1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza / nu trage la A3 8L - diverse probleme

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de AndreiMin, 10 Apr 2009.

  1. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    hai ca de dat turbina jos,o dai,nu e mare inginerie! ;) o si cureti,dar ce te faci dupa aceea? :no: odata desfacuta se decalibreaza,apoi trebuie refacuta planeitatea geometriei..parerea mea este ca trebuie dusa la cineva care se pricepe la asa ceva :hi:
     
  2. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    nu stiam ca se decalibreazam-am gandit ca o curat si o montez inapoi. Poate ca totusi o sa apelez la o persoana care stie ce face si nu desface pt prima oara ca mine:)
     
  3. bau_bau

    bau_bau 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A6 Allroad C6 3.0 tdi, 171 kw ,2007
    dobarazvan daca rezolvi cu turbina te rog sa imi spui si mie cam cat te-a costat.
    ca si eu is dispus sa o duc la curatat.
    am intrat cu un prieten care stie nemteste pe un forum din germania, si acolo zicea ca nu e indicat sa o cureti, deoarece exact cum a zis sorin.crisan, se dezechilibreaza si apar nu stiu eu ce erori, ci sa o INLOCUIESTI. dar in romania nu am auzit de asa ceva..si oricum nu sunt bani de inlocuit...poate de curatat fac cumva..renunt la mancare o sapt:))
    astept sa imi zici cam cat te-a costat...
    apropo, cum pot afla ce becuri imi trebuie pentru faruri? faza scurta si lunga...
    audi meu avea montate angel eyes... cred ca is becuri cu lupa...

    p.s. ma gandeam pentru casetofon, deoarece la mine nu merge volumul, sa instalez un kitt comenzi pe volan. am gasit aici cu 200 de lei. oare il pot instala chiar eu?
    http://www.metrafo.ro/produse/comen...t-ctsad001?keyword=adaptor+comenzi+volan+audi
     
  4. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Am sa o duc la curatat sigur numai prima data sa gasesc pe cineva care stie ce face si binenteles la salar:p ca acum sunt cam stramtorat cu banii:p Becuri la farurile cu lupa varianta standard sunt H1 pe faza scurta si H7 faza lunga. Cred ca asa ai si tu.
     
  5. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    nu neaparat trebuie sa inlocuiesti turbina..asta numai daca axul turbinei este rupt..atunci nu mai ai ce-i face :crying: se poate repara fie prin curatare,fie prin inlocuirea geometriei variabile,dar repet...numa cine se pricepe se baga! ;)
     
  6. Lomax30 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI 90CP
    Buna,am si eu o problema mai delicata sa spun asa,an un audi A3 model 99 motor 1.9 tdi ALH 66 kw,mai demult peste 150 de km la ora imi taia gazul,dupa care trebuia sa opresc motorul si isi revenea,insa facea la fel cand depaseam viteza respectiva,insa nu tot timpul facea la aceeasi viteza cateodata peste 140 de km cateodata peste 160 de km,mi-a depistat un mecanic,k supapa aceea din spate de pe turbo,aceea cu o tija actionata de turbo,am schimbat-o cu alta pe care am reglat-o dupa cea veche,insa acum imi taie gazul pe la 80 d km la ora,dupa care treb sa opresc mototul si sa pornesc iarasi,motorul nu papa ulei si nici nu scoate fum negru,curatarea turbinei ar ajuta sau ce mai sfatuiti sa fac,pe tester imi da o eroare pe motor de genul ''Turbo charger'' intermitent cod P1550...
     
  7. bluewave

    bluewave 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI ALH (micul verde)
    cred ca trebuie sa cureti geometria variabila din turbina. nu e de ajuns ca ai schimbat actuatorul...
     
