1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 2.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de kolosu, 31 Oct 2015.

  1. Mada2000

    Mada2000 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2019
    Locație:
    Rastatt
    Masina:
    Audi A6 , C7 , 2.0 TDI ULTRA , 190 CP , CNHA ,
    Da, am schimbat acești doi sensori , dar nu știu dacă am ințeles bine.
    Ideea este că la magazinul de piese auto mi s-a spus că 03L 906 051 D este compatibil cu 03L 906 051 B și l-am montat așa dar eroarea tot a rămas.
    Nu știu ce aș mai putea schimba la ea.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, cel cu D este ultima revizie, este ok.
    Verifica furtune, mufa, cablaj, etc.
     
  3. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Salut, ce simptome aveai? Smucituri aleatoare? Dupa ce ai schimbat senzorul ai scapat de probleme?

    Știe cineva unde se află sensorul G28 la un A6 C7 2.0 TDI ULTRA 190 cp cod motor CNHA, cutie manuala ?
    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     
  4. Catalin.1983 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 c7 2014 2.0 tdi 190
    Claudiu GRAPA Salutare,
    S-a rezolvat problema prin inlocuirea senzorului. Aveam smucituri aleatorii ale motorului si eroare a aparut dupa ce am mers pe manual turat la maxim.

    Eu am cutie automata - senzorul este intre cutie si motor. Trebuie data jos roata de pe partea soferului si planetara din cutie. Senzorul a costat 320 ron pe original, iar manopera a durat 2 ore deoarece este foarte greu accesul la acest senzor.
     
    Claudiu GRAPA apreciază asta.
  5. zena 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2020
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A6 C7, 2000 tdi, 2013
    Salut,
    Detin un audi A6 C7, 2013, motor 2.0 tdi, 177 cp din 2013 are 130.000 km. De cand vreo 3 saptamani am observat ca atunci cand este motorul rece in sarcina incepe sa tremure, dupa ce se incalzeste motorul (apa peste 70 grade) tremuratul dispare. Am pus testerul si mi s-a spus ca un injector nu functioneaza in parametri. Ati mai intalnit problema asta ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Le demontezi si le trimiti pe toate la colegul EDS de la Buzau, care are si anunt aici in aria Prestari Servicii.
     
    zena apreciază asta.
  7. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Imi poate spune cineva, daca cunoaste, unde este localizat senzorul galeriei de admisie ? Vreau sa vad cata mazga diesel e pe el si sa-l curat. La analiza galeriei, cum se priveste motorul, nu se zareste. In cazul de fata e vorba de motorizarea CGLC la masina din profil.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai nici un senzor pe admisie.

    Ai un senzor de presiune pe tubulatura ce conecteaza intercooler-ul cu clapeta de acceleratie si admisia.

    upload_2020-12-28_21-41-35.png
     
    flavius89 apreciază asta.
  9. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Salut,

    Revin cu un update referitor la intreruperile pe care le are masina dupa pornire, foarte aleatoare, diferite ca intensitate si frecventa si fara nici o eroare in loguri.

    Asa cum a precizat si colegul @Catalin.1983 problema era de la senzorul de turatie G28, l-am schimbat si nu mai face.

    Pana la urma am reusit sa prind si eroarea in loguri:

    1 Fault Found:
    4087 - Engine Speed Sensor (G28)
    P0322 00 [096] - No Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 171084 km
    Date: 2021.02.27
    Time: 12:48:26
    Engine speed: 1285.50 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 21 km/h
    Coolant temperature: 69 °C
    Intake air temperature: 40 °C
    Ambient air pressure: 910 mbar
    Voltage terminal 30: 14.580 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Engine start: start synchronization: EPM_MODE_WAIT
    Engine start: start synchronization-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 1

    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     
    Mihail1987 apreciază asta.
  10. Laur96 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2.0 CGLC 2013
    Salutare!
    Intampin si eu o problema cu a mea masina
    2.0 2013 177 CGLC Multitronic

    Dupa inlocuirea EGR-ului, curatarea DPF-ului si schimbat termostate intr-un service autorizat din Bucuresti am constatat ca masina functioneaza mai rau ca inainte de reperatie

    In sensul in care imi sta turata intre 1000 si 1100rpm, la prima pornire cateva secunde fluctueaza intre 800 si 1000, ramane la 800 si dupa cateva secunde se tureaza dupa 1000 si asa ramane pana o opresc indiferent de cati km merg.

    Zic ok, mai e ceva in neregula
    Am verificat turbo si galeria de admisie totul ok.
    Am ajuns la injectoare…verificat si la cald si la rece, la ralanti doar injectorul 1 are 0.78 si in sarcina 1.44, restul intre 0.3-0.4….urmeaza sa le verific pe toate pe banc asa cum se face.Ma mira si consumul instant 3.4 la ralanti…Si un usor trepidat dupa 1800rpm in mers, iar pe loc turata la 2500rpm se aude un țăcănit pare a fi de injector…Luni o sa le verific pe toate…

    Alte idei ce sa mai verific sau de la ce ar putea fi?
    Multumesc si un weekend placut.
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Buna seara, acum am schimbat filtrul si uleiul, si acum motorul la relantiu are in tiuit ciclic, si daca o accelerez pe loc se aude un ronzait prin zona turbinii. Si motorul parca are un sunet mai grosolan, Am incercat si in strada , accelereaza , dar...parca ceva este. Ce se putea fi intimplat la o schimbare de ulei si filtru. Filtru original, ulei cu specificul corect, care l-am mai folosit si mai inainte.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate nu stie nimeni. Trebuie facute investigatii si nu sunt simple. Este o concidenta si nu are nicio legatura schimbatul consumabilelor/uleiului cu problemele pe care le ai.
     
