1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod AAT la A6 C4 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de Gunther, 2 Ian 2009.

  1. emanuel_magda 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi a6 c4, motor AAT 2500 TDI, 116 cai
    Revin cu noutati:
    Am curatat turbina+ galeria de admisie+EGR-ul
    Schimb de ulei facut- Castrol 5w-40
    Distributie: Gates+rola INA(partea din fata) + Contitec+rola INA(in spate) + Pompa apa HEPU

    Astept pareri despre Distributie :D
     
    Ultima editare: 6 Apr 2013
  2. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Am o mica intrebare la voi si anume la cat ar trebui sa stea relantiul la AAT?
    Multumesc,
     
  3. zeno

    zeno 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2010
    Locație:
    Livezile
    Masina:
    Audi 100 C4 , 1.9(1z) mTD 66kw?? 1993 & AAT&ABP 2.5 94
    De curand am achizitionat un AAT cu axul cu came rupt,am facut rost de altul de pe un ABP...oare o sa functioneze? sau imi trebuie si chiuloasa de la ABP ?
     
  4. traftor 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a6 c4 1996 2.5 TDI
    motor cod AAT

    Se poate monta pe caroseria de A6 C4 motorul cod AAT 2.5 tdi de pe audi 100 ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Dec 2013
  5. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Salutare!Detin un C4 AAT si ma confrunt cu urmatoarea problema: Martorul luminos "bujii" se stinge la o secunda dupa punerea contactului indiferent de temperatura exterioara sau a motorului.Sunt nevoit sa pun contactul de 10 ori in fiecare dimineata la pornire pentru a duce bujiile la temperatura necesara,ori sa dau ceva mai mult la automat.Ma gandesc ca e senzorul "temperatura motor" sau...?:think:
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau releul bujiilor.
     
  7. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Senzorul de temperatura al motorului unde este pozitionat?Si ce simptome ar mai avea masina pe langa acesta cu incalzirea bujiilor?
     
  8. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    Pentru a fi comandate bujiile trebuie ca motorul sa aibe o temperatura(Pe sezor) de sub 8 grade.Va salut.
     
  9. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Am scos mufa senzorului de temperatura lichid racire si bingo!Bujiile stau aprinse si masina porneste perfect.Am schimbat acel senzor fiind convins ca de acolo este problema,dar degeaba.Sa fi fost piesa defecta?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, este defecta, nu ar fi prima oara asta. Cumpara senzor original nu AM. Bafta.
     
  11. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Multumesc!Astept unul pe "Febi" si daca nu merge nici asa,iau original.
     
  12. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna.

    Daca in interiorul motorului (fiind cald afara acum nu sunt SUB 8 grade)bujiile nu sunt comandate.Apoi cu cit e mai rece cu atat stau mai mullt.Daca cumperi un senzor de temperatura si nu ai rezultate eu zic sa il plateasca D Cristi.In opinia mea cred ca ai niste probleme de avans la pompa de injectie,de reglaj sau de electrovalva de avans.Sau de electromotor(nu are puterea care trebuie).Verifica.
     
    Ultima editare: 10 Noi 2014
  13. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Multumesc mult pentru raspuns!Reglajul avansului se poate face fara Vag-com?
     
  14. RaduCodreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    C4 Avant 2.5 TDI AAT
    Pentru cine nu stie, la AAT exista mai multe tipuri de ECU. Trebuie sa stiti in TDI timing ce selectati astfel ca regimul de rpm in care se face reglarea avansului sa fie ales corect. 1000 sau 1200 rpm !!!

    Radu
     
  15. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Da sunt 2 tipuri dar difera si pe ce masini sau pus:Unul e pe Audi 100 si unul pe A6.
     

Distribuie pagina asta