  8. Lomax30 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI 90CP
    Supapa cea veche sau actuator cum ii spune era varza,daca o misti se aude in ea ca si cum ar avea nisip,cred k este rugina,ai idee cat costa o curatare la un turbo,sau daca stii pe cineva in zona sibiu.deci sigur nu este de la supapa aceea?...faza este k cu actuatorul asta ce l-am schimbat suiera ''fain'' sa spun asa,suierat ce inainte nu se prea auzea,putin la pornire dar dupa ce mergeam un timp cu ea nu mai auzeam suieratul...ar trebuii reconditionata sau ajunge doar curatata?...ms mult
     
  9. bluewave

    bluewave 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI ALH (micul verde)
    actuatorul tau daca nu avea membrana rupta puteai sa-i dai o gaura, sa-i scoti rugina si mai mergea un timp.
    pentru turbina exista chit de reparatie, din cate stiu eu (spusele mecanicilor) daca are joc in ax, nu ai ce-i face.in sb. nu stiu pe nimeni, in buc ti-l pot recomanda pe cipos (el mi-a schimbat si mie turbina, in prealabil mi-a facut actuatorul sami mai mearga cam 20miikm cu gaura in el...). bafta
     
    Gabi_KGT apreciază asta.
  10. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Sa stiti ca pana la urma mi-am curatat turbina singur:) Am studiat o luna de zile manuale si forumuri de pe net mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de treaba. Operatunea o fost un succes a durat 2 zile in prima zi am desfacut curatat si refacut planeitatea la geometria variabila un lucru care este foarte important si in ziua urmatoare am montat totul la loc. Acuma merge super bine, trage de rupe si sper sa nu mai am probleme o sa incerc sa merg mai turat prin oras ca de aici a fost problema:) mersu subturat in oras
     
  11. 28-CIU

    28-CIU 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2010
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A3,1.9, TDI, 131 Cp, 2001
    Foarte tare Razvan!.....ai avut curaj nu gluma...
    zi-mi si mie e normal sa fie de negreala pe exterior turbina??? uleioasa??
     
  12. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Din cate stiu eu nu prea e normal ca daca e cu ulei atunci ar insemna ca e uzata. Sau sa piarda ulei pe la conducta de admisie ulei. Nu stiu ce sa zic, nu iti consuma masina ulei?
     
  13. whowheare86

    whowheare86 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a3 (2001)
    Trebuie curatata turbina , aceeasi problema am avut-o cand m-am dus la giurgiu ...nu trecea de 120 ,mi sa spus ca trebuie curatata turbina si ca m-ar costa undeva la 4 milioane ...
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    whowheare86 crezi ca userul dobarazvan nu a rezolvat problema pana acum ?. A trecut peste 1 an de zile. Fii mai atent la data mesajului anterior.


    O zi buna
     
  15. meven 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2000
    Innecare motor 1,9 TDI 110CP la accelerare usoara

    Am cautat pe tot internetul nu doar aici de aproape o zi care pot fi cauzele unei accelerari defectuoase... nici un rezultat clar...poate stiti voi cei care aveti problema asta sa-mi dati o lamurire...

    Motorul este 1,9 TDI 110 CP - editia 2001

    De ceva vreme am observat o accelerare la relantiv usoara a motorului...desi nu sunt sigur cred ca are legatura cu clima...nu am rezolvat-o pentru ca nu face mereu asa...si am avut in vedere mereu rezolvarea...dar nu s-au gasit fonduri datorita preturilor mult mai ridicate din afara pentru problema asta si am continuat sa merg cu ea inainte...
    Facea ea ceva figuri uneori in sensul ca ramanae la vre-o 1050-1100 de ture la relantiv dar daca porneam clima o data de doua ori isi revenea inapoi...asa ca fiind doar modulul de clima am amanat asta in ideea ca o voi face in tara la intoarcere.

    De vre-o doua zile insa a aparut o alta problema foarte suparatoare... Nu am mers mult cu masina pentru a-mi da seama daca face si la cald asa ceva, dar cand o pornesc, in treptele 1-2-3... si mai departe, dar fara a simti atat de mult (banuiesc ca este un efect normal reducerea trepidatilor la trepte mai mari), motorul parca se inneaca... mentionez ca face asta pana intre 1500-1800 de ture... daca depasesc 1800 de ture motorul merge perfect fara a mai sacada, fara senzatia de innecat si fara socuri.
    In treptele inferioare se simt atat de tare socurile incat parca masina ar sari pur si simplu...imi da senzatia ca se inneaca sau ca nu ii ajunge suficienta motorina... nu stiu cum sa explic...parca ar frana cineva brusc cu intermitente de 1 secunda...atat de tare se simt socurile...

    De acum doua saptamani s-a aprins martorul de la placutele de frana...deci banuiesc ca trebuie schimbate, dar simtomele, sunt sigur ca nu vin din motivul asta... nu am incercat sa o turez stand pe loc usor sa vad daca face la fel...
    Daca va ajuta sa-mi dati o parere ce poate fi defect... spuneti-mi la ce anume sa ma uit, ce sa-i fac ca sa revin cu simtomele sa putem gasi o solutie daca e cineva dispus sa ma ajute...si se pricepe.

    Anticipat va multumesc la toti !
     
    Ultima editare: 28 Oct 2013
  16. sergiucj68bio 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2013
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    A3 1.9 TDI , 66 kw . 1997
    Salut tuturor .
    Sunt nou pe acest forum. As vrea sa cer si eu cateva pareri.
    Am un Audi A3 , 1.9 TDI ALH , 66 kw , deodata a inceput sa nu mai traga masina, nu a aparut nici un senzor in bord, nu scoate fum , nu are nici un sunet diferit , absolut nimic , cat ca nu mai trage motorul si cand e cald motorul, chiar dupa ce o opresc si o pornesc iarasi se tureaza pana pe la 1300-1400 de ture cam 3 4 secunde , dupa care sta normal la relantiu... Daca cumva a mai patit cineva ceva de genul si ma poate ajuta si pe mine va rog frumos
     
  17. WiNd 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A3 1.9 TDI 1997
    Si eu am aceiasi problema. Masina nu trece de 140 km/h. In treptele 1,2,3,4 turometrul trece peste 3000 rotatii, in treapta 5 turometrul se blocheaza la 3000 rotatii si numai urca. Stie cineva ce probleme are? In rest masina trage relativ bine si nu face figuri, in treapta 1-2 nu prea are zvac asa dar in a 3-a parca mananca asfaltu, in bord nu e aprins nici un martor.
    Posibil sa fie debimetru, are exact simptomele care le zice stressgeorge ?

    AUDI A3 97' 1.9 TDI AGR 90 CP
     
    Ultima editare: 4 Oct 2014
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  19. b33xbg 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    00000000000
    Salut,
    Cine ma poate ajuta cu interpretarea acestui cod de eroare este vorba de audi A3 8L,1.9 tdi,90 CP,cod motor ALH,am apasat pedala in viteza a 3 a la fund si pana sa ajung la 3000 a intrat in protectie.cod de eraoare cand a intrat in protectie este urmatorul:
    -17964-Charge Pressure Control
    P1556 - 35-00 Negative Deviation.

    Problema sta in felul urmator:
    Am rescris softul la masina si am fost tare multumit. La aproximativ 1 an (aproximativ 40.000Km) a inceput sa nu mai traga,m-am dus la 1 mil de mecanici si nimeni nu a stiut sa-mi zica ce si cum dupa care am facut revizia la masina si la nici 2000 km mi-a picaat turbo,l-am schimbat si am plecat pe autostrada spre Pitesti,am alergat toata autostrada iar cand am ajuns la Pitesti s-a oprit motorul,rezultatul a fost motor dat jos,bloc alezat,pistoane noi,segmenti noi.Dupa ce am terminat masina am constatat ca nu mai trage,avea ceva putere dar nu ca atunci cand am scris softul,si mai avea si u n tzacanit ca de tacheti(erau schimbati)asa ca m-am dus si am dat pompa de injectie jos ca sa o verific si sa o si curate in acelasi timp,rezultatul fiind acelasi am plecat la alt mecanic si a inceput sa verifice turbo(jocul in ax) a zis ca este ok,a dat intercoolerul jos cu tot cu tubulatura totul fiind ok,am plecat de acolo in ideea ca ma intorc in ziua urmatoare pentru a continua cautarea,pe drum mi-a sarit tubulatura de plastic care iese din egr in intercooler,am mers asa vreo 10 km dupa care m-am dus la mecanic,mi-a pus tubulatura la loc si a scos injectoarele ca sa le schimb oringurile si sa le si curat,dupa ce le-a montat am constatat ca masina nu mai trage deloc.Nu mai stiu ce si cum sa fac,poate ma ajuta cineva cu un raspuns.Sunt busite injectoarele,s-a intamplat altceva,sincer m-am cam saturat sa dau bani si masina merge la fel sau mai rau.Daca imi explica cineva cum se ataseaza un log,o sa-l postez.

    Va multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Dec 2014
  20. WiNd 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A3 1.9 TDI 1997
    Debimetru de aer, ala care este imediat dupa carcasa filtrului de aer? in ce stare este?
     

Distribuie pagina asta