1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Salut, am revenit cu un raspuns referitor la bataia accea care se auzea sus la axe.. iar raspunsul este ca s a calat motorul ,fara nici un bec aprins in bord , fara nici un alt simtom pur si simplu s a oprit motorul in mers si nu am mai putut da la automat. Iar cand am dat filtru de ulei jos era plin de pilitura.
    Se parenca este o problema comuna la motorul asta de 272 cp cod Crtd pentru ca nu sunt singurul care a patit asta.
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Acest tip de motor ce ulei foloseste? Tot 5W-30 sau 0W-20?
     
  3. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    5w30 este uleiul. Problema este ca la reprezentanta mi-au spus sa schimb din nou o axa cu came pentru ca asta este problema la masina si de fapt ea nu avea presiune de ulei si de aia se stricau axele. Nu stiu ce sa zic sau ce sa cred.
     
  4. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Este o problemă comună la aceste motoare.axele cu came sunt problema.Materialul din care sunt fabricate e de proastă calitate. Nu are nici o legătură cu uleiul.
     
  5. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Crede ma pe cuvant ca axele sunt intacte, nu exista gram de uzura pe ele! Si la axe nu se strica Camele se strica pinionul variabil din capatul axei care ori se blocheaza ori isi face joc prea mare.Problema se pare ca ar fi din suportul de filtru de ulei pentru ca inauntru are o supapa pe care apasa filtrul sa deschida circuitul de ulei.. se pare ca Audi deja a schimbat codul de produs
     
  6. lsc05

    lsc05 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B9, 3.0 TDI (CSWB) quattro 218 hp, 2017
    @Redim ai un video cum se aude motorul tau? nu-l gasesc pe nicaieri pe aici
     
  7. Vlad25121995 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2019
    Locație:
    Germania / Brasov - Romania
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI 2017
    Doar la motoarele de 155 respectiv 160kw este compatibil uleiul cu norma VW 509(0w20) , dar cartea spune că poti pune si norma 507(5w30) ca înlocuitor.
     
  8. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Asta am gasit in baia de ulei ..+ foarte multa pilitura

    299E40DE-E229-4A21-8627-B553EE37FFDE.jpeg
     
    alexandru0606 apreciază asta.
  9. Claudiu dem 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2019
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6 3.0 tdi, 2015
    Salut,
    Am avut si eu aceiasi problema cu axele cu came. L-eam schimbat, ieri am luat masina din service, a disparut complet acea bataie de la motor.
     
  10. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    Salutare,
    Stie cineva la motorul 3.0 BiTDI CVUA la ce interval se schimba cureaua de accesorii? Am vazut-o acolo in fata insa nu este specificat nimic in ELSA sau in manualul masinii despre intervalul de schimbare al ei.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu ma insel se recomanda schimbul la 80.000 sau 120.000 km, numai retin exact acum.
     
    boditza apreciază asta.
  12. Cipi1982

    Cipi1982 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2012
    Locație:
    Karlsruhe - DE
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI CLAB 2013
    Producatorul recomanda inlocuirea curelei la 120.000km sau 5 ani!
     
    boditza apreciază asta.
  13. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut,
    Citind despre problemele datorate axelor cu came, am decis sa fac o sesizare la o Reprezentanta, legata de galagia motorului pe partea stanga mai pronuntatat decat pe dreapta, motorul trepideaza un pic la rece. Am primit rapuns de la reprezetanta Audi din Esen, Germania: comutator presiune ulei si supapa de comanda pentru regulator presiune ulei, defecte.
    O fi si asta o rezolvare ? Va tin la curent dupa schimbarea pieselor
     
  14. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut.Dupa schimbare pieselor motorul este mai rotund la zgomot si acul turometrului la pornirea rece, inainte era putin peste 1000, iar acum 900, dupa ce se incalzeste coboara la 800 max.
    Acum dupa reparatie am observat alta problema: dupa ce merg cu motorul turat, in S sau talpa,la prima stationare pe loc, vine in interior un miros puternic de ulei ars/gaze. cum imi pot da seama daca ar fi o problema de la saibele de foc?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Demontand injectoarele.
     
  16. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Mirosul de ulei vine de la semeringul cardanului din cutie. A fost schimbat saptamana trecuta si astazi s-a constatat ca arunca mai mult ulei la turatii mari decat prima oara..Reprezentanta Audi din germania va schimba semeringul pe timpul si cheltuiala lor.
     
  17. Daniel Duță 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Drobeta - Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI CDUC, 180kW, QUATTRO, 2011
    Bună ziua,
    Mă puteți ajuta cu niște păreri despre sunetul motorului ? Am cod motor CDUC, am schimbat uleiul acum o săptămână, dar la fel se auzea și înainte;
    Zgomotul se aude cel mai bine în primul și rezonează, cu capota închisă, de sub aripa din dreapta față.



     
  18. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Eu am avut bataia asta si am calat 2 motoare, am cod motor Crtd , nu a stiut nimeni sa imi spuna ce are..nici o reprezentanta.. am schimbat axe cu came , tacheti, uleiul de 3 ori..! Problema este din caracasa de la filtru de ulei! Are o supapa care se blocheaza si nu mai face circuitul de ulei!
     
    malita florin și Daniel Duță apreciază asta.
  19. Daniel Duță 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Drobeta - Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI CDUC, 180kW, QUATTRO, 2011
    Am citit despre problema ta, și a lui NEAMTZU. Voi aveți varianta FL, cu 272 CP. Sunt aceleași probleme și la motorul de 245 CP non FL?
    Ce-i drept, și la mine la pornire, acul turometrului este puțin peste 1000, iar apoi coboară la 900. Dacă opresc ventilația coboară la 800 :ermm:

    Mă puteți ajuta cu codul pieselor respective (supapă și comutator)?
     
    Ultima editare: 4 Apr 2020
  20. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Eu am schimbat doar carcasa de filtru! Codul nu il stiu!ideea este ca din 2015 pana acum s a schimbat codul de piesa de vreo 2 ori.O alta problema la 3.0 este regulatorul de presiune de ulei..o mare prostie inventata de audi!si ca sa explic si de ce spun asta : in relanti presiunea de ulei este de 0,5 bari !!!Iar dupa ce ajungi la 2500rpm abia atunci face presiune 4-5 bari..iar in frana de motor presiunea este sub 0,5 bari..Eu am scos mufa de la regulator si merg asa.. pompa face presiune mecanic.. cu cat urc in turatie cu atat creste presiunea.. iar cand ajunge la 4,8 bari refuleaza..
     

Distribuie pagina asta