1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod 1Z la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de bugus, 9 Mar 2014.

  1. bugus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2014
    Locație:
    Darmanesti, Bacau
    Masina:
    80 B4 ,1.9 TDI, 1994
    Salut,
    Nu de mult mi-am achizitionat un audi 80 B4 din 94', motor 1.9 tdi 90 cp. Are 475.000 km in bord, pompa de injectie a fost schimbata, merge bine in rest. Problema e in felul urmator: in viteza a 5-a pe la 120km/h daca bag piciorul in acceleratie, la fund, da sa se infraneze singura dar nu mereu. Aveti idee ce ar putea fi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mar 2014
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Sa te las sa fierbi?! Verifica intercoolerul
     
  3. bugus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2014
    Locație:
    Darmanesti, Bacau
    Masina:
    80 B4 ,1.9 TDI, 1994
    Ionut lucian cum anume trebuie verificat ? tin sa te anunt ca fosta mea masina a fost o dacie 1310 care nu avea intercooler :)
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mar 2014
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Poti incerca sa vezi daca cumva ai pe traseul de la turbo la admise pierderi adica pete de ulei pe la imbinari sau sa te uiti daca intercoolerul e ud . Sau poate ai o eroare in conputer, daca zici ca pompa a fost schimbata .
     
  5. bugus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2014
    Locație:
    Darmanesti, Bacau
    Masina:
    80 B4 ,1.9 TDI, 1994
    am sa verific vineri cand ajung acasa. e posibil sa fie din cauza ca fostul proprietar a tinut-o mai subturata? sa fie infundata sau ceva?
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Atunci se schimba treaba, e posibil sa die infundata pe evacuare, poti incerca sa mergi pe autostrada si mergi in treapa a4a cam la 120 130 cam 20 de km dar tinuta constant. In felul asta se poate desfunda . In caz ca nu isi revine mai vorbim.
     
  7. bugus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2014
    Locație:
    Darmanesti, Bacau
    Masina:
    80 B4 ,1.9 TDI, 1994
    am mers cu ea turata si acum vad ca nu mai are probleme. a urcat aproape de 180 fara mari dificultati. multumesc frumos!
     
  8. leoneincurabile 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2014
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    audi 80, 1.9 TDI, 1993
    Schema vacuum audi 80 b4 1z 1.9 tdi

    Buna ziua. Am un audi 80 b4 avant, cod motor 1z si a-si avea nevoie de o schema pentru circuitul de gaze(aer); din cate am vazut, sunt 12 (intrari/iesiri). 2 la debitmetru de aer, 4 la valva senzor (357906283), 3 la Electronic Vacuum Solenoid Valve (028906283), 1 la actuator turbo, 1 la supapa egr si inca 1 la galeria de admisie parca. A-si dori sa stiu care este drumul vacuum-ului prin aceea ce am descris, prin cablurile subtiri. Multumesc.
     
    Iordache ion apreciază asta.
  9. bugus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2014
    Locație:
    Darmanesti, Bacau
    Masina:
    80 B4 ,1.9 TDI, 1994
    salutare, de vreo saptamana iar a inceput masina sa imi faca figuri.urca pana in 130 fara probleme iar in treapta a 4 a la 130 parca se infraneaza iar apoi urca greu tare.am verificat intercooler-ul si nu are scurgeri.
     
  10. Arthur05 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi,BPW, 2007.
    SALUTARE. Am si eu un necaz, in timpul mersului pe la 110 la ora mi s-a aprins martorul ulei in bord concomitent cu avertizarea sonora, timp de vreo cateva secunde bune, am redus brusc viteza aproape pana am oprit si s-a stins.Am continuat drumul dar cu 90 la ora,nemaiavand unde sa-i dau la 100,urma o serie de curbe.E prima data cand patesc asa ceva de cand am masina, doar ce am facut schimbul de ulei si filtru,folosesc Aral 10W40, de cand am luat masina, adica din 2011.Daca stie cineva ceva....astept un semn, iar daca am postat gresit....cer scuze, am folosit functia ,,cautare,,.....dar nu am gasit nimic.Multumesc.
     
