am pus VAG Longlife III 0W30 si am impresia ca vibratiile s-au mai atenuat, insa nu stiu daca are vreo legatura.. am mai schimbat inainte de revizie si o bujie insa n-am simtit atunci vreo diferenta.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raspunsul este NU. Este placebo. Nu mai aduceti in discutie ceva legat de schimburile de ulei sau ce ulei folositi la masina. Este un subiect tabu (ca si alte subiecte dealtfel) aici pe acest forum. Daca respecti norma si numarul de Km sau numarul de ore de functionare (cat mai mic intre schimburi) nu conteaza marca uleiului folosit.
     
  11. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Ok, inseamna ca m-am obisnuit eu cu ele.
     
  12. Preda Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2022
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 b9 2016 2.0TDI 150HP
    Nu cred ca este pompa ABS cu probeleme. Este de vina furca ambreiajului, care isi face test de pozitionare (cuplare - decuplare) pentru franarea automata (de urgenta). Se datoreaza functiei Pre Sense. Ca sa poti reproduce miscarea / sunetul, cuplezi pilotul automat si scazi din maneta din spatele volanuluii, cu 20-30 km/h viteza pilotului, sa vezi ca se decupleaza furca si franeaza masina ca sa scada viteza. Am probat de zeci de ori pe B9-le meu pana mi-am dat seama exact ce se intampla.

    Este furca ambreiajului vinovata cum am explicat mai sus.
     

Distribuie pagina asta