1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Salutare dragi colegi. Vroiam sa scriu aici o problema cu care ma confrunt. Daca veti citi mai sus veti vedea o problema peste care am trecut, am avut un injector defect. Dar vrea sa va spun greseala pe care am facuto. Am verificat doar doua injectoare care aveau corectii anormale si asa am descoperit unul defect. Lam schimbat si totul parea absolut in regula. Da se pare ca ma confrunt din nou cu o problema legata de cealalta, si anume pompa de inalta presiune. Problema cu spanul. Imi pare rau ca nu am ascultat de sfatul lui Cata_ADC, cand mia zis sa verific si pompa sa fie tot in regula inainte sa schimb injectoru. Acum am ajuns la vb lui si se pare ca pompa mia stricat cel putin inca un injector. Acuma as vrea sa imi fati un sfat. Credeti ca se merita reparata/curatata sau sa nu ma complic si sa o iau direct noua?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Obligatoriu schimbi pompa si cureti tot sistemul de injectie.
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Bogdan îmi pare rău că ai ajuns tot la vorba mea. Interesează-te de una noua și vezi dacă exista chit de reparatie pentru a ta
    Dacă da atunci costurile se injumatatesc. Una recondiționata bine va fi ok iti zic din experiența

    Uneori am întâlnit caz când pompa de înaltă noua era la pret f bun chiar reușea sa iasă sub cea reparata...

    Într-o alta ordine de idei odată span intrat în sistemul de alimentare cum spune colegul @audi66 va trebui curtat complet (traseu conducte,rampa de injecție, inclusiv spalat rezervorul prin demontare dacă este cazul )

    Altfel vei da dintr-o problema în alta și intri într-un meci de ping pong ce te va face sa o scoți la vânzare asta după ce ramai fără nervi și bani


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    tucudean87 apreciază asta.
  4. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Am inteles, multumesc de informati. De data asta asa voi face, pt ca acum sunt foarte convins ca si prima data tot pompa a fost de vina, ea mia stricat injectoru. Maine dimineata vine platforma acasa dupa ea si o sa imi duca pompa si injectoarele la delphi la verificat. Apropo, credeti ca e posibil de data asta sa fie doar pompa si sa nu imi mai fi stricat injectoare? Si inca o intrebare off topic. Cum pot face ca pe viitor sa previn aceasta problema? Care sunt cauzele ei? Pot face mai mult decat sa bag motorina scumpa? (I spun scumpa ca buna nu atiu daca e).
     
  5. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Am avut si eu o problema la masina. Am reusit momentan sa o rezolv partial.

    In mers mi s-a aprins check engine iar masina mergea foarte rau. Am realizat ca daca decuplez MAF-ul, masina merge bine. Ruland fara MAF am intrat in limp mode (cred eu). Cert este ca masina mergea foarte rau si cu maxim 100km/h.
    Mentionez ca am rulat fara MAF pentru ca eram undeva in Ungaria si trebuia sa ajung acasa cumva.
    [​IMG]


    Am facut un test cu VCDS si am primit urmatoarele rezultate:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Am facut service regeneration pe DPF si s-au stins martorii in bord. Am iesit astfel si din limp mode.
    Insa in continuare masina ruleaza mult mai bine fara MAF conectat. Am lipsa considerabila de putere cu MAF-ul si la relanti nu sta perfect (asa mi se pare).

    Investigand am dat peste urmatoarea anomalie (cred eu). Am air flow sensor temperature -273.1°C. Este intradevar o anomalie? valoarea corespunde exact cu 0K.
    Am comandat un MAF si astept sa ajunga sa il pot monta. M-ar ajuta o parere.
    [​IMG]

    Va multumesc!
     
  6. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Problema rezolvata prin inlocuirea MAF-ului.

    Inainte:
    [​IMG]

    Dupa:
    [​IMG]
     
  7. catalin988 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    tg jiu
    Masina:
    audi 3.0 2008
    Va salut, care este diferenta dintre motorul 3.0 tdi de 204 vs 245? Turbo, injectie,soft?
     
  8. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Exact ce ai specificat, turbina, injectoarele si softul.
     
  9. catalin988 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    tg jiu
    Masina:
    audi 3.0 2008
    ms de raspuns!
     
  10. scxuser

    scxuser 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 4G, 3.0 tdi quattro, CDUC, 2012
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu, trebuie însă întrebat la reprezentanta...

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  12. scxuser

    scxuser 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 4G, 3.0 tdi quattro, CDUC, 2012
    Intre timp am schimbat uleiul la motor, cel vechi era Castrol si acum am Fuchs si pare sa se fi ameliorat putin problema.
     
  13. OviStockholm

    OviStockholm 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2015
    Locație:
    Stockholm
    Masina:
    A6 C7 4G5 Avant Quattro /3.0TDI CLAA/s-tronic NSF/2012
    Am si eu o problema cu un injector. A inceput sa pufaie pe la garnitura capacului de culbutori si cand am vrut sa schimb garnitura, injectorul 2 avea saiba de cupru rupta si oringul ars! Acu dupa schimbul garniturilor, am un sunet ( bârâit)in filtrul de aer, probabil acolo se transfera sunetul. Intrebarea este , cum se face un log in mers la protocolul UDS ? (Vcds)
     
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    il poti face cu vcds-ul live log, dar nu stiu cum te va ajuta cu acel barait...
     
  15. OviStockholm

    OviStockholm 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2015
    Locație:
    Stockholm
    Masina:
    A6 C7 4G5 Avant Quattro /3.0TDI CLAA/s-tronic NSF/2012
    mik15
    La UDS nu este measuring blocks, doar Advance Measuring blocks si nu poti selecta canale (3, 10, 11 de exemplu) pentru LOG. De asta nu am ce sa selectez pentru a verifica putin starea motorului, cum ar fi turbo, maf, injectoare, pompa inalta presiune, etc. Si care e valoarea corecta sau cum sa interpretam rezultatele. De exemplu inainte pe canalul 72-77 injectorul time correction erau 3 valori in milisecunde, acum le gasesc in microsecunde.
     
  16. CRV9 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7.3.0 TDI 2013
    Sa înțeleg ca de vina pentru pierderea de ulei ar fi un simering ?
     
  17. valerian31.08 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a6 3.0tdi 204cv stronic 2013
    Salutare. Azi dimineata am văzut o pierdere de ulei in partea de jos a motorului, practic sub cureaua de transmisie in fata radiatorului. Pete pe jos in garaj nu am văzut. Problema e ca mi-a aruncat ulei si in jur, ma refer la partea frontala a motorului. Nu mult dar se vad ceva stropi. In partea de sus e totul curat, doar partea de jos. In bord nu imi apare nici o eroare. Motorul merge ok, care poate fi problema ? Multumesc anticipat.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Pot fi multe cauze. Spala motorul si tine sub observatie
     
  19. CRV9 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7.3.0 TDI 2013
    Nu prea obținem deloc ajutor aici !
     
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pai ajutorul se obtine pe baza experientei comune. Dar daca din colegi nu a patit nimeni, sau cei care au patit nu posteaza nu vad cum ai primi ajutor. Sau poate nu inteleg eu ce ajutor te astepti....ca de ghicit in texte nu cred ca poate ghici cineva.
    Totusi o scurgere de ulei e relativ usor de investigal....e drept insa ca nu din fata monitorului ci in service. :d
     
    Kapo1979 și cris2017 apreciază asta.

Distribuie pagina asta