1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 3.0 TDI la Audi Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de RomanMalin, 7 Aug 2012.

  1. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    salut astazi am schimbat si eu filtrul la motorina si m-am uitat mai atent si am vazut niste pilitura marunta span precizez ca motorul merge normal trage bine.ce este de facut in acest caz?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cryss71 apreciază asta.
  3. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
  4. AlexBr.

    AlexBr. 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2018
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2012
    Salut. Am un Audi Q7 din 2012, 3.0 diesel. Ieri mi s-a aprins martorul bujiei incandescente, acea spirala galbena care palpaia. Am fost la service, cand am ajuns acolo, nu mai pornea deloc. Invartea foarte scurt si taia electromotorul. Pe tester a dat eroare pe electromotor, zicea ca nu pleaca bendixul. Am sters erorea, a pornit, acelasi martor palpaia, dupa care a dat pe tester acelasi defect plus schimbatorul de viteze. La schimbator spune ca s-au stricat treptele intre P si R. Pe N pornea. Am plecat de la service fara nici un rezultat concret din partea mecanicilor, dar cu un sfat: sa o duc la Audi:))).
    Mentionez ca nici functia de manual nu functiona. Am dat de maneta pe manual, nu arata nici M-ul in bord, nici nu puteam sa schimb manual vitezele! Dar pe Drive, merge cutia perfect!
    In vara am avut probleme si cu alternatorul, nici o eroare in bord,Gear box fail, s-a oprit din lipsa tensiunii in baterie.L-am reconditionat si a mers.
    Daca a-ti mai intampinat problema cu martorul bujie, va rog sa imi da-ti o idee ce as putea sa fac sa o pornesc.
    Va multumesc!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Martorul ala se aprinde din "N" cauze. Mergi la diagnoza la electrician auto profesionist, nu un agarici. Nu la mecanic pentru ca mecanicul repara, nu face diagnoza. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Daca nu ai pe cineva competent in oras pe partea de electrica si diagnoza mergi la reprezentanta.
     
  6. AlexBr.

    AlexBr. 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2018
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2012
    Merci de indrumare. O sa o duc pe platforma la Porsche Pipera la Bucuresti daca nu ii dau de cap. Ma gandeam ca a mai intalnit cineva problema si imi poate oferi un raspuns.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In cazul in care vrei sa ajungi in Bucuresti sunt niste colegi mai profesionisti pe partea de diagnoza in Bucuresti. Vezi daca ei te pot ajuta. Citeste si cauta in aria de prestari servicii de aici de pe forum. Bafta
     
  8. Bulceag robert 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi q7
    Salut am un audi q7 si de ier a inceput o problema la ea porneste si la scurt timp licare martorul de la bujiile incandescente si motoru se opreste
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Desii nu am citit niciodata aceasta arie Q7 ,am citit doar ultima pagina al acestui topic si am tras o concluzie. Tu te-ai chinuit sa citesti ultimile 4 raspunsuri deasupra postarii tale? E forum cu informatii , nu facebook cu postari..
     
  10. Bulceag robert 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi q7
  11. JayZeinur

    JayZeinur 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2010
    Salut! In urma unei verificari la reprezentanta s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbata o garnitura de chiuloasa iar maistrul a recomandat sa le schimb pe ambele. As vrea sa ma informati si pe mine daca schimbul garniturilor se face numai scotant tot motorul , cat ar dura toata manevra de schimbare si nu in ultimul rand un pret estimativ.
    Tin sa precizez ca am fost la o reprezentanta in Germania iar ca durata mi-au zis ca se face in 3 zile la un pret de aprox. 3000 eur.
    Multumesc anticipat.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se inlocuiesc doar scotand motorul, dar esti mai usor asa pentru mecanici deoarece se umbla si la distributie.
     
  13. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut!

    Deoarece nu am gasit nimic similar, postez o intrebare/problema:

    Q7 din semnatura, la accelerare intre 30 si 65 kmh, accelerat nu atat de tare incat sa faca kickdown dar la maxim cat sa si pastreze viteza in care este , se aude un zgomot din zona motor / cutie "tacataca" destul de infundat. Daca accelerez usor nu se aude, daca accelerez la maxim nu se aude.

    Frecventa zgomotelor creste cu cea a masinii, si este independenta de turatie.

    Am fost la reprezentanta, nu apare nimic pe diagnosticare si am verificat scuturile plus inlocuit cap planetara stanga.masina are 41k km.
     
  14. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Tripodele le-ai verificat?
     
  15. Dănuț170499 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    Crevedia Mare
    Masina:
    Audi a4 b6 2.5 tdi AYM 2004
    Salutare,
    Acum câteva săptămâni, la masina din profil un Audi Q7 3.0 TDI cod motor BUG din 2007 s-a aprins martorul check engine cu problema insuficient flow debit P0401 ce anunță din câte am citit defecțiune a supapei EGR sau a unuia dintre senzori. Am desfacut azi supapa EGR, am suflat puțin cu compresorul de aer pe mustucul unde se bagă furtunul de vacuum și in loc să deschidă supapa, aerul iese pe cele 3 gaurele de la membrana. Fiind pneumatic mă gândesc că acea pernuța s-ar fi putut sparge. Îmi poate spune cineva dacă e normal să sufle aer pe acolo și să nu deschidă supapa suflând aer "fals" în ea ? Vreau să știu dacă sa cumpar si sa montez una nouă sau nu. Mulțumesc anticipat.

    15965464372856560746865655117409.jpg
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Supapa respectiva functioneaza pe vacuum, nu pe presiune.
     
  17. Dănuț170499 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    Crevedia Mare
    Masina:
    Audi a4 b6 2.5 tdi AYM 2004
    Deci trage aer pe acolo, nu suflă? Tot cred că e ceva spart acolo deoarece dacă trag aer sau suflu pe acel furtun nu se creează niciun pic de vid, e ca și cum aș trage pe un furtun simplu. Cand pun contactul se aud 2 absorbiții de aer din zona aia.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E dusa supapa.
     
  19. Dănuț170499 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    Crevedia Mare
    Masina:
    Audi a4 b6 2.5 tdi AYM 2004
    Am comandat-o deja de când mi-ai spus că trebuie să facă vacuum. Mulțumesc frumos!
     
  20. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
    Mi s-a intamplat si mie sa mi se aprinda acel martor in bord, rexultand in scaderea de putere. Opream motorul si o reporneam, totul revenea la normal. S-a rezolvat cu bujii noi.
     

Distribuie pagina asta