1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Doar la rece face sau și la cald ?
    Încearcă ceva, cu motorul pornit maneta cutie în D și frâna de mână cuplată coboară din mașină și du-te exact acolo la aripa dreapta și vezi dacă mai face.
     
  2. Daniel Duță 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Drobeta - Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI CDUC, 180kW, QUATTRO, 2011
    Zgomotul se aude și la rece, dar trebuie să știi după ce asculți pentru că nu este pronunțat (aproape insesizabil). El se intensifică la cald, după ce merg cu mașina. Am comutat cu motorul pornit și se aude în D la fel ca în P sau N.
     
  3. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Si eu am avut exact același sunet la aripa dreapta și era bătaie de volanta, se propaga sunetul în sus. Atunci la tine este altceva.
     
  4. Daniel Duță 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Drobeta - Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI CDUC, 180kW, QUATTRO, 2011
    Așa a fost diagnosticat defectul și am schimbat volantul (LUK- să fie asta cauza? Faptul că nu este OE?) săptămâna trecută, totodată făcând și revizia. Ce-i drept, dacă zgomotul înainte părea să nu aibă o sursă exactă, acum “pare” să vină dinspre axul cu came.
     
  5. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    N-ar trebui să fie problema pentru ca luk este și cel original. De zgomot nu-stiu ce sa zic.
     
  6. Dumitru Ionut Madalin

    Dumitru Ionut Madalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 2013-3.0tdi cdu
    Salut,
    Șaibele de cupru la injectoare le-ai schimbat? Incearca si asta, nu e scumpa procedura.
    In video se aude si volanta, asa aud eu, dar un mecanic iti poate zice mai exact, desi ai schimbat volanta, poate fi cu defect.
    Eu aveam aproximativ la fel, țacanitul acela, am schimbat toate șaibele si a disparut sunetul. (220.000 km)
     
  7. Daniel Duță 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Drobeta - Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI CDUC, 180kW, QUATTRO, 2011
    Nu am schimbat șaibele, deși nu țăcănitul mă îngrijorează și deranjează, ci celălat zgomot pe care nu știu cum să îl descriu decât ca un “gâlgâit” gâl-gâl-gâl-gâl ... (înțelegeți ideea). O să merg pentru o reverificare a volantului.
     
  8. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Mai pot verifica ceva. Poti scoate mufa de la regulatorul de presiune de ulei iar daca inceteaza sunetul atunci este distributia, nu se mai incarca distributia. Ti-am explicat mai sus problema cu presiunea de ulei. Asa mi-au verificat si mie l-a reprezentanta distributia.
    Sau a doua varianta: vezi daca ai pilitura in filtrul de ulei. Eu de cand am descoperit pilitura pana s-a calat motorul am facut 4.000 km.
     
    alexandrutoader și Daniel Duță apreciază asta.
  9. Daniel Duță 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Drobeta - Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI CDUC, 180kW, QUATTRO, 2011
    O să încerc și varianta cu regulatorului de presiune. Pilitură nu am pentru că uleiul și filtrul au fost OK când am făcut schimbul.
     
  10. Flr96666 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2020
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6, 3.0 tdi 2015/7
    Salut,
    Am un A6 C7 an 2015 cod motor CRTD si am observat ulei in partea de sus a motorului care se prelinge pe baia de ulei si apoi pe scut. In bord nu imi arata nici o pierdere, e la acelasi nivel. Si nici pete nu sunt pe sub masina, doar pe scut. Masina are 198.000 km. Am scos capacul de la motor si am vazut urme de ulei. Daca cineva s-a mai lovit de problema asta rog o parere. Am sa revin si cu o poza. Multumesc.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu e nevoie de poza. Mergi si spala motorul pentru ca sa vezi exact pe unde este pierderea.
     
  12. Flr96666 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2020
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6, 3.0 tdi 2015/7
    Imi poate spune cineva un pret estimativ pentru axele cu came la vestitul motor crtd. Momentan nu necesita schimbate, dar pe viitor ma astept.
     
    firepcmaster apreciază asta.
  13. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    506 euro bucata, depinde cate trebuie schimbate ca sunt 4.
     
  14. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    Salutare,
    Credeti ca sunt ok valorile astea la injectoare? Motorul era cald, in treapta 8 la 1900rpm.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Salutare.
    Motorul la 90 grade, treapta Parking, la ralanti.
     
    boditza apreciază asta.
  16. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    Mersi de sfat, am refacut azi. Lichidul de racire vad ca il citeste la 89 de grade dar facusem un drum de 100km, probabil ca acolo sta el, in P la ralanti.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok.
     
    boditza apreciază asta.
  18. audi555 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 C7, 3.0 TDI 272 cp CRTD, 2016
    Salutare,
    Vreo parere la sunetul acesta ? Se aude doar pe partea stanga. Motor 3.0 tdi, 272 cp.

    https://voca.ro/1iPb32qskytb

    Ca o completare, am schimbat axele cu came in primavara. Dar acum, sunetul e diferit de cel dinaintea inlocuirii. Multumesc
     
  19. Gabor stefan popa 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2020
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    AUDI A6 2016 CRTD
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gabor Stefan cand intrebi pe cineva ceva intai verifici de cand nu a mai accesat forumul. Dupa aia scrii mesaje. Userul care l-ai intrebat nu o sa-ti raspunda.
    In al doilea rand speli motorul si pe urma veriifici pe unde apare scurgerile de ulei. Nu in ultimul rand cand te inscrii pe forum nu incepi cu intrebarile ci incepi sa citesti fara sa intrebi nimic pentru ca nu ai de ce.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.

    Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     

Distribuie pagina asta