1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 2.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de kolosu, 31 Oct 2015.

  1. RaydenA6

    RaydenA6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 190CP C7 2017
    Merci frumos de raspuns! Notat si inteles!
    Si am remarcat diferentele pe acest forum. Incep sa ma adaptez.


    O zi faina.
     
  2. Danielgeaburu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 anul 2013 motor 2.0 TDI
    Salutare,
    Am și eu o problema cu identificarea tipului de motor pe care îl am pe un audi A6 C7 4G, anul 2013. In cartea de Germania este trecut tipul CGLC- 130 kw, iar după ce am făcut RAR, pe carte și certificat este trecut tipul CGLE - 100 kW. Când am făcut RAR in 2017, nu am sesizat eroarea asta. In fisa de la reprezentanta și toate documentele de Germania, mașina apare ca are tipul de motor CGLC 130 kw. Cum as putea sa știu exact codul de motor pe care îl am ? Pe motor scrie tipul de motor sau doar o combinație de cifre ? Va atașez pozele cu cartea de Germania in comparație cu certificatul și cartea de România. Atașez și pozele cu verificarea din baza audi. Mulțumesc.
     
    MirelMCA apreciază asta.
  3. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Dupa seria de sasiu ai cod motor CGLC. Probabil e o greseala a celor de la R.A.R.
     
  4. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Salut,
    A mai intalnit cineva eroarea asta?
    Am verificat pe site externe si sunt putine cu probleme plus ca nu am gasit pe nimeni cu motorul de 2.0 TDI.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa schimbi/repari pompa de ulei (sa rectifici imbusul si balansierul) si sa verifici tot cablajul electric asta daca ai pompa model cu balansiere.
    Daca ai modelul ala nou de pompa ce are curea in baia de ulei, eu as schimba pompa si as monta curea noua.
    Nu mai astepta sa iti apara si eroarea cu OIL Presure scrisa cu rosu in bord pentru ca atunci reparatia te va costa mii de euro (da citesti si vezi bine suma scrisa). Despre problema pompei de ulei la motorul asta m-am repetat de m-am plictisit dar voi nu vreti sa acceptati, sa cititi si sa intelegeti.
    Toate motoarele fabricate pana in 2015 inclusiv, au probleme cu pompa de ulei si trebuie reparata, modificat balansierul si reconstruit imbus nou.
    Cel mai bine o repari rectifici imbusul si balansierul iar reparatie este definitiva (nu se va mai defecta = strica pompa de ulei niciodata).
    In plus este si o reparatie care costa jumatate din inlocuirea pompei de ulei si grupul de balansiere cu tot ansamblul nou.
    Avem topic dedicat (in aria motoare si transmisii) unde ai toate explicatiile. Bafta.
     
  6. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Ok mersi mult. Cel mai bine schimb pompa de ulei si scap de probleme. Eu am pompa generatia noua cea mica ce are cureaua in baia de ulei si arborii de echilibrare pe vibrochen.
     
  7. florin1988

    florin1988 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 2015 3.0TDI Quattro 218PS
    Salutare,
    A reusit / incercat cineva sa demonteze motorul de pe masina ? Cum e mai simplu: cu sau fara cutie ? Are cineva un plan cu pasii care trebuie urmati ?
    Multumesc
     
  8. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Salut,

    Cineva poate sa ma ajute cu interpretarea erorilor din log-ul VCDS.

    Masina era pe autostrada cand s-a intamplat, incarcata full 600kg, iar afara ploua si bordul s-a facut pom de craciun.

    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     
    Ultima editare: 4 Feb 2020
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cheama platforma si mergi la service. Nu o repari pe autostrada si degeba incepem sa ne dam cu presupusul. Bafta
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil ... amin alternator.
     
  11. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Revin cu un update.

    In logurile vcds prima eroare dupa ora este:

    105216 - Front Right Wheel Speed Sensor
    C101B 29 [104] - Signal Implausible
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 148419 km
    Date: 2020.02.03
    Time: 21:33:50

    Iar celelalte erori fiind de tipul Function Restriction due to Faults in Other Modules.

