1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. Danygeorge

    Danygeorge 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Locație:
    United Kingdom / Romania - Calarasi
    Masina:
    A6 c7 3.0 Quattro CDUC 2012
    Salut. Are cineva un cod pentru pompa de inalte pentru tipul meu de motor 3.0 Quattro (CDUC). Macar sa o schimb preventiv daca tot face probleme cu spanul.multumesc
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Danygeorge la 3.0 TDI mai rar se intampla asta.
     
  3. Danygeorge

    Danygeorge 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Locație:
    United Kingdom / Romania - Calarasi
    Masina:
    A6 c7 3.0 Quattro CDUC 2012
    Am inteles.mersi romy.b
     
    romy.b apreciază asta.
  4. Denisu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c7 3.0 2017
    Ai rezolvat cu sunetul de la motor ?
     
  5. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari
    Motoarele de 3.0 BiTdi - 326 cp sunt cunoscute ca si "consumatoare" de ulei ? E normal sa consume ulei ? Masina are 106.000 km. Multumesc anticipat
     
  6. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Ce inseamna sa consume ulei? Adica in ce fel iti dai seama ca iti consuma?
    Ca idee, la mine, intre schimburi (10.000 km) s-a miscat cam de la 80% catre 20% (ma refer la afisajul digital din MMI). Cam asta e "consumul" de ulei la mine, avand motoare similare, eu am CVUA tu ai CVUB.
     
  7. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Mi-a aparut in bord sa completez. Am completat vreo jumatate de litru acum la cateva luni dupa am vazut ca pe afisajul MMI imi arata ca a scazut asa la ochi as putea zice un maxim 20 %.
     
  8. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Depinde dupa cat timp ti-a aparut sa completezi.. si in ce regim ai mers cu masina. Daca vede talpa multa (viteze mari de autostrada), cred ca e normal sa mai scada nivelul.
    Nu te lua dupa afisajul ala din bord la intervale scurte de timp, e bun ca referinta in perioade mai mari, eu din august de la revizie pana azi mi-a scazut de la 85% cat era cam pe la 60% si vede talpa si viteze mari pe autostrada.
    Dar ca sa iti raspund la intrebare, nu e cunoscut ca ar avea probleme cu un consum exagerat de ulei. Poti verifica la un mecanic daca vizual se vede pe undeva scurgere, altfel nu avem de unde sa stim de ce ti-a aparut sa completezi.
     
  9. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Mersi pentru raspuns. Merg cu ea la sfarsit de saptamana prin oras, 20-30 de km iar cand ies cu ea la drum lung (exemplu 400 km dus intors) sub 150 (unde nu e limita chiar mai mult) nu nu o las, doar unde ma obliga restrictiile. Multumesc inca odata de raspuns, dupa ce ma duc la reprezentanta Audi si îi schimb uleiul o sa urmaresc care e treaba.
     
  10. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salutare,
    Dupa ce am facut Update 23x6 legat de scandalul Dieselgate, zgomotul turbinei a disparut. La acceleratie mai brusca am un delay = Lag de 2 secunde si zgomotul de la turbo nu il mai aud deloc se aude doar motorul turat.
    Cum pot face un LOG in mers ptentru a vedea valorile si presiunea din turbo ? Vreau sa ma duc sa fac verificare pentru turbo pe garantie si nu vreau sa fiu mintit de mecanici ca totul e ok si de fapt sa nu fie.
    Multumesc
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai topic dedicat unde iti explica pas cu pas cum se face un log in mers.
    Trebuie doar sa folosesti functia Search.
     
  12. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @NEAMTZU acela este efectul noului soft. La fel e si la mine si la toti care au acest soft. Este topic pe motor-talk.de de 250 pagini despre problemele acestui soft, lipsa putere, schimbarea treptelor de viteze agata (la ZF8HP).
    Eu la dyno am lipsa mare de putere pana in 1600rpm (in fisa tehnica spune 650nm @ 1400-2800rpm iar eu fac 650nm abia la 2500rpm), poti vedea aceste info in topicul de tuning 3.0bitdi unde am postat fisa dyno. Probabil ca te vei duce si-ti va spune ca este normal comportamentul, dar fa un log pt a te convinge :)

    Ti-a schimbat si senzorul NOx? La mine a fost schimbat si acela.
     
