1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. Ionut Marian

    Ionut Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A7, 3.0 TDI quattro, 2011
    Salut colegi,

    Cumnatul meu si-a luat un Audi A6 C7 3.0 tdi Quattro - 214 cp si la o mica verificare de amatori am zarit petele astea. Aveti idee despre ce este vorba asa in mare ? Va multumesc.

    DE9F05C9-375C-4292-981B-4D48290098AF.jpeg 028CBA52-3D40-4913-94F9-50EFF5C0D5E3.jpeg 87375FD4-13C2-44D3-930A-177C0F78B322.jpeg F0847595-A3EB-449C-AA76-D450EA3CC427.jpeg
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu avem. Pot fi zeci de cauze. Spala scutul si motorul si dupa, verifici din nou pe unde ai pierderea din lichidul care curge
     
    Ionut Marian apreciază asta.
  3. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut,
    Cam in acelasi loc am si eu o problema cu motorul care a pierdut anigel cam 1 Litru in 18.000 km. Azi am vorbit cu un inginer de la service unde am lasat masina pentru alta treaba. El a spus ca e posibil sa fie pompa de apa si dca va fi aceasta va fi suportata de garantie in procent de 40%. Uneori e uscat, problema nu persista mereu, daca este intradevar pompa de apa cred va trebui sa fac si distributia ? Atasez cateva poze cu locul unde am gasit eu ca ar fi scurgerea.

    IMG_1713[1].JPG IMG_1719[1].JPG
     
  4. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    @NEAMTZU, nu ai ce distributie sa schimbi pt ca distributia este pe lanț in spatele motorului. Eventual dacă se dovedește că pompa de apa curge, schimbi pompa și cureaua de accesorii sau rolele de ghidaj/intinzatoare daca arata semne de imbratranire
     
  5. Stoian Razvan 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A6 C7, s-tronic, 2.0 tdi ultra, CNHA, 2015
  6. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Motoarele începând de la sfârșitul lui 2014 și până în prezent sunt toate afectate din păcate cele cu codul CRT si CVZ.
     
  7. Stoian Razvan 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A6 C7, s-tronic, 2.0 tdi ultra, CNHA, 2015
    Mersi de info. Deci nu conteaza numarul motorului si daca are codurile CRTD sau CRTE sigur e afectat?
     
  8. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Exact. Am citit pe forumul German.Sunt masini din 2018 cu probleme
     
  9. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Ideea e ca nici pe mine nu m-a ocolit scurgerea miraculoasă de ulei în partea din spate a motorului specifică motoarelor de 3 litri. Acum sa fie de la garnitura de la baie sau simering, eu 90 la sută zic ca ii simeringul. Asa ca la vara daca am vointa necesară dau cutia jos sa vad exact pe unde curge. Promit că fac un tutorial pentru cine are înclinațiile și curajul necesar operațiunii.
    Poza este facuta in zona dintre caseta de directie si radiatorul de răcire al cutiei s-tronic.
     
  10. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Pentru cei cu motoare de 3.0 tdi care au norma Euro 6 cu AdBlue generația 2014, 2015 deci facelift pot să stea liniștiți în privința axelor cu came care se dovedesc a fi o problemă la acest motor de 3.0 tdi. Am vorbit cu colegi de pe forumul German si spun ca motoarele de 3.0 tdi cu Ad Blue nu sunt afectate. Este vorba de cele de 218 cp si 272 cp. Spun că au componente de la generația veche cele de 204 cp si 245 cp.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai nu tot ce este euro 6 are si AdBlue, indiferent de putere ? Intreb si eu pentru un prieten. :)
     
  12. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Așa am crezut si eu,dar nu stiu dacă sunt toate cu ad blue
     
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pai fix alea sunt 3.0 tdi euro 6 cu adblue, cele de 218hp si 272hp [emoji3]....si cele biturbo de 320 si 326.
     
  14. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Cele Cu biturbo nu sunt afectate sunt motoare generația veche doar au in plus Ad Blue.

    Cele afectate sunt numai 218 cp si 272 cp. Spun si eu ce citesc de la colegi din forumul German.

    E vorba de motoarele de pe facelift 2014 si o parte din 2015 care nu sunt afectate cele de la început care au componente motoare generație veche Euro 5 doar ca au AdBlue in plus si sunt acum norma Euro 6. Complicate treburi, multe motoare afectate si dezamăgire cat cuprinde.
     
  15. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Deci ii clar ne cumpărăm toți biturbo și scăpăm de griji ca alea n-au nimic? ;)
     
  16. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Văd că se cele cu bitdi nu se vaită nimeni...
     
  17. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut. Eu am CRTD euro 6 de 272 cai cu ad-blue si nu stiu ce problema ar trebui sa am cu axa cu came dar motorul merge f bine, fara zgomote ciudate.. Ce probleme sunt legate efectiv de axa cu came?
     
  18. Vasile A6 245PS

    Vasile A6 245PS 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi A6 245PS Automat S-tronic 06/2011
    prieteni, buna

    cine ma poate ajuta si pe mine. Am un A6 3.0 tdi 245 C7, si am o problema si eu. Cand stau la sem afor cu piciorul pe frana, imi vine un miros ft neplacut in interior asa cum ar fi ulei ars. Am aflat de curand ca filtrul d epolen a fost schimbat doar o singura data , la 30000 km, acum are 140 000. Poate fi asta problema sau e altceva. Cine a mai patit asa ceva, va rog sa ma ajute
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi sa nu ai clasica problema cu scurgerea de ulei intre cutie si motor.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vasile inainte sa scrii pe forum de ce nu ai facut niste minime verificari, de exemplu sa urci masina pe un elevator, sa verifici la motor anumite pierderi si asa mai departe ? Crezi ca suntem la ghicitoare ? Sunt zeci de cauze pentru problema ta.
     

Distribuie pagina asta