1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod AAT la A6 C4 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de Gunther, 2 Ian 2009.

  1. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Absolut. Daca avansul nu ii exact, creste si consumul, scade si puterea, mai ales la turatii mici.
     
  2. jalau_nr1 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a6, 2.5tdi aat, 1997
    mersi de raspuns am sa caut un pompagiu pe aici sa o puna la punct. eu tot am miscat-o stanga dreapta dar inafara de diferente la pornire nu am facut mare lucru.
     
  3. STEFYNEL 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2012
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6 C4 2.5TDI 1997
    Salut, am si eu o intrebare la dumneavoastra poate o sa veniti cu ceva pareri:
    am un a6 C4 2.5 TDI AAT i-am schimbat motorul din cauza unei probleme , dar a aparut o problema si mai mare , nu vrea sa mai porneasca, ii dau cheie incearca sa o ia dar numai din acceleratie si merge haotic aproximativ 3-4 secunde dupa care ii taie alimentarea.as fi recunoscator daca m-ar ajuta cineva.
    VA MULTUMESC si astept cu interes parerea dumneavoasra
     
  4. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!Da-ne mai multe detalii.E AAt si in 1992 pe Audi 100 Dar calculatoarele de motor si pompele de injectie nu sunt compatibile cu A6 C4 ani 1995-1997.Probabil ai pus un motor mai vechi tot AAt cu tot cu pompa de injectie dar de Audi100.Nu va porni.Domnul Nelu Patrascu trebuia sa va spuna acest lucru.
     
    Ultima editare: 23 Feb 2013
  5. DRACULA

    DRACULA 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C5 1,8T AWT
    Gunther vezi ca fulia mare care este prinsa cu surubul gros de cealalta cu imbusuri este lipita bine de la strangere. Degeaba desfaci imbusurule ca pana nu le dai jos pe amandoua nu se desfac pentru ca este strans surubul gros foarte tare.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    DRACULA ai raspuns unui mesaj de acum 4 ani. Chiar crezi ca in 4 ani nu rezolvat problema ?
     
  7. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    bUNA!

    Cel mai bine fa o poza la motorul actual si -ti spun sigur.
     
  8. emanuel_magda 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi a6 c4, motor AAT 2500 TDI, 116 cai
    audi a6 c4, model motor aat - Probleme

    sunt posesorul unui audi a6 2.5 tdi 85 kw din 1995 si am o problema cu masina. Nu vrea sa mai traga. la 130 km la ora nu mai se tureaza si nu mai are putere. Astept sugesti.
     
    Ultima editare: 18 Mar 2013
  9. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Debitmetrul probabil nu-şi mai face datoria. Plafonarea vitezei în jurul valorii mentionate de tine, cam asta indică.
    Şi la plecarea de pe loc -mă gândesc-maşina se lasă convinsă mai greu să se urnească.
     
  10. emanuel_magda 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi a6 c4, motor AAT 2500 TDI, 116 cai
    Tocmai ce am adus-o de la o diagnoza si mecanicul meu mi-a spus ca nu se deschide wastegate-ul de la turbo. Poate fi si din aceasta cauza ?

    Ca si kit de distributie voi de parere aveti despre Gates ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mar 2013
  11. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Poate fi, sigur că poate fi, numai că eu nu prea inţeleg cum şi-a dat seama.
    Turbinele astea, spre deosebire de altele, au absolut tot mecanismul de reglaj a debitului de gaze care acţionează asupra paletelor, acoperit. Nimic nu se vede, nimic nu se mişcă chiar şi atunci când totul e-n regulă.

    Curelele Gates sunt -după părerea mea- cele mai bune curele din câte există.

    Revenind la turbină, bine ar fi să fie din cauza acelei porţi mobile de pe circuitul de gaze. se rezolvă repede şi ieftin. Eu însă aş putea să pariez că e din debitmetru problema, caz în care costurile sunt foarte mari. (1200-1400 lei)
     
  12. emanuel_magda 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi a6 c4, motor AAT 2500 TDI, 116 cai
    sincer sa fiu si eu sper sa fie clapetele de la turbina. dar totusi in cazul in care e debitmetrul ce marca imi recomanzi ca eu am masina numai de un an si sincer nu vreau sa scap de ea :))
     
  13. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Problema e simplă. Singura firmă care face acest tip de debitmetru este BOSCH. Nu vei găsi înlocuitori. Numai original.
     
  14. emanuel_magda 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi a6 c4, motor AAT 2500 TDI, 116 cai
    acuma revin putin la distributie.
    curele clar o sa fie gates. dar de role intinzatoare ce imi poti spune?
     
  15. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Evită INA. Eu am fost tare dezamăgit de marca asta. Într-o lună, toată vaselina din rulmentul rolei, era expulzată din cauza căldurii (vaselină proastă, instabilă termic, s-a transformat în ulei şi pur si simplu a curs). Este ştiut că rolele sunt montate în zone fierbinţi.
    Acum am ELRING.
     
  16. emanuel_magda 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi a6 c4, motor AAT 2500 TDI, 116 cai
    dar de contitech ca si rola? ca ma candesc sa fac o combinatie intre Gates ca si curele, Contitech ca si role, si pomapa de apa Hepu
     
  17. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Contitech n-am folosit, nu-ţi pot da referinţe despre ele. Dar ELRING sunt cu certitudine bune.
    Pompele HEPU (nemţeşti) sunt foarte bune. Şi eu am pe una din maşini.
     
  18. mustache 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a6 2,5 1996
    audi a6 c4 2,5 tdi aat

    prima data intrebare:
    -cum este recomandat sa reconditionam un motor, sa-l hunuim sau sa-i punem camasi pe pistoanele existente?

    si o a doua poveste:
    am schimbat motorul la masina si la rece are compresie de 27 pe pistoanele 1 si 5, si de 28 pe restul ,la rece.testul a fost facut cu un aparat mecanic.dar am fost la un pompagiu(mecanic )care a scos un furtun de sub galerie , a obturat orificiul de evacuare a gazelor ,dupa care a inceput sa iasa ulei pe la garnituri si a spus ca motorul nu este bun.alaltaieri au fost -10 grade si masina nu a pornit decat impinsa.
     
  19. emanuel_magda 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi a6 c4, motor AAT 2500 TDI, 116 cai
    Eu nu am avut nicio treaba iarna asta cu pornirea mi-a pornit si la -20 de grade

    Am eu o intrebare legata de uleiul pentru motor ? ultima data am bagat Castrol 5w-40 si sincer am facut lejer 13.000 de km fara pierderi mari. :)

    Ce ulei imi recomandati ? ma duc tot pe asta sau ii pun altul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mar 2013
  20. emanuel_magda 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi a6 c4, motor AAT 2500 TDI, 116 cai
    revin la problema cu turboul!!! am desfacut tot :D
    si am constatat urmatoarele :) EGR-ul infundat maxim ca nu se mai deschidea. in galeria de admisie plin de Rahat sa ii spun asa. si wastegate blocat.
    o sa revin cu niste poze :)
     

Distribuie pagina asta