    MARIJAN apreciază asta.
  11. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Revin cu o noua problema: zilele astea am patit ceva foarte ciudat. Am coborat o zona in oras (cam 60 km/h pe liber) si cand sa bag din nou in viteza, s-a oprit motoru, lin. Am tras pe dreapta, am dat o cheie, invartea dar nu pornea. Am scos furtunasele la filtru de motorina, ma gandeam ca am ramas in pana prostului dar cand am tras/suflat a venit motorina, Le-am pus inapoi, i-am dat o cheie si a pornit. Merge ok, nu scoate fum deloc nici in sarcina, in ture mari, dar trage foarte, foarte slab.
    Pe langa astea, inainte sa scot furtunele sa suflu/trag din ele, cand am dat o cheie nu se misca motorina pe tur/retur deloc. De la ce ar putea fi, sa fie infundat filtru combustibil ?

    Multumesc anticipat !
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2014
  12. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    cine imi poate recomanda un mecanic bun, pentru 1.9 TDI 1z audi 80, modelul cu debitmetru?
     
  13. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Xtremer : Filtrul de motorina trebuie schimbat la maxim 10.000 km, desii in Romania, motorina are muuult mai multe impuritati mecanice, decat motorina din vest
    Cumpara-i un filtru nou si daca ai posibilitatea sa a-I monta si un pre-filtru, pe traseul de motorina, inainte de filtrul mare, va vi perfect
     
  14. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Am schimbat filtrul, nu s-a schimbat. Am fost la o diagnoza. Pompa e pe dusa. E blocat nush ce mecanism inauntru si nu-si poate regla avansul => lipsa de putere si trebuie sa verific traseul de vacuum.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iul 2014
  15. Arthur05 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi,BPW, 2007.
    Salutare. Azi masinuta mea m-a lasat in drum, daca ma poate ajuta cineva.......help!!!. Veneam de la serviciu linistit, aveam cam 90 la ora,eram in treapta a 5-a, cand brusc am simtit ca se decelereaza pana sa oprit. Am incercat sa dau la automat....nimic, doar cupla electromotorul si nu invartea deloc. Am crezut ca e bateria , l-am chemat pe fratelo, mi-a dat curent, la fel ,nimic, macar sa invarta ceva, doar ''klank, klank'' .Tot insistand, cand a inceput sa invarta, se invartea foarte greu si doar de vreo cateva ori dupa care la fel, nimic.Am incercat sa o taragem,dar nici macar nu se dadea motorul peste cap, mergea masina taras, asa ca am renuntat si am dus-o remorcata la fratelo in curte. A venit un mecanic si a zis ca a sarit de la semne din cauza unui pinion care are o pana foarte mica pe el si care s-a uzat. Maine ma apuc de ea sa o desfac, zice ca vine sa o traga la semne iar si poate se mai poate salva ceva. Daca stie cineva ceva.......astept un semn. Multumesc anticipat!
     
    IS49SEC apreciază asta.
  16. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    O noua problema care imi da batai de cap. Pana acum masina nu prea a stat si nu a fost problema, dar, a stat 2-3 zile si am observat cateva picaturi de ulei sub masina si cand am ridicat capota in zona incercuita cu rosu (sub furtune, pe blocul motor dar mai sus de filtru) era murdara de ulei (destul de mult).
    Ce garnitura ar trebui sa schimb? Ce-i de facut? Multumesc !
    [​IMG]
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba corpul jojei. Adica locasul unde intra joja. Acea parte de plastic s-a fisurat/rupt. Cumperi corp joja original NU aftermarket. Despre asta exista topic special pe forum in mai multe arii. Ca sa scoti partea aia de plastic folosesti o carpa si ai mare grija sa nu cada bucati din corpul jojei in baia de ulei. Deja acel corp este casant de atatia ani fixat acolo. Ca sa montezi noul corp il infigi pur si simplu acolo. Vezi ca are o catare care iti indica sensul de montaj. Bafta
     
  18. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Era rupta si am pus altceva, Zici ca e posibil sa iasa pe-acolo si sa ajunga pe bloc? Repet, nu e la suprafata, e pe blocul motor mai sus de filtru
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, exact. Se prelinge mult ulei pe acolo. De asta iti recomand corp de joja original. Bafta.
     
    Ultima editare: 8 Feb 2015
  20. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Ultima editare de un moderator: 16 Noi 2014

Distribuie pagina asta