1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. cristian_23

    cristian_23 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    eu am si 20 in Bucuresti cand este aglomerat asa ca al tau este decent consumul
     
  2. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Regleaza avansul la pompa cauta un service unde poate sa iti regleze avansul coreapunzator numai bine
     
  3. Pana stelian

    Pana stelian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    slatina
    Masina:
    A6 4 G2 , 3.0tdi S-tronic 245 cp
    Si eu am a eceeasi problema 00575 . se aprinde acel martor pe bord .are o ezitare o perioada scurta timp i care aceleratia nu raspunde dupa care merge relativ normal . Se intampla doar la rece
    Motor 2.5 bdh
     
  4. Cosmin Urdea

    Cosmin Urdea 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2018
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    A6 C5 AKE 2.5 Quattro 2000
    Salutare colegi,in momentul in care chiulasele sunt blocate (cale blocare) ce pistoane trebuie sa fie sus?momentan am chiulasele date jos,au fost rectificate si vreau sa le montez,ulterior punerii vibrochenului in pozitie.e un ake an 2000
     
  5. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Poi ai bolt de blocare la vibrochen, daca il blochezi o sa vezi care pistoane sunt sus,blochezi si chiuloasele si o ai la punct. Numai bn
     
  6. Cosmin Urdea

    Cosmin Urdea 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2018
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    A6 C5 AKE 2.5 Quattro 2000
    Rezolvat.Duminica faina sa ai.
     
  7. Tzutzuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A5 C5 2002 2.5 TDI ( AKE 180 Cp ) Quattro
    Buna ziua ! Detin un Audi A6 C5 2002 motor 2.5 TDI Quattro Tiptronic 180 cai , tip motor AKE . Ieri dimineata am lasat masina la ralanti , apoi dupa un minut , cand m-am intors , parca mergea in 3 pistoane si se auzea foarte urat , de parca nu era pusa la punct , am oprit-o apoi cand am dat din nou la automat , tot la fel . Am folosit VCDS si aveam eroare la regulator de debit , si preinjectie deconectata . Astazi am reglat avansul , care parea ca s-a schimbat , si in prezent masina sta frumos la ralanti , la 800 rpm ca de obicei , insa cand ajunge la 1200 rpm turatia nu mai creste , si tremura , de parca este gatuita . Masina a avut turbo si pompa de injectie schimbata , deci nu este pompa , mai ales ca roteste motorul si sta singur la ralanti . Eroarea cu regulatorul de debit a disparut , insa a ramas cea cu preinjectie deconectata , codul fiind 17583 . Maine voi schimba filtrul de motorina , si ventilul de pe aceasta . Ce sfaturi imi dati ? Stima ! Si multi km fara probleme !
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posteaza eroarea completa scanata cu vcds
     
  9. Ionela M 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a6,allroad,2004
    Salut, aceiași problema am avut si eu. Sfatul meu este sa cureti sorbul de la pompa de motorina din rezervor.suces
     
  10. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
  11. Tzutzuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A5 C5 2002 2.5 TDI ( AKE 180 Cp ) Quattro
    Uitati aici poza cu scanarea vcds, aici fiind prima data cand a inceput sa tremure si sa mearga prost
     
  12. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut,
    Verifica prima data injectorul cu fir, cu un multimetru. Numai bine.
     
  13. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Buna , am si eu o problema cu pompa de injectie vp44, care dupa ce am adus-o de la reparat si am montat-o pe masina, nu mai vrea sa porneasca deloc. Motorina vine la injectoare dar pe furtunul transparent de tur de la filtru la pompa de injectie se vede o bula mare de aer si banuiesc ca poate de aici e problema de nu porneste. CUm se amorseaza pompa vp44 ca eu nu reusesc nicicum. Am desfacut surubueile de tur si retue din pompa si i-am bagat motorina in ea cu seringa pana s-a umplut si la filtrul de motorina am scos conducta de retur si am incercat sa trag motorina cu o pompa de vacum dar fara nici un rezultat. Stie cineva cum se poate amorsa pompa vp44?
     
  14. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Pompa e bine pusa la punct? Erori ai? Verifica. Poti aerisi si desfacand conductele de la injectoare si dand la automat. In cel mai rau caz reconditionarea nu a fost facuta cum trebuie. Numai bine!
     
  15. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Cred ca problema mea e alta: am reusit sa amorsez pompa de injectie ,dar la injectoare presiunea e cam mica - abia curge in loc sa sprituiasca. Trebuie sa chem popa :)
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nuuu, Preasfintitul macar :)
     
    Valvali apreciază asta.
  17. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Postez din nou pentru ca am reusit sa rezolv problema. Pompa de injectie cu care m-am chinuit nu era buna, desi am dus-o la un "meserias" la Oradea (care are anunt pe olx ca repara electronica pt pompe de injectie) si mi-a luat 700lei pt nimic. A schimbat un tranzistor (LR2905Z) care costa 3lei si a testat-o cu un aparat de masura apoi mi-a dat-o in brate si a spus ca e "reparata" .Am pus-o sus pe masina si codul de eroare 01318 nu a disparut. Am ajuns sa cumpar din dezmembrari o alta pompa de injectie buna si masina merge acum impecabil. Bineanteles toate operatiunile le-am facut intr-un servis. Cat despre "meseriasu" cu pompele de injectie va spun: Feriti-va de el; Oradea:str Traian Goga 0765213846!!!
     
  18. Lapadat

    Lapadat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 quatro, motor 2.5,din 2000
    Salutare colegi
    As avea nevoie de ajutorul vostru, sunt posesorul unui a6 2.5 din 2000.Masina nu mai trage, nu.ma mai lasa sa urc un deal.
    Am pus-o pe tester si mi-a dat o eroare, daca poate cineva să-mi traduca, ii multumesc anticipat.
    Am si valorile la injectoate la egr si la debimetru.

    20180825_090956.jpg 20180825_092625.jpg
     
  19. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Verifică turbina (geometria), intercooler-ele, coliere, furtun etc.
    Nu face suficientă presiune.
     
  20. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Eroarea respectiva reprezinta debitmetrul. Plus ca, sunt exact simptomele
     

Distribuie pagina asta