1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai scris degeaba aici. Sunt zeci de cauze. Mergi la un bun mecanic.
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Revin si eu de atunci am facut zeci de loguri dar nu am prins niciunul in flagrant :p
    Alta varianta ce as putea sa mai incerc?
     
  3. AlecsIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 BKD 2005
    Salut,
    Vin si eu cu o problema care m-a distrus psihic si financiar. Este vorba despre un audi A3 8P cod BKD. Treaba sta in felul urmator: masina trage bine cateodata daca nu trage, iau piciorul de pe acceleratie, o apas din nou trage bine pana la 140 km/h daca o las sa revina pana 100-110 si o accelerez incepe sa tremure iar daca o scot pe liber se opreste si porneste doar cu spray iar ciclul se reia. Daca merg sub 120 nu exista probleme.
    Pe tester nu am eroare pe motor. Am schimbat turbo, injectoare, debitmetrul, calculator vacuum pompa tandem si nimic. Nu stiu ce sa ii mai fac. Va rog ajutor.
     
  4. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Salut,

    Ai cam schimbat tot dar mai sunt unele mici detalii:

    1. Compresoa ai măsurat-o?
    2. Presiunea Pompei de carburant? Vezi ca sunt doua una de joasa presiune si una de înalte. Probabil este o problema de alimentare si mare atenție, pompa nu are nici un senzor pe ea, cea de vacuum.

    Mult succes!
     
  5. AlecsIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 BKD 2005
    Salut.compresia este masurata si in regula.care e a doua pompa? Cea din rrzervor?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In alta ordine de idei schimba mecanicul, fa diagnoza si LOG in mers la un profesionist pentru ca tu se pare ca ai nimerit la cineva care nu se pricepe si fa si ce ti-a spus colegul mai sus.
     
  7. AlecsIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 BKD 2005
    Maine fac si log in mers si o sa il postez aici..
     
  8. AlecsIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 BKD 2005
    Salut.revin cu problema de mai sus.am curatat turbo, inlocuit senzor maf, map, pompa motorina si rezervor si tandem, egr, clapeta acceleratie.masina merge cu dubla acceleratie daca o accelerez odata nu are putere deloc, daca o accelerez o data iau piciorul si dupa o apas iar trage de rupe se duce in 190km/ h lejer.porblema ramane cand nu trage si cand se incalzeste puternic asa ramane.numai trage deloc si la 100km/h incepe sa trepideze si daca o las pe liber se opreste si numai porneste pana nu se raceste nici cu spray nici trasa...astept niste pareri...multumesc.am innebunit cautand..si 2 mecanici schimbati o duc cu o problema o iau cu alta
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am mai intalnit o problema asemanatoare la un A4 si de vina a fost ECU.
    Avea lipituri reci pe placa si cand se incalzea o lua razna.
     
  10. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Cel mai bine fati o programare in reprezentata si vezi ce iti sic cei de acolo
     
  11. AlecsIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 BKD 2005
    Am mai inteles ca ar face probleme si masa de pe caroserie. Ma duc sa vad ce ar fii si acolo.
     
  12. AlecsIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 BKD 2005
    Am reusit sa fac un log in mers. Problema sta in felul urmator: daca ii dau bice peste 130-140 si o las la 100 iar si incep sa accelerez atunci intervine tremuratul iar daca o las pe liber moare. Porneste doar in viteza. Vad ca pe injectorul 3 valoarea este 2.86 pana acum am avut probleme pe 4 adica era 1 si ceva, acum .. nu mai stiu ce sa zic. Sper sa se descifreze ceva. Eu am incercat sa o fac sa tremure
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Un injector cu valoarea aia e aproape blocat.
    Log-ul se pune in format .csv ca sa poata fi citit.
     
  14. AlecsIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 BKD 2005
    paradoxul este ca a fost pe 4 problema in trecut.nu ma lasa sit ul sa pun ,in format cvs ca puneam....
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    atunci il arhivezi .zip si il pui
     
  16. Arimia_Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2018
    Locație:
    Bocsa
    Masina:
    Audi A3, 2005, 200TDI
    Salutare tuturor,
    Dețin un Audi A3 motor 2000 TDI cod motor BKD an fabricație 2005. Problema consta in vacuum mai exact nu am vacuum la supapa EGR și motorul nu trage in parametrii normali. Care ar putea fi cauza ? Va mulțumesc și orice răspuns este bine venit. O zi buna
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica furtunul sa nu fie copt/crapat pe traseu si/sau la capete.
    Daca nu ma insel, si la BKD capatul opus al furtunului de vacuum ptr. EGR ajunge intr-o supapa, posibil ea sa fie vinovata.
     
  18. Beschea7 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3, model 8P ,an 2004 ,motorizare 2.0 Diesel
    Salutare,
    la masina din profil, mi se intampla sa nu mai porneasca din senin. Am avut ventilatorul mare defect, a fost inlocuit cu unul nou. Am povestit cu respectivul mecanic despre problema asta si a zis ca problema mea ar fi de la ventilator, mai exact consuma mult curent. Sincer nu stiu ce sa zic, masina merge prefect in rest, trage, nu am probleme cu ea, dar sunt momente in care opresc si nu mai porneste, invarte dar nu porneste. Daca dau sa mai invarta si a doua oara, parca nu mai invarte deloc. Sa fie electromotorul, bateria, pompa de combustibil ? Niste sfaturi sunt bine venite. Multumesc.
     
  19. allodumi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2018
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a3 8p bkd tdi
    salut! cum s-a rezolvat? am si eu aceasi problema....
     
  20. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Poi daca invarte greoi si dupa a2a oara deja aproape ca nu mai poate invarti trebuie sa schimbi bateria, in schimb daca porneste ea mai greu probabil ca ai problema care o am si eu.
    Incearca sa scoti senzorul de temperatura apa si dai o cheie, vezi cum porneste, daca porneste bine inseamna ca ai aceasi problema ca amea, softul.
    Pana cand faci softul poti porni cum o pornesc si eu, (nustiu daca ai observat da la a3 poti invarti de cheie de mai multe ori sa dai la automat fara sa iei contactul de fiecare data), deci pui contactu dai o tura da scurta, numa cat sa miste motoru (la automat) dupa, dai dinnou la automat si o sa porneasca mai usor umpic decat cum ar porni normal.
    Asta daca ai aceasi problema ca la mine.
     

Distribuie pagina asta