    Aurel G apreciază asta.
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Verifica inca odata filtrul de ulei daca este prins bine si daca este identic cu cel vechi. Poate acolo este ceva problema si nu face presiune suficienta.
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Filtrul e identic , l-am scos si l-am pus pe cel vechi . si tot asa face.
     
  15. Răzvan.c.l

    Răzvan.c.l 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2021
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 C7 CGLC WAUZZZ4G4CN034388 2012
    Salut,
    Pentru cei care au probleme cu sunetele in zona alternatorului, chiar si dupa ce ati schimbat tot ce se poate schimba verificati capacul din imaginile de mai jos:

     
    OvYd3L și myh21ro apreciază asta.
  16. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Salut,
    Vreau un istoric bun si un diagnostic bun. Am cumparat un Audi A6 C7 2016 2.0 TDI cod motor CSUD la 100.000 km in urma cu 2 ani, super silentios. Am fost la o firma de chiptuning din Bucuresti pentru un stage 1 si asa au aparut problemele:
    Funingine pe tobe (inainte nu se lua nimic pe deget), apoi am facut schimbul de ulei si la cateva zile am sesizat un motor mai galagios si un tacanit ca de injector defect dimineata la rece cand plecam de pe loc treptele 1, 2 maxim 3 la o accelerare usoara. Daca calcam mai tare acceleratia disparea tacanitul pana a doua zi iar la rece. Am verificat injectoarele, valori foarte bune pe vcds 0.02-0.07).
    Am pus softul original inapoi si la fel, nu s-a schimbat nimic.
    Am facut diferite schimburi de ulei cu filtre cu tot, pus aditivi in motorina, nimic .. chiar ma batea gandul sa fac si un flush la motor pentru ca ma gandeam ca poate e un tachet dus. Am gasit 2 clipuri pe youtube cu tacanitul similar,

    1:05 sunetul identic,

    respectiv



    iar la comentarii autorul avea aceleasi simptome ca mine ca tacanitul dispare la prima accelerare mai tare, si spunea ca a schimbat si injectoarele cu unele noi Bosch scrise cu VCDS, a schimbat pompa de inalte, a schimbat regulator fara sa se rezolve nimic apoi a facut un update la soft motor si probabil fiind un alt profil de injectie, a cam disparut problema.
    Altul zice ca a scos mufa de la EGR si motorul a devenit foarte silentios si a disparut si tacanitul, asa ca a ajuns la metode neortodoxe de anulare din soft si mecanic.. Eu nu doresc si nu incurajez acest lucru.
    Astazi am deconectat mufa de la senzorul MAF si masina n-a mai tacanit la plecarea de pe loc si a devenit silentioasa.
    Masina nu are nicio eroare in bord sau pe VCDS. La ce sa ma gandesc daca la mine cu mufa scoasa de la MAF motorul devine silentios si dispare tacanitul, si la altul se rezolva daca scoate mufa de la EGR ? Nu vreau sa schimb piese, ele probabil fiind bune. Sa fie injectia dereglata chiar daca am soft stock pus cu ODIS ?
     
  17. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Ai scos debitmetrul si a trecut pe hartile de avarie din ECU.
    Funinginea depusa pe tobe, denota un DPF fisurat/topit. Exista TPI / TSB si cred ca ti-am dat poze din TPI/TSB-ul de la Audi cu funinginea.
    In 99% din cazuri dupa un soft stage 1 DPF-ul se va fisura datorita unui EGT mare si saptamanal cred ca am caz asemanator (SKODA, VW si AUDI)
    Motorizarile de 190 (150) cp sunt predispuse la astfel de cazuri, nu recomand soft. Ma refer la generatia 3 de motoare EA288.
    Referitor la injectie fa o diagnoza cu masurat LOG in mers, cu siguranta exista update si pentru ECU.
    Zgomotul vine clar de la injectie si eu personal as verifica injectoarele pe banc/test Bosch.
     
    OvYd3L apreciază asta.
  18. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Masina merge acum si este pe soft ECU stock pus cu ODIS de aproape un an.
     
    OvYd3L apreciază asta.
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @OvYd3L cam sec raspunsul. Initial ai zis ca si cu softul original ai aceleiași probleme. S-au rezolvat de la sine intre timp sau a aparut si un update de soft original între timp?
     
  20. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Nu s-a rezolvat nici cu soft stock. Am acelasi tacanit la rece care dispare la prima accelerare mai brutala..
    Cineva spune ca a schimbat senzori, EGR, injectoare noi, la fel si pana la urma a facut un remap si a disparut. Probabil s-a optimizat injectia.
     

Distribuie pagina asta