1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate fi orice incepand de la ce ai zis si terminand cu tot ce inseamna sistemul de vacuum, EGR, clapeta de shutt-off, valve (N-urile) pentru vacuum si asa mai departe. Mergi la un bun mecanic pentru ca din fata tastaturii nu stie nimeni.
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Problema e ca la satu mare cel mai renumit mecanic nu a fost in stare sa diagnosticheze alte probleme cu mult mai simple :p
    Injectoarele mi-au fost verificate pe stand de testare, pe vagcom valoriile nu depasesc +-0.5.
    Egr este anulat, deci cade posibilitatea de a introduce cenusa prea multa.
    Shut off valve daca este cea dinaintea egr-ului l-am calibrat, verificat etc.
    Turbina am schimbat-o cu una de pe un motor de 160k km.
    Devine enervant cand mergi la un mecanic cu ideea sa iti spuna ceva si la sfarsit iti spune sa mai vi si in alta zi, sa nu mai spun ca o ruda a fost cu o masina la mai multi mecanici si a primit raspunsui cam ciudate...(trebuie sa schimbe vibroche, trebuie sa schimbe pistoanele, trebuie sa schimbe egr, trebuie sa schimbe chiar si motoru i-au spus unii) am hotarat sa il desfac personal si rezultatul a fost un tachet spart, la fel ca el au mai patit si altii printre care si eu si am decis sa nu mai merg la altii care sa invete pe masina mea.
     
  3. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Imi puteti spune componentele care pot influenta treaba asta ca sa ma apuc sa le verific.
    Ce stiu ca nu are probleme
    Egr, shut off, injectoare, turbina,
    la mine nu am valve gen n75 ca este un bloc din ala vacumatic, la ala ce am facut am curatat sitele ca in rest nu il pot desface.
    Daca maitrebuie sa fac ceva calibrari imi puteti spune pe ce canale, am un vagcom.
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Incearca sa faci niste log-uri in mers. Poate reusesti sa prinzi si "acel moment".
     
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    O sa incerc, sper si eu sa prind momentul, pe canalele 3 10 si 11 nu?
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
  7. Iancu Gabriel

    Iancu Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8PA Sportback 2006
    Salut!
    Am și eu o problema cu A3-ul meu sportback 8pa,2005,motor 2.0 BKD și anume:
    Mi se strica senzorul de presiune supraalimentare (MAP) cam la 3000km, sunt la al doilea cumpărat care se strica, marca Bosch. Apare martorul de "check engine", mașina intra in protecție și mă limitează la 120 km.
    După ce apare prima data "check engine" dispare după cativa km și mașina merge normal, dar după încă vreo 2-3000 km timp in care mai apare eroarea se strica de tot senzorul.
    A mai intampinat cineva problema asta? Stiti cumva care ar putea fi cauza?
    Atasez alăturat poza cu senzorul problema și eroarea care îmi apare.
    Mulțumesc!
     
    Ultima editare: 27 Apr 2018
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand ti-am mutat mesajul unde trebuia sa scrii iar data viitoare topicurile noi deschis vor fi sterse direct si farar alte explicatii.
    Pentru un raspuns mai bun diagnoza se face obligatoriu doar cu VCDS, nu cu alte mizerii chinezesti.
    In al treilea rand sunt zeci de cauze pentru problema ta si unele din ele le afli dupa ce faci diagnoza obligatoriu cu VCDS.
     
  9. Iancu Gabriel

    Iancu Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8PA Sportback 2006
    Poza am pus-o orientativ pentru că am fost și în service-uri in Craiova cu problema, unde au pus VCDS și DELPHI, dar nu au rezolvat problema. Singurul lucru care l-au făcut a fost sa îmi înlocuiască senzorul. M-au pus sa recondiționez turbina și nu era nevoie. Ultima dată mi-au spus că dacă mai apare e posibil sa fie ceva pe partea electrica și că durează mult sa verifice tot traseul. Au verificat și mufele și sunt ok.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba "meseriasii". Vino in Bucuresti pana la urma ca sa rezolvi problema daca acolo aia sunt "praf" din cate vad. Sunt profesionisti care te pot ajuta aici in Bucuresti. Aia la care ai fost trateaza direct efectul/defectul si nu trateaza / cauta cauza acelui defect.
    Si la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  11. Iancu Gabriel

    Iancu Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8PA Sportback 2006
    Ai perfecta dreptate dar mă gândeam că poate a mai intalnit cineva problema și poate să-mi dea un sfat până ajung iar la alt service, lucru care o să-l fac saptamana viitoare, sper, nu degeaba din nou.
    Dacă e murdar de ulei senzorul ar putea fi o cauza?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Orice ai face este imposibil sa nu se murdareasca cu vapori de ulei senzorul, deci exclude cauza asta.

    Este diferenta de 60 ron intre Bosch 0 281 002 401 si senzor OE cod 038 906 051 C. De ce nu pui OE ?
     
  13. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    nu cred, la o problema asemanatoare, motor BMN, a trebuit sa schimb firele de la senszor la ECU, din cate am citit la vremea respectiva era un common fault la VW
     
    Iancu Gabriel apreciază asta.
  14. AlexTT

    AlexTT 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI BMM 103 KW
    Revin cu problema mea, turatie marita la relanti 1000-1200 RPM. Am facut si 3 poze care imi pun un semn de intrebare. Valorile injectoarelor la turatie, inainte si dupa ce se mareste si un readiness EGR.
     
  15. Iancu Gabriel

    Iancu Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8PA Sportback 2006
    Salut!
    Pai și OE nu este făcut tot de Bosch? Crezi că există diferențe de fabricație?
    As incerca și varianta asta daca as ști sigur că de aici este problema.
    Am sunat la alte service-uri și mi-au spus că nu au auzit de așa ceva și ei nu vad nici o problema. Acum a disparut eroarea din bord dar știu că o să reapara sigur.

    Daniel71 multumesc pentru răspuns,o sa le recomand celor de la service și varianta asta daca ei nu știu.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, uneori sunt diferente intre OE si aftermarket, chiar daca sunt acelasi brand.
    In prima faza trebuiau sa iti verifice mufa/cablaj, nu sa schimbe senzorul.
     
    Iancu Gabriel apreciază asta.
  17. Iancu Gabriel

    Iancu Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8PA Sportback 2006
    Audi66 au verificat doar vizual mufa și puțin din traseul firului și au zis că nu este întrerupt. Trebuie masurata tensiunea de la pini de cineva care știe ce tensiuni trebuie sa primeasca senzorul ca sa vedem daca o fi vreun scurt sau are ecu o problema din cate am mai citit pe internet.
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Dar de ce nu iei un senzor de la dezmembrari si vezi daca problema persista?
    Un simptom asemenator( Oem vs AFM) este cu debitmetru Pierburg, el functioneaza dar din cand in cand, da eroare pe bord.
    Cam greu pica electrica pe Audi, de asta nu cred ca e o problema a firului. Poate mufa daca au tras de ea "meseriasii".
     
  19. Iancu Gabriel

    Iancu Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8PA Sportback 2006
    Pai la mine nu este numai problema că apare Check engine, dar sub 2000 RPM dacă incerc sa o țin constant sa zicem la 1700 RPM da in nas și oscilează turometrul,și dacă iau brusc piciorul de pe accelerație parcă pune frana de motor automat, nu scade turația lin, asta după ce se strica senzorul.
    Deci merge superb cam 3-4000 km până se strica senzorul. Dacă ar fi senzorul problema că este AFM mi-ar da periodic erori, la mine merge bine și când încep erorile nu mai ai ce să-i faci decât să-l schimbi și nu știu de ce se strica/arde.
    Pe wiki-rosstech văd că spune și ceva de update firmware la 2.0l PPD.
     
    Ultima editare: 30 Apr 2018
  20. XtotheZ 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2015
    Locație:
    Craiova Dolj
    Masina:
    Audi A3 2.0 Tdi 140 cp 2005
    Buna ziua.Intampin si eu o problema.Cand franez la semafor imi oscileaza turometru (scade putin turatia) si ramane acolo, daca o accelerez putin revine la normal.Pe tester nu mi da nicio eroare.
    Va mutumesc !
     

Distribuie pagina asta