1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 3.0 TDI la Audi Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de RomanMalin, 7 Aug 2012.

  1. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
    Am reusit sa rezolv pt totdeauna pb care o aveam cu swirl flaps P2008. Am dat ambele galerii jos, am scos din ele tijele cu acele flapsuri si bucsile, am scos si graniturile, am dat filet in gaura unde iesea tija de la flapsuri catre motorasul electric, am bagat un surub si l-am strans bn... Am dat si motorasele jos. Apoi am curatat/spalat bn ambele galerii, garnituri noi si le-am remontat pe masina. A fost nevoie de o minte mai priceputa pt partea de soft ca sa fie pacalit..si asta a fost. (Swirl flaps delete) decat sa dau 1400 lei per bucata iar la ceva timp sa am din nou pb, am preferat sa le hack_uiesc.
     
  2. lucian.deduleasa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2020
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi Q7, 3000 cm, 2007
    Salut colegi. Am citit topicurile dar nu am gasit ceva sa ma ajute. Am Q7 2007 cu eroare de clapeta admisie. Eroarea o am de 5 luni masina merge super, am fost cu ea in concediu 2400km. De 3 zile mi se opreste motorul in mers si nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10-15 minute de dat la cheie. Noroc cu bateria buna. Dupa ce porneste mai moare de 2-3 ori pana sa apuc sa bag in D sa plec de pe loc. La diagnoza nu mi-a iesit decat vechea eroare cu clapeta de admisie, altceva nu. Eu nu cred ca este de acolo, as inclina mai degraba vreun senzor ceva .... voi ce parere aveti? Solutia data de mecanic (unul bun de altfel si prieten): demontat galeria de admisie curatata si schimbat clapetele. Multumesc
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Niciuna. Schimba clapeta indiferent ca este de acolo sau nu. Nu putem "ghici" problema si un forum nu este concurs de ghicitori.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil e dus unul din senzorii de pe rampele injectoarelor.
     
  5. lucian.deduleasa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2020
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi Q7, 3000 cm, 2007
    Salut,
    Revin. In ultimele zile masina s-a cam oprit in mers de vreo 3-4 ori. Incepea cu trepidatii apoi se aprindea si spira si apoi se oprea motorul. Pana pornea iar ii tot dadeam la automat de vreo 6/7 ori. Dupa ce porneste, motorul merge ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Am facut scanare la injectoare si am poza la rezultate. Nu stiu ce reprezinta primele doua valori. Mecanicul este liber pana miercuri cand ma duc la el mi-a spus ca este de la injectoare. Am deviatii chiar asa de mari ? Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce erori ai stocate pe Engine ?
     
  7. lucian.deduleasa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2020
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi Q7, 3000 cm, 2007
    Am erorile din poza. Rugaminte: deviatiile la injectoare sunt in limite normale ? (Din poza precedenta) si nu stiu ce ar reprezenta primele 2 cifre din poza cu injectoare, nu am retinut de la cel care mi-a facut diagnoza.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa scanarea cu VCDS si posteaza erorile.
    Ai erori pe admisie, bujii, injectoare, etc.

    Ce cod motor ai ? Ai DPF ?
     
  9. Catalin Bulancea

    Catalin Bulancea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 272HP, 2016
    Salut,

    Am si eu o problema cu masina. Inca nu stiu cat de mare e problema. Audi Q7 3.0 TDI, model 2017, 42.000 km.

    In mers, pe la 100 km/h a inceput sa trepideze volanul si podeaua, acul turometrului s-a dus la 0 si pedala de acceleratie nu mai raspundea.
    A mers din inertie inca cateva sute de metri si apoi s-a oprit. Si acolo a ramas. Nu mai porneste.

    Am venit cu ea pe platforma de la Ploiesti :( Am dus-o la un service si la diagnoza a dat eroarea din poza atasata.

    Codul de eroare e: P3054 00 [101] -Jammed or electrical malfunction. Aveti idee ce e ?

    Multumesc,
    Catalin
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  11. Catalin Bulancea

    Catalin Bulancea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 272HP, 2016
    Salut Marian,

    Am gasit si eu linkul ala. Sper sa fie un cablu corodat, banuiesc ca asta ar fi cel mai usor...dar stiu si eu.
    Crezi ca se explica vibratia din volan si podea?

    Intr-adevar, cand ii pun contactul se aude un clanc dar nu se aude ca se invarte electromotorul.
    Am dus-o la Midocar Vitan si sper sa aflu maine ce are.

    Dupa ce s-a oprit, daca incerc sa o pornesc, se aprinde bordul si vad erorile atasate.

    Multumesc,
    Catalin
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tare imi e ca trebuie sa dai cutia jos daca s-a blocat electromotorul in mers astfel incat ti-a oprit motorul.
     
    Ultima editare: 3 Ian 2021
  13. Catalin Bulancea

    Catalin Bulancea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 272HP, 2016
    Te referi la cutia de viteze ? A mai avut o data mecatronicul schimbat in Germania, parca la 13.000 km.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, s-a oprit normal sau a rontait metalic inainte ?
     
  15. Catalin Bulancea

    Catalin Bulancea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 272HP, 2016
    N-am auzit niciun rontait metalic in mers, doar ca a inceput sa trepideze ca atunci cand mergi pe macadam.
    A pierdut din putere, turometrul s-a dus la zero, iar cand apasam pedala de acceleratie nu mai simteam deloc ca trage.
     
  16. adik 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7, 3.0TDI, 2012
    Inevitabilul s-a intamplat (3.0 tdi).
     

Distribuie pagina asta