Am reusit sa rezolv pt totdeauna pb care o aveam cu swirl flaps P2008. Am dat ambele galerii jos, am scos din ele tijele cu acele flapsuri si bucsile, am scos si graniturile, am dat filet in gaura unde iesea tija de la flapsuri catre motorasul electric, am bagat un surub si l-am strans bn... Am dat si motorasele jos. Apoi am curatat/spalat bn ambele galerii, garnituri noi si le-am remontat pe masina. A fost nevoie de o minte mai priceputa pt partea de soft ca sa fie pacalit..si asta a fost. (Swirl flaps delete) decat sa dau 1400 lei per bucata iar la ceva timp sa am din nou pb, am preferat sa le hack_uiesc.
Salut colegi. Am citit topicurile dar nu am gasit ceva sa ma ajute. Am Q7 2007 cu eroare de clapeta admisie. Eroarea o am de 5 luni masina merge super, am fost cu ea in concediu 2400km. De 3 zile mi se opreste motorul in mers si nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10-15 minute de dat la cheie. Noroc cu bateria buna. Dupa ce porneste mai moare de 2-3 ori pana sa apuc sa bag in D sa plec de pe loc. La diagnoza nu mi-a iesit decat vechea eroare cu clapeta de admisie, altceva nu. Eu nu cred ca este de acolo, as inclina mai degraba vreun senzor ceva .... voi ce parere aveti? Solutia data de mecanic (unul bun de altfel si prieten): demontat galeria de admisie curatata si schimbat clapetele. Multumesc
Niciuna. Schimba clapeta indiferent ca este de acolo sau nu. Nu putem "ghici" problema si un forum nu este concurs de ghicitori. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
Salut, Revin. In ultimele zile masina s-a cam oprit in mers de vreo 3-4 ori. Incepea cu trepidatii apoi se aprindea si spira si apoi se oprea motorul. Pana pornea iar ii tot dadeam la automat de vreo 6/7 ori. Dupa ce porneste, motorul merge ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Am facut scanare la injectoare si am poza la rezultate. Nu stiu ce reprezinta primele doua valori. Mecanicul este liber pana miercuri cand ma duc la el mi-a spus ca este de la injectoare. Am deviatii chiar asa de mari ? Multumesc
Am erorile din poza. Rugaminte: deviatiile la injectoare sunt in limite normale ? (Din poza precedenta) si nu stiu ce ar reprezenta primele 2 cifre din poza cu injectoare, nu am retinut de la cel care mi-a facut diagnoza.
Fa scanarea cu VCDS si posteaza erorile. Ai erori pe admisie, bujii, injectoare, etc. Ce cod motor ai ? Ai DPF ?
Salut, Am si eu o problema cu masina. Inca nu stiu cat de mare e problema. Audi Q7 3.0 TDI, model 2017, 42.000 km. In mers, pe la 100 km/h a inceput sa trepideze volanul si podeaua, acul turometrului s-a dus la 0 si pedala de acceleratie nu mai raspundea. A mers din inertie inca cateva sute de metri si apoi s-a oprit. Si acolo a ramas. Nu mai porneste. Am venit cu ea pe platforma de la Ploiesti Am dus-o la un service si la diagnoza a dat eroarea din poza atasata. Codul de eroare e: P3054 00 [101] -Jammed or electrical malfunction. Aveti idee ce e ? Multumesc, Catalin
Demarorul nu se roteşte. Blocat mecanic sau defecţiune electrică. O posibila cauza este asta: https://www.audizine.com/forum/show...t-Turn-P3054-Jammed-or-Electrical-Malfunction
Salut Marian, Am gasit si eu linkul ala. Sper sa fie un cablu corodat, banuiesc ca asta ar fi cel mai usor...dar stiu si eu. Crezi ca se explica vibratia din volan si podea? Intr-adevar, cand ii pun contactul se aude un clanc dar nu se aude ca se invarte electromotorul. Am dus-o la Midocar Vitan si sper sa aflu maine ce are. Dupa ce s-a oprit, daca incerc sa o pornesc, se aprinde bordul si vad erorile atasate. Multumesc, Catalin
Tare imi e ca trebuie sa dai cutia jos daca s-a blocat electromotorul in mers astfel incat ti-a oprit motorul.
Te referi la cutia de viteze ? A mai avut o data mecatronicul schimbat in Germania, parca la 13.000 km.
N-am auzit niciun rontait metalic in mers, doar ca a inceput sa trepideze ca atunci cand mergi pe macadam. A pierdut din putere, turometrul s-a dus la zero, iar cand apasam pedala de acceleratie nu mai simteam deloc ca trage.