1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 Allroad C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C7 (2012 - prezent)' creată de Allin86, 13 Sep 2019.

  1. Allin86

    Allin86 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2010
    Locație:
    Dej, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Allroad BiTDI 313cp 2013
    Salut,
    Am si eu o problema la un A6 C7 Allroad 3.0 tdi 313 cp 2013 care face in felul urmator: dimineata cand pornesc masina merge la relanti cu mici intreruperi dupa care daca il accelerez la 1400-1800 rpm face niste intreruperi mari iar turometrul osciliaza 100-200rpm. Dupa un mers de 4-5 km isi revine si nu mai face niciun fel de probleme. Pe diagnoza VCDS nu da nici o eroare. Valorile la injectoare is in parametri la relanti, dar la 1400 in sus creste la injectorul 4 si 5 valoarea cu plus 2,4 iar la injectorul 2 minus 3. Ce ma sfatuiti sa incerc sau la cine sa apelez ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La un atelier ce reconditioneaza injectoare, sa le verifice pe toate date jos, nu cu VCDS.
     
  3. Allin86

    Allin86 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2010
    Locație:
    Dej, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Allroad BiTDI 313cp 2013
    Injectoarele au fost verificate pe banc la Bosch cluj...zice ca sunt bune
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci faci un log in mers si vezi ce zice.
     
  5. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Problemele de mai sus se intampla in D? Sau in P/N?
    Daca le simti in D, atunci cauza ar putea fi cutia tiptronic.
     
  6. Allin86

    Allin86 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2010
    Locație:
    Dej, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Allroad BiTDI 313cp 2013
    In P face si in N
     
  7. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Cum rezolvat pana la urma?
     
  8. Gabi enache

    Gabi enache 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6
    Salut, de curând am achiziționat un A6 allroad 2016 motor CRTD 272hp și am constatat ca ar fi probleme la axele cu came, pe chiuloasa din dreapta se aude același sunet ca in video de pe forum. Doresc o informație legată de cost pentru remedierea problemei din partea unui coleg care a rezolvat aceasta situație . Mulțumesc !
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce relevanta are cat costa ? O rezolvi sau nu in functie de pret ?
    Este irelevant cat a platit unul si altul, du-te la un service din orasul tau sa iti faca un preventiv.
     
  10. Allin86

    Allin86 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2010
    Locație:
    Dej, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Allroad BiTDI 313cp 2013
    GunX Scuze ca raspund asa tarziu...Problema este rezolvata si in acelasi timp nerezolvata...De cand sa racit afara nu mai face nici un fel de figura...in toamna a mai facut figuri doar in diminetile in care a fost cald peste noapte...Dar de cand sa racit mai tare nu mai face nici o figura, merge perfect...sincer nu stiu ce sa'i fac
     
  11. Livyu18

    Livyu18 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Allroad quattro BiTDI
    Aceleasi simptome le-a avut un prieten pe un A7, tot CGQB, 237.000 km.
    La rece insesizabil sau deloc.

    Rezolvare: saibele de foc de la injectoare.
    Impreuna cu saibele se vor inlocui oringurile si suruburile de la furca injector.

    Recomandarea Audi (nu Romania, deh...) este ca la 150.000 km sa se verifice saibele de foc la acest tip de motor. Daca desfaci, obligatoriu schimbi.

    Eu le-am schimbat preventiv pe la 148.000 km si aveau o oarecare uzura.

    Drumuri bune!
     
  12. Allin86

    Allin86 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2010
    Locație:
    Dej, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Allroad BiTDI 313cp 2013
    Va salut,
    Atat timp cat a fost frig afara, adica de prin noiembrie pana acum o saptamana a mers perfect masina. Cum s-a incalzit afara a inceput din nou sa faca figuri. Mai exact la pornire masina merge intrerupt, turometrul oscileaza si motorul merge sacadat. Dupa cateva accelerari, mers 2-3 km masina isi revine si merge normal toata ziua. Pe diagnoza nu am nici o eroare pe motor, saiblele de foc le-am schimbat. Nu stiu ce sa-i fac. Daca aveti vreo idee as fi recunoscator. Multumesc.
     
  13. Livyu18

    Livyu18 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Allroad quattro BiTDI
    Saibele au fost originale sau aftermarket?
    Au fost inlocuite oringurile si suruburile?

    Te-as sfatui sa repeti operatiunea, dar sa schimbi mecanicul.
     
  14. Audi Tg Jiu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Targu-Jiu
    Masina:
    A4 , 2000 , 2012
    Salutare !
    Se poate sa stim cum s-a rezolvat problema cu intreruperea?
     
  15. sohei 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD 2016, 218cp
    Salutare,
    Mai jos am pus un filmulet cu sunetul motorului meu. Daca excludeti tacanitul veti auzi un sunet ca tropaitul de cai.
    In realitate sunetul problematic este mult mai clar si definit. Mentionez ca axele cu came au fost schimbate. Ma ajutati cu o parere ?

     
  16. mariusmyi

    mariusmyi 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVF 2004
    Salut!
    Curata admisia și fa un update de soft pe motor pentru a rezolva problema
     
    Căluțul Cabrat apreciază asta.
  17. Ardei

    Ardei 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2023
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Allroad A6 C7 4GJ 2016 3.0 TDI 190Cai CZVF
    In cazul in care aveti un sunet neplacut in habitaclu, de carait sau orice altceva similar care si dispare la turatii mai mari de 1500 rpm si care apare in special la activarea A/C-ului, verificati toate rolele de pe cureaua de accesorii.
    In cazul meu, la masina din profil Audi Allroad A6 C7, 3.0 tdi an 2016 cu 212.000 km, fulia de jos de la arborele cotit este uzata si necesita schimbare.
     

Distribuie pagina asta