    Am schimbat senzori ABS dreapta/stanga fata ( cel de pe stanga preventiv ).
    Am trecut de 150.000 de km ( 148.419 km la momentul erori) si nici o alta problema.
    Senzorul de pe dreapta a trebuit sa il scot cu un patent iar suportul de plastic era copt si s-a rupt.

    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     
    vladtyny apreciază asta.
  12. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Salut,

    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema pt furtunele de la intercooler pt cod motor CNHA.
    As inceput sa dea in nas la turatie intre 1900 - 2200, si din cate am cautat este posibil sa fie furtunul de la intercooler.

    Logurile VCDS nu arata nimic.

    Multumesc de ajutor.

    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana iti raspunde cineva cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi asta ca sa afli singur codul.
    Cand mai ceri ceva lasa seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese se poate face doar pe ghicite ceea ce doresti. Bafta.
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Claudiu GRAPA vezi ca la motorul tau ai intercooler cu racire pe apa. Problema este in alta parte.
     
  15. MirelMCA

    MirelMCA 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Locație:
    Pârscov
    Masina:
    Audi Q5 2013 2.0 CGLC Automat 7+1
    Salutare, azi cand ca opresc masina (A6 2012 cod CGLC) a aparut un tremurat la motor, am pus testerul si am eroarea de mai jos, injectorul 4 la relanty sta pe valoarea 3, iar in turatie (1300 rpm) se modifica intre 1 si 2 si merge si rotund, un bun prieten care e si mecanic a spus ca e injectorul blocat si că să-l schimb cu cel de la 3 sa vad daca se muta eroarea la injectorul 3, voi ce parere aveti?
    astea euro 5 se pot repara?,
    se schimba doar cel cu probleme sau toate patru?
    Mulțumesc!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asculta-i sfatul.
     
  17. MirelMCA

    MirelMCA 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Locație:
    Pârscov
    Masina:
    Audi Q5 2013 2.0 CGLC Automat 7+1
    Revin tot eu, am scăpat cel mai ieftin, se slăbise pârghia care prinde injectorul, am stranso si totul functioneaza perfect, totusi o sa schimb si șaiba de cupru pe viitor.
     
    Andor Iulian apreciază asta.
  18. Andor Iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Negrești
    Masina:
    Audi A6, 2litri TDI, 2011
    MirelMCA
    Am pățit și eu treaba asta. E foarte periculos cum se desface șurubul ăla. Dacă nu ești atent îți aruncă două injectoare prin capotă...
     
  19. Andrei Roman99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2019
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi a6 c7 2.0 tdi 177 cp 2014 CGLC multitronic
    Salut,
    De ceva vreme masina face figuri la pornire. Cateodata nu vrea sa porneasca deloc, doar invarte, iar cateodata porneste fara nicio ezitare. Acum 2 zile, in timp ce ma deplasam cu o viteza in jur de 20 km/h, motorul s-a oprit si mi s-a aprins martorul de la bujii (spirala aia) iar dupa o scanare cu obdeleven mi-au aparut erorile acestea atasate. Fostul proprietar mi-a spus ca pompa de combustibil ii mai facuse probleme si a schimbat-o deci daca ma iau dupa spusele lui n-ar trebui sa fie aia problema. Aceasta problema mi-a aparut dupa ce am schimbat filtrele si uleiul, oare sa aiba legatura? Maine sunt programat la reprezentanta in Ploiesti si cei de acolo au spus ca e posibil sa fie de la pompa de inalta presiune. Mentionez ca am fost si la reprezentanta in Focsani si au spus ca e posibil sa fie de la calculatorul masinii si ca are nevoie de o resetare din fabrica si e posibil sa prajeasca calculatoarele masinii. De aceea am luat decizia sa aman aceasta operatiune pana nu sunt sigur ca despre asta e vorba.
     
  20. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Logheaza presiunea in rampa comuna cu VCDS sau VCP. Eroarea pare sa fie de la lipsa presiunii in rampa, prea mica. Poate avea multe cauze printre care pompa sau pompele electrice de alimentare ( daca sint doua ). La actionarea starterului in conducta de alimentare a pompei de inalta presiune ( cea cu senzor ) trebuie sa fie 6 bari presiune joasa de motorina. Cei de la Focsani cam bat cimpii.
     

Distribuie pagina asta