1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BMM la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Todea, 27 Dec 2016.

  1. Todea 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A3, 8P, 2.0 TDI, 140cp,2006
    Salutare.
    Nu am gasit topic cu acest tip de motor si am zis sa incep eu unul. Primul post va fi chiar cu o problema rezolvata care poate va fi de folos si altora.
    Detin un Audi A3 din 2006 cu motor 2.0 TDI seria BMM. I-am facut schimbul de distributie si ulei si la diagnoza mi s-a spus ca au gasit eroare senzor ax cu came, au inlocuit senzorul cu unul nou si eroarea tot aparea, au tras concluzia ca nu e de la senzor, asa ca au pus senzorul vechi inapoi, si e mai probabil de la calculator si sa merg la o reprezentanta audi ca sa mi se faca update la software-ul calculatorului. Eroarea aceasta nu aparea in bord si ca simptom ar fi fost ca uneori masina nu pornea la sfert de cheie, asta se intampla intr-adevar fie cand porneam masina prima data intr-o zi, fie daca rulam putin cu ea, fara sa se fi incalzit motorul complet, o opream si apoi porneam din nou la a doua pornire pornea mai greu dar nu era regula si aproximativ din 10 porniri 2 erau mai greoaie, eu nici macar nu am bagat de seama decat dupa ce mi s-a zis de eroarea asta de senzor ax cu came si ca asta ar fi fost cauza.
    Am mers la Autoworld, din Cluj, de pe Calea Turzii, acolo mi s-a zis ca vor face update de software doar daca au de la producator informatii ca aceasta problema de senzor ax cu came poate fi rezolvata cu update, si ca mai intai vor investiga si ei.
    In urma investigatiilor mi s-a zis ca senzorul ax cu came e in regula si e montat in regula, au verificat cablurile si conexiunile si au descoperita ca s-a scurs lichid pe cablul senzorului de temperatura care a ajuns pana la calculatorul motor si cei doi senzori, cel de temperatura si ax cu came, au conectorii unul langa altul si pinii corespunzatori din calculator aveau urme de lichid pe ei asa ca au inlocuit urmatoarele: calculator motor, senzor de temperatura + set cablu contacte, senzor ax came + set cablu contacte, si ceva garnitura, surub, inel, conector alb.
    Au preturi mari dar au facut treaba buna, eroarea senzor ax cu came a disparut, n-am mai avut probleme la pornire, si mai mult s-a mai rezolvat o problema dupa reparatia asta. Inainte, de exemplu la semafor la franare la viteze mici chiar inainte sa se opreasca, daca o scoteam din viteza si opream masina doar cu pedala de frana apasata, se simtea un tremurat in masina, tremuratul asta nu se simtea daca aveam si ambreiajul apasat, in timp m-am obisnuit sa opresc masina asa cu ambreiajul si frana apasata, insa acum dupa reparatie, tremuratul asta a disparut, masina se opreste lin si doar din pedala de frana.
     
    pamfilie2006 și calinn apreciază asta.
  2. Comoem 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3
    Buna ziua,detin un Audi A3 2.0tdi,cod motor BMM,de ceva timp mi-au aparut niste scurgeri de ulei in partea din spate a motorului,aceste scurgeri ajung pe galeria de evacuare si sunt chiar deranjante.Am ridicat masina pe elevator dar nu pot identifica exact de unde provin.Am ceva pierderi pe la oringul mufei de la cablajul injectoarelor si pare sa fie ceva pierdere si pe la pompa tandem dar f. putin.In zona turbo si EGR nu par sa fie pierderi,mentionez ca am schimbat si garnitura capacului de la chiuloasa.S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
     
  3. Costel petrica 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Tandarei
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI 2006
    Comoem
    Salut ! Ai rezolvat problema ?
     
  4. Comoem 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3
    Salut,
    Da, am rezolvat problema, am inlocuit toate garniturile la pompa tandem (necesita demontare, se gaseste kit complet corespunzator seriei pompei) si am desfacut mufa cablajului de la injectoare si am aplicat silicon termorezistent in jurul oringului.
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salutare. Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie, insa cred ca aici isi are locul.
    In ultimul timp am inceput sa merg din ce in ce mai rar cu masina, si astazi cand am facut o curatenie generala, am descoperit ca am ulei pe motor in zona garniturii de chiulasa.
    Acum 1-2 ani am schimbat garnitura de la pompa tandem deci nu cred ca vine din directia respectiva.