  13. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Salut . Sper sa nu fiu off topic . As dori sa stiu daca este normal sa gasesc funingine pe capetele de la esapament . Masina in cauza este A6 2.0 Ultra 150 cp . Masina are soft facut la TCM tuning 190cp . Nu are niciun simptom , nici o eroare pe tester. Softul a fost facut la 125k km, masina are in prezent 189k km si ca sa zic asa am observat pe la 170k km . Mentionez ca nu scoate fum . Masina nu are DPF off ori altceva, isi face regenerarile constant la 350-400km .
    Multumesc
     
    Ultima editare: 22 Ian 2021
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E normal.
     
  15. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    audi66 Multumesc.
     
  16. DavidCosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2022
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A6 C7 3.0tdi quattro/272cp CRTD, 2016
    Buna tuturor.
    Pt ca aici cred e singurul loc in care pot gasi informatii corecte, va voi "prezenta" saga mea, cu rugamintea de a ma lamuri, si pt asta va multumesc anticipat...

    Audi A6 C7, 272 cp, CRTD, euro 6, AdBlue. In noiembrie, pe autostrada, mers cu aprox 140km/h, oprit motorul in mers fara vreun martor aparut pe bord sau sunet suspect inainte de a se intampla. Incercare de repornire, zero rezultat, nici macar nu invartea. Trailer-service-desfacut motor: vibrochen blocat. Ok, shit happens...
    Cumparat motor second, fara anexe. Montat, facut 10km, zero presiune de ulei (se pare ca asa a venit motorul de afara, nu am acuzat vanzatorul...), concluzie: mort si acela (fiind in garantie, s-au returnat banii).
    Si in momentul asta sunt in punctul in care imi caut motor. Din nou! Nelamuriri:
    1. stiu ca se poate cumparata orice motor cod CRT, indiferent care, pt ca sunt identice toate, iar puterea vine de fapt din softul masinii; gresesc sau nu?
    2. am vazut in doua sau trei anunturi ca si codul CZV e ok, si aici m-am pierdut! care e asemanarea/diferenta intre cele doua coduri, si daca pot sau nu sa pun un motor cu asemenea cod
    3. dupa cumpararea motorului, e de schimbat corpul filtrului de ulei si regulatorul acela de presiune care e o tampenie (conform unor posturi de aici), si care se pare ca sunt sursa problemelor in cazurile de CRTD (si nu numai) blocate? rog detalii daca am sau nu dreptate, si daca are sens sa fac asta
    4. am decis sa cumpar un motor complet cu tot cu accesorii, pana in 80.000 km (stiu, e scump ca dracu!), si am gasit in Polonia pe cod CZV unul, si am o promisiune de un CRT din Romania. DACA AVETI O SURSA SERIOASA de un motor complet, de genul, va rog o indicatie; cum spuneam, nu cred ca ar fi cineva in mai buna masura decat membrii de aici de a da recomandari.

    Multumesc inca o data pt ajutor, si pt orice sfat extra!
     
  17. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari
    Am fost cu masina mea un Audi A6 C7 an 2017 la schimb de ulei (reprezentantă) si dupa.schimb, mi s-a spus ca masina pierde ulei pe undeva deasupra la baia de ulei sau undeva pe langa capacul cutiei de distributie (nu l-am inteles foarte bine deoarece limba mea germana mea nu e asa buna).
    S-a mai confruntat cineva cu probleme de felul asta ? Cat e de costisitoare operatia ? Cel de la service a spus ca ar fi in jur de 40 de ore de munca din cauza ca trebuie demontat motorul. Eu am inca garantie la masina, nu stiu daca o sa acopere sau nu, astept inca raspuns de la service in legatura cu costurile si ce acopera garantia.
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Este posibil sa fie vorba de celebrul simering dintre motor si cutie, si da, daca e asta se demonteaza motorul, operatiune costisitoare. S-au scris destul de multe pe tema asta prin forum, cauta si ai sa gasesti, e bine sa schimbi si distributia cu ocazia asta. Dar nu ar strica daca ai avea si un diagnostic complet si corect tradus.
     
  19. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Te referi la simeringul de la palier ? Unde imi arata tehnicianul era undeva in fata motorului, deasupra la vana de ulei. E greu cu traducerea, o sa îi cer sa imi trimita pe mail raspunsul celor de la garantie. Respectivul zicea ca ar fi o "boală" chestia asta. Totusi, masina cu 124.200 de km la bord sa aiba deja problema asta ?
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Daca e pe acolo, de ce ar demonta motorul ? Da, poate sa apara problema oricand, nu te imbata cu apa rece, Audi nu face exceptie de la vorba "boala lor", stai linistit. Dar daca e in garantie masina, nu ar trebui sa iti faci probleme, daca ti se cere sa platesti, cere-le sa iti demonstreze ca tu ai exploatat gresit masina.
     

Distribuie pagina asta