salut astazi am schimbat si eu filtrul la motorina si m-am uitat mai atent si am vazut niste pilitura marunta span precizez ca motorul merge normal trage bine.ce este de facut in acest caz?
Tot ce scrie in topicul asta pe care deja ar fi trebuit sa-l citesti integral: http://www.clubaudi.ro/threads/pomp...ra-in-sistemul-de-injectie-si-in-pompa.34786/ si in link-urile din acel topic
Salut. Am un Audi Q7 din 2012, 3.0 diesel. Ieri mi s-a aprins martorul bujiei incandescente, acea spirala galbena care palpaia. Am fost la service, cand am ajuns acolo, nu mai pornea deloc. Invartea foarte scurt si taia electromotorul. Pe tester a dat eroare pe electromotor, zicea ca nu pleaca bendixul. Am sters erorea, a pornit, acelasi martor palpaia, dupa care a dat pe tester acelasi defect plus schimbatorul de viteze. La schimbator spune ca s-au stricat treptele intre P si R. Pe N pornea. Am plecat de la service fara nici un rezultat concret din partea mecanicilor, dar cu un sfat: sa o duc la Audi)). Mentionez ca nici functia de manual nu functiona. Am dat de maneta pe manual, nu arata nici M-ul in bord, nici nu puteam sa schimb manual vitezele! Dar pe Drive, merge cutia perfect! In vara am avut probleme si cu alternatorul, nici o eroare in bord,Gear box fail, s-a oprit din lipsa tensiunii in baterie.L-am reconditionat si a mers. Daca a-ti mai intampinat problema cu martorul bujie, va rog sa imi da-ti o idee ce as putea sa fac sa o pornesc. Va multumesc!
Martorul ala se aprinde din "N" cauze. Mergi la diagnoza la electrician auto profesionist, nu un agarici. Nu la mecanic pentru ca mecanicul repara, nu face diagnoza. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Daca nu ai pe cineva competent in oras pe partea de electrica si diagnoza mergi la reprezentanta.
Merci de indrumare. O sa o duc pe platforma la Porsche Pipera la Bucuresti daca nu ii dau de cap. Ma gandeam ca a mai intalnit cineva problema si imi poate oferi un raspuns.
In cazul in care vrei sa ajungi in Bucuresti sunt niste colegi mai profesionisti pe partea de diagnoza in Bucuresti. Vezi daca ei te pot ajuta. Citeste si cauta in aria de prestari servicii de aici de pe forum. Bafta
Salut am un audi q7 si de ier a inceput o problema la ea porneste si la scurt timp licare martorul de la bujiile incandescente si motoru se opreste
Desii nu am citit niciodata aceasta arie Q7 ,am citit doar ultima pagina al acestui topic si am tras o concluzie. Tu te-ai chinuit sa citesti ultimile 4 raspunsuri deasupra postarii tale? E forum cu informatii , nu facebook cu postari..
Salut! In urma unei verificari la reprezentanta s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbata o garnitura de chiuloasa iar maistrul a recomandat sa le schimb pe ambele. As vrea sa ma informati si pe mine daca schimbul garniturilor se face numai scotant tot motorul , cat ar dura toata manevra de schimbare si nu in ultimul rand un pret estimativ. Tin sa precizez ca am fost la o reprezentanta in Germania iar ca durata mi-au zis ca se face in 3 zile la un pret de aprox. 3000 eur. Multumesc anticipat.
Nu se inlocuiesc doar scotand motorul, dar esti mai usor asa pentru mecanici deoarece se umbla si la distributie.
Salut! Deoarece nu am gasit nimic similar, postez o intrebare/problema: Q7 din semnatura, la accelerare intre 30 si 65 kmh, accelerat nu atat de tare incat sa faca kickdown dar la maxim cat sa si pastreze viteza in care este , se aude un zgomot din zona motor / cutie "tacataca" destul de infundat. Daca accelerez usor nu se aude, daca accelerez la maxim nu se aude. Frecventa zgomotelor creste cu cea a masinii, si este independenta de turatie. Am fost la reprezentanta, nu apare nimic pe diagnosticare si am verificat scuturile plus inlocuit cap planetara stanga.masina are 41k km.
Salutare, Acum câteva săptămâni, la masina din profil un Audi Q7 3.0 TDI cod motor BUG din 2007 s-a aprins martorul check engine cu problema insuficient flow debit P0401 ce anunță din câte am citit defecțiune a supapei EGR sau a unuia dintre senzori. Am desfacut azi supapa EGR, am suflat puțin cu compresorul de aer pe mustucul unde se bagă furtunul de vacuum și in loc să deschidă supapa, aerul iese pe cele 3 gaurele de la membrana. Fiind pneumatic mă gândesc că acea pernuța s-ar fi putut sparge. Îmi poate spune cineva dacă e normal să sufle aer pe acolo și să nu deschidă supapa suflând aer "fals" în ea ? Vreau să știu dacă sa cumpar si sa montez una nouă sau nu. Mulțumesc anticipat.
Deci trage aer pe acolo, nu suflă? Tot cred că e ceva spart acolo deoarece dacă trag aer sau suflu pe acel furtun nu se creează niciun pic de vid, e ca și cum aș trage pe un furtun simplu. Cand pun contactul se aud 2 absorbiții de aer din zona aia.
Mi s-a intamplat si mie sa mi se aprinda acel martor in bord, rexultand in scaderea de putere. Opream motorul si o reporneam, totul revenea la normal. S-a rezolvat cu bujii noi.