    Intrebarea este, ce fel de garnitura am nevoie? am verificat pe un site de piese auto, dar vad mai multe variante, cu 2 crestaturi, cu 3 crestaturi, cu 1.xx grosime. Nu prea inteleg. Imi poate da cineva un sfat/link cu ce am nevoie? (aici ma uit)

    De asemenea, doua dintre cablurile care imi vin dinspre/spre filtrul de motorina sunt manjite de motorina. Am impresia ca este unu intre ele fisurat sau ceva, cred. Le-am sters si m-am trezit cu ele murdare iar. Nu am descoperit pe unde curge.
    Pot primi un link cu asa ceva ?
    Va multumesc!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Garnitura de chiulasa o cumperi in functie de interventiile anterioare asupra chiulasei sau la momentul inlocuirii acesteia.
     
  7. Comoem 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3
    Fallen Salut,
    Problema ta pare sa fie tot de la mufa cablajului injectoarelor. Acolo este un O-ring (se slabeste = distruge in timp) care nu se vinde separat de mufa si vine cu tot cu cablajul injectoarelor. Din cauza curentilor de aer se imprastie asa uleiul. Incearca sa ajungi cu un deget sub mufa si daca este ulei acolo trebuie sa desfaci mufa, sa cureti cu un spray de frane locul si sa aplici niste silicon termorezistent de jur imprejur. Mufa se afla prinsa de chiulasa in partea stanga a motorului. Asta referitor la uleiul de pe chiulasa.

    Referitor la motorina de pe acele furtune trebuie schimbate. Ele vin la set de cate 2 bucati.
     
    Fallen apreciază asta.
  8. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Trebuie sa urmezi tutorialul ala sau sa cumperi cablaj nou cu tot cu mufa care vine cu acel o-ring ce la tine s-a slabit = distrus in timp. Nu este motorina, doar ulei. Am editat eu mai sus mesajului colegului care ti-a raspuns si am explicat in editare de unde ai uleiul ala. Bafta.
     
  10. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Va multumesc frumos!
    Ma pun pe cumparat piese! :D.
     
  11. Galacticul 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI BMM, 2007
    Va salut.

    Imi cer scuze daca s-a mai discutat pe acest subiect. Recent am achizitionat un Audi A3, 2007, 2.0 TDI, cod BMM, 184.000 km. Am schimbat deja distributia. Va rog sa imi spuneti in legatura cu pompa de ulei, la codul BMM ce trebuie sa ii fac pentru a evita problemele, e suficient doar schimbarea acelui imbus?

    Va multumesc.
     
  12. Comoem 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3
    Salutare,
    Daca esti sigur ca aceia sunt km nu trebuie sa-ti faci griji din cauza pompei de ulei pentru ca este cea clasica cu pinioane si lant. La codul asta motor nu am auzit sa fie nici un fel de probleme la pompa de ulei.
     
    Alexandru.G apreciază asta.
  13. Galacticul 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI BMM, 2007
    Salut.

    Da, sunt sigur de acei km. Intrebam fiindca pe un alt topic de pe aici am citit ca indiferent de codul motor, la un moment dat, aproape de 200.000, tot va pica.
     
  14. Comoem 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3
    Ma repet,pompa nu este cu imbus,daca dai o cautare pe Google ai sa vezi modelul de pompa de ulei.A3 meu are 282k km si nu am avut nici o problema pana acum.
     
  15. Galacticul 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI BMM, 2007
    Ok, multumesc mult pentru clarificari.
     
  16. thg32run 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi 2007
    Salut,
    Caut si eu un furtun care pleacă de la turbina spre intercooler, pe un 2.0 tdi , 103kw. Nu stiu ce denumire are acel furtun sau cod, daca îl recunoaște cineva va rog sa ma ajutați pentru a putea sa îl achiziționez. Acel furtun la un capat este crapat si am pierderi de ulei. Multumesc!.
     
  17. Comoem 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3
    Salut,
    Daca mergi la un magazin de piese auto sigur il gasesti,pe schema componentelor de motor.
     
  18. thg32run 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi 2007
    Ok, multumesc!
     
  19. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Motorul 2.0 din 2008 cod motor BMM 143 cai este CR sau PD? Ce probleme frecvente au? Sau la ce ar trebui să am grijă? Mulțumesc
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E greu sa citesti forumul este ? Este PD. Este scris si a aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A3 si nu numai acolo. Mai departe citeste, te rog, aceasta arie integral cu toate topicurile din ea si integral topicurile din aria Motoare si transmisii.
     

Distribuie pagina asta