1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 3.0 TDI - discutii diverse - probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de tipoval, 7 Dec 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. a53.0tdiqa 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 3.0tdiq, 2010
    Audi A5 3.0 TDI 2010 quattro auto MOARE MOTORUL

    Salutare,
    Am o problema la masina despre care nimeni nu are habar. Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca asteapta raspuns din Germania, dar au trecut deja 2 saptamani.
    Treaba este simpla: dimineata cand pornesc masina imi moare cand motorul cand dau pe Drive sau R, acelasi lucru se intampla. Merge 2 metri si apoi moare, se simte exact ca la o masina manuala cand iti moare motorul. Am lasat-o si 3-4 minute pana sa plec si acelasi lucru se intampla. Am problema asta o singura data pe zi cand o pronesc prima oara. Stie cineva ceva ca nu ma rezist, me streseaza maxim. Multumesc de ajutor
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Apr 2013
  2. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Consider ca e problema de cutie si ar trebui postata la Cutie Automata. A mai fost cineva cu problema ta si zicea caa a avut valva de la convertizor blocata.....Si mie imi dadea sa moara motorul, dar era din cauza lipsei de ulei din cutie. Incearca pe threadul cutiei.Numai bine!!!
     
  3. fwd 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 3000 TDi quattro, 2009
    3.0 TDI sunet ciudat motor la turatie mica!

    Buna.

    Vreau sa cer o parere pentru ca sunt total derutat de ce se intampla cu motorul meu. Am cumparat de curand un A6 3.0 TDI din 2009 si de cateva zile incoace la turatie mica sub 2000 de ture se aude un zgomot ciudat parca ar fi o bataie pe injectoare sau pistoane. Am fost la un mecanic, s-a uitat la motor care a zis sa stau linistit ca nu are nimic grav (a spus ca mototrul este echilibrat bine si ca da se aude ceva dar nu e grav). Precizez ca injectoarele nu au corectie sunt ca si noi. A mai patit cineva asa ceva ? Poate sunt eu paranoia.

    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Apr 2013
  4. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Daca te referi la un ţacănit pe partea stanga, da, au mai patit si altii. Un sunet tac-tac-tac . Bataie de la injectoare nu are cum sa fie si nu are treaba cu ele. Cel mai probabil este de la ceva ce actioneaza supapele.Sunetul asta il am de mult timp. Din afara nu se aude, trebuie ascultat. La mine vine din dreptul pistonului 5(ultimul de pe stanga De diagnosticat/reparat nu m am apucat pentru ca nu e necesar momentan( mai are pana sare prin capota :)) )
    Daca desfaci capacul la motor si afli cauza, sa ne spui si noua.
     
  5. fwd 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 3000 TDi quattro, 2009
    Mda nu stiu ce sa mai cred este al doilea audi care il cumpar din romania si normal in loc de full options este full problems, numa probleme... imi este deja greata, masina este cumparata dintr-un showroom din Sibiu (Green Park, stati departe de ei daca nu vreti probleme!)

    In legatura cu tacanitul precizez ca a inceput recent, oare ce dumnezeu au facut samsarii astia cu motorul de a aparut dupa 300-400km de mers... cat despre locul unde se aude nu imi dau seama unde apare zgomotul, se aude foarte bine in interiorul masinii dar afara este ok. Am sa filmez masina in mers din interior si voi posta un link poate cineva imi dea un sfat ce as putea sa fac si daca este cazul sa fac ceva.

    Multumesc pentru ajutor!.
     
  6. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Se pare ca suntem 2 cu full problems :))) Usor usor le aducem pe linia de plutire
     
  7. void 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 TDI (CDYA) quattro 2009
    Pentru ca n-am avut mare succes cu post-ul din aria A6 C6, mai incerc odata si aici.
    Daca e cineva cu motorul 3.0 TDI 176 kw (239 CP), si cu o interfata de diagnoza, spuneti-mi si mie ce va apare pe Measuring Blocks la 17-Instruments, grup 001, campul cu "Oil pressure".

    Merci.
    P.S Codul motorului e unul din astea: CAP, CCW, CCL, CDY, CASA, CCMA
     
  8. sabinsdn

    sabinsdn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Vienna
    Masina:
    A5 sportback, 3.0 TDI, 2010
    V6 3.0 TDI - ulei sub turbo

    Va salut,

    De curand mi am luat un A5 SB din 2010 cu 95.000 de km si am observat ca am ceva ulei sub turbo care se pare ca s-a intins chiar pana jos pe cutie. L-am curatat deocamdata cat am putut de bine sa vad cat de repede e la loc.

    Va intreb, e normal sa transpire incat sa se umple pana jos?
    Din ce cauza curge oare? La bmw aveam aceasi problema dar am rezolvat-o cu un colier. La Audi prinderea pe turbo e deja foarte buna si totusi.

    Masina are garantie si vreau sa ma pregatesc inainte sa contactez vanzatorul.
    Astept sfaturile voastre!

    Sabin
     
  9. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    La cat se schimba distributia la a5 sportback 3.0 tdi 2010? E pