1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 3.0 TDI - discutii diverse - probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de tipoval, 7 Dec 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Sal baieti, sunt nou pe acest forum. De o saptamana sunt detinatorul unui audi a6 quatro din 2005. Desi la inceput am fost foarte multumit de masina, acum nu stiu ce sa mai zic la cate probleme mi-au aparut. Am sa le iau in ordine cronologica: mai intai pe drum din Germania mi s a aprins un martor de la ESP insa masina mergea normal (daca opresc motorul se stinge insa dupa cativa km parcusi se aprinde si ramane aprins). Dupa ce am ajuns in Bucuresti au inceput probleme si mai mari, mai intai mi a aparut in bord un mesaj cu filtrul de polen, apoi mi s a aprins martorul de la motor pentru ca totul sa fie complet intr o depasire cand am trecut de 2500 de ture mi s a aprins si martorul de la bujie care palpaie si care face ca motorul sa nu mai traga sau sa nu treaca de 3000 de ture. Sincer nu stiu ce sa mai fac in coditiile in care pe 11 decembrie am RAR ul si trebuie sa o inscriu sa nu platesc taxa de 3 ori mai mare. Deaseme ni specific ca masina am luat o de la un dealer foarte serios audi tentrum din leverkusen. Daca stie cineva unde sa merg cu ea s o repar, s o pun pe tester i as multumi foarte mult (imi e teama sa merg la orice servis de la coltul blocului mai rau sa i fac). Multumesc anticipat baieti:crying::crying:
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2008
  2. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    In primul rand o rugaminte: nu mai folosi excesiv bold.
    Nu ne-ai spus cati km are masina ?
    In ceea ce priveste problemele tale mie mi se pare minore (sper sa nu ma insel) si cred ca o sa fie rezolvate la o revizie facuta cu "simt de raspundere" (care cred ca a lipsit cu desavarsire :( ).
     
  3. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Imi cer scz pentru bold, masina are 125 de mii de km si la 121 a fost facuta ultima revizie la ea.
     
  4. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Eu am 140.000 km si nu am avut absolut nici o problema de genul celor enuntate de tine ...
    Aceea revizie facuta la 121.000 este reala ? O stampila pe planul service nu inseamna obligatoriu si efectuarea reviziei din pacate ...
    Sfatul meu este sa-i faci tu o revizie la sange ... sunt niste bani dar eu zic ca merita ....
     
  5. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Unde imi recomanzi sa ma duc cu ea??? Esti din Bucuresti?
     
  6. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Din pacate nu stiu ce sa-ti recomand in Bucuresti ... :(
    Cunosc bine Nurvil din Rm Valcea (aici chiar te pot ajuta sa discut inainte pt a ti se face o revizie cum scrie la carte) sau Autoclub din Timisoara (si aici pot sa vorbesc cu un mecanic f bun)
     
  7. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Fa o testare cu vag-ul sterge toate erorile aparute si vezi daca mai face asa dupa aceea. Eu am patit chestia cu esp-ul la o alta marca de masina , am sters eroarea si nu a mai aparut.
     
  8. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Revenire dupa ce am mers la service

    Dupa un test facut azi raspunsul a fost la fel ca la voi: EGR infundat! Intrebarea mea este (mecanicul imi cere 200 de euro sa l dea jos si sa l curete cica ii ia o zi de munca) se merita sau sa l schimb ca auzisem pe forum ca e 800 de RON??
     
  9. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Mi-e greu sa cred ca o masina luata de la reprezentanta sa aiba asa probleme.
    In ceea ce priveste EGR infundat iarasi nu am mai auzit la 3.0 cu relativ putini km sa se infunde EGR.
    Poate ca trebuie recalibrat. Oricum AUDI recomanda recalibrarea EGR si a actuatorului electronic de la turbina la fiecare 20.000km.
     
    Dragos2195 apreciază asta.
  10. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    La egr nu conteaza cati km are masina ci cum ii parcurgi si ce motorina alimentezi. In legatura cu recalibrarea, cum se face acest lucru (dc ai idee)
     
    Dragos2195 apreciază asta.
  11. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Pai stiu pentru recalibrare trebuie VAS-ul, adica recomandat reprezentanta AUDI sau un service mai cu pretentii.
     
  12. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    200 de euro pentru curatarea EGR e foarte foarte mult, du-te in alta parte
     
  13. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    mersi
     
  14. a6quattrojii 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2009
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    Audi a6 2.7 quattro 2006
    Cu nurvill rm valcea am vreo 3 experiente penibile intr-un an. Noi avem un passat si un tuareg luate prin ei, si-am facut 3 serviceuri acolo.. sunt penibili:mint, inventeaza, se contrazic.. mi-au tocat nervii.

    ..daca o sa ajung vreodata dictator in romania pe ei ii execut prima data
     
  15. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    In primult rand o scanare cu VAG COM sa rezolvi cu ESP si martorul Check ENGINE ! Iti recomand schimbarea bujiilor ( la fiecare 60000km se face si a ta are deja 125.000km ), iar martorul de filtrul de particule ti s-a aprins nu cel de polen cred ! Pt filtru de particule da un search pe forum sa vezi cum se curata automat doar sa nu fie peste 90% umplut ! Mare atentie si la motorina ! OMV pun din ce-n ce mai mult aditiv in motorina si asta nu-i prea bine ! Multa bafta !
     
  16. viktor

    viktor 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2007
    salut baieti(tipoval)

    am avut si eu (probleme) cu filtrul de polen....am fost la ausburg militari si dupa ce am schimbat filtrul de aer si motorina ....dupa mai multe resetari la calculator tot nu se stinge-a becul din bord....mecanici au chemat si sefii de service si deabea unul dintre ei a spus ca stie care e problema....ne-am urcat in masina si am plecat cu ea pe autostrada si mi-a spus ca trebuie sa mearga cu ea turata peste 3.500-4.000 de ture.....dupa 20 de km sa stins martorul din bord si de atunci nu am mai avut probleme:footy::icon_thumright:
     
  17. IONUT DJM

    IONUT DJM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    ILFOV
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI 2005
    :asskicking:
    viktore ai vrut sa spui ( filtru de particule)nu?
     
  18. viktor

    viktor 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2007
    da Jony

    ai dreptate filtru de particule le -am incurcat:busted_cop:
     
  19. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Mare grija cu filtrul de particule ! Daca e incarcat peste 90% nu se poate intra in modul de autocuratare ! 4000 RON costa unul nou ! Mare grija !
     
  20. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Deci de acum o luna de cand mi s au aprins becurile (respectiv cel de la bujie care palpaie si cel de la engine) masina merge sa zic in continuare desi am facut vreo 2500 de km cu ea. Am mers la vreo 2 service care le stiam io mai de doamne ajuta (unu dupa ce mi a pus calculatorul pe masina a zis ca am admisia infundata si trebuie curatata si ma costa 200 de euro; celalalt mi a zis ca senzorul de la filtru de particule ii spune ca acesta este full sa vin dupa sarbatori sa vedem cum rezolvam problema). Singura problema e ca parca motorul nu mai trage ok, am incercat si curatarea pe autostrada insa nu a dat nici un rezultat. Cu ce motorina alimentati voi si de unde (eu in general am pus de la omv insa euro4 nu 5). Ce se poate intampla mai rau de atat dc mai continui sa merg cu ea?? Am in plan sa merg la reprezentanta (Midocar Vitan) sa fac o constatare insa mie cam frica cu preturile de la ei mai ales ca dupa sarbatori banii mei s au cam subtiat rau. Mersi anticipat baieti!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta