1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. CRV9 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7.3.0 TDI 2013
    Eu ma referam la faptul ca dacă de vina pentru pierderea de ulei ar fi Semmeringul acela,deoarece am citit ca ar fi o pierdere la toate motoarele de 3.0 TDI și vruiam decât sa știu dacă trebuie înlocuit decât Semmeringul acela
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mai da și tu ești culmea pe cuvânt
    Zici ca ulei poate pierde dintr-un singur semering, dintr-o singura garnitura sau dintr-un singur element parte a motorului

    Chiar aveți impresia ca putem ghici în cărți sau stele si ca toate mașinile au aceeași uzura, aceeași problema și scurgere

    Mergi pe un elevator, da scutul jos, spala mai apoi și verifică de unde vine. Nu vezi pe moment circula 100 de km și revi, sau 1000 km ca atunci cu siguranta se va vedea



    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  3. CRV9 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7.3.0 TDI 2013
    Din Moment ce reprezentanta spune ca e cunoscuta problema bănuiesc ca e aceeași pierdere de ulei la toate mașinile și prin același loc ..
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu, serios toate 3.0 urile ai impresia ca vor curge fix la acel semering aflat între motor și cutie...
    Ei bine nu e asa și nu au toate probleme

    Eu am avut un CDUC 3.0 TDI care a avut de 2 ori pe fisa de garanție înlocuirea semering ului, mai am un CCWA care are 200.000 și nu curge ioc, și mai am un bitdi CGQB care la fel nu curge toate 3.0
    Cum îți explici tu atunci asta?

    Fiți și voi înțelepți, citiți un subiect și înțelegeți ceea ce se petrece

    Ori nicio masina nu are fix aceeași scama la fel cum nici oamenii nu se tratează pe forumuri la fel nici mașinile nu le poți diagnostica din spatele unui monitor cum spunea mai sus @dentimarius

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  5. CRV9 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7.3.0 TDI 2013
    Am vorbit cu cineva care lucrează la reprezentanta și mi-a spus ca pierderea de ulei ar fi între cutie și motor și ca atunci când sa făcut etanșarea(dar numai știu la ce) roboti ar fi pus mastic pe lângă și de acolo toată pierderea ..
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Frumos scenariu a găsit :))
    Este prima data când aud asemenea lucru

    In reprezentantele noastre numai capete luminate...
    Dacă era scenariul SF cu o asemenea problema Audi ar fi făcut un recall in masa pentru a rezolva situația.

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    Căluțul Cabrat apreciază asta.
  7. CRV9 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7.3.0 TDI 2013
    De aceea am cerut mai multe informații ca vreau sa fac distribuția și sa rezolv ai acesta pierdere de ulei și vruiam sa știu exact despre ce este vorba,mersi frumos
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Dacă faci distribuția înlocuiește obligatoriu acel semering nu costa mult și tot se va desface...
    Acum suna altfel întrebarea ta
    Dacă oferiți mai multe detalii clar ne putem da și noi seama de ceea ce vreți sa aflați sau ce doriți mai exact

    Succes

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  9. CRV9 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7.3.0 TDI 2013
    Categoric,asemenea !
     
  10. David eusebiu

    David eusebiu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2018
    Locație:
    Paris
    Masina:
    Audi A6 c7 2011 245 quattro
    Salut,
    Am făcut schimbul de ulei cam de o luna si am făcut cam 600 km cu ea de atunci iar nivelul la ulei îmi tot scade. Mentionez ca in parcare nu am nici un fel de semn, pata sau pierdere, pe jos. Ce as putea face ?

    A894A95E-A7DF-45EB-BCBB-7B420688825E.jpeg
     
  11. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Ai putea sa verifici bine motorul la exterior sa nu ai pierderi de ulei, sa salti masina pe elevator si sa dai scutul jos ca sa verifici si pe la baie, intre motor si cutie, sa demontezi admisia de la turbina ca sa verifici si acolo de pierderi de ulei. Daca nu gasesti pierderi de ulei pe la exterior pe nicaieri, inseamna ca motorul "mananca" ulei si atunci ai doua variante, ori uleiul folosit nu este ce trebuie, ori ai uzuri mecanice la chiuloasa, ghiduri supape, segmenti sau chiar la turbocompresor. Trebuie sa monitorizezi tot timpul nivelul de ulei. Cam asta poti face...

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Citirea nivelului este putin precisa... mai ales acum cu caldura. Verifica odata nivelul cand apa este la 90 de grade si dupa aceea deschide si inchide capota... dupa care controlezi din nou. Vezi daca valoarea este aceeasi.
     
    David eusebiu apreciază asta.
  13. David eusebiu

    David eusebiu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2018
    Locație:
    Paris
    Masina:
    Audi A6 c7 2011 245 quattro
    Bogdan123
    Da așa am sa fac. Dar de când am făcut schimbul am făcut 600 km, nu prea circul in timpul săptămânii doar duminica iar înainte să-i fac schimbul nu am avut probleme.

    MarianMaxx
    Așa am sa fac. Tin sa menționez ca săptămâna trecută era full. Acum 2 săptămâni era un pic mai jos de maxim.
     
  14. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Cumpara o joja si verifica nivelul cu ea, presupun ca mereu verifici nivelul pe loc drept, cu apa la 90 si astepti 3-4 min dupa ce ai oprit motorul.
     
  15. Scaraokeee

    Scaraokeee 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi a7. 3.0 Tdi. 2011
    Salut,
    Am un audi A7 din 2011 cu 204 cp. Am gasit span in senzorul de la pompa de inalta presiune. Masina nu mai porneste decat cu spray. Stie cineva daca e doar pompa pe duca sau e nevoie sa inlocuiesc si injectoarele. Aveti idee de costuri la asa ceva ?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mare ghinion...va trebui sa dai jos tot ce tine de partea de alimentare, rampa, furtune, senzori, injectoare, pompa, rezervor,etc si sa verifici/inlocuiesti. Costuri...posibil vreo 3-5 mii de euro.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Doar daca faci treaba asta in reprezentanta.

    In cel mai rau caz curata tot ce ai zis, reconditioneaza injectoarele (≈3000-3500 ron) si schimba pompa. Un maxim de 1500-2000 €.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    audi66 la reprezentanta toata operatiunea asta costa in jur de 7000 Euro. Am intrebat eu la Bucuresti la Porsche Pipera. Este si o factura aici pe forum cu tot ce face reprezentanta ca sa remedieze problema. Bafta
     
  19. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    La ce numar de km a aparut nenorocirea ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    borsy apreciază asta.

Distribuie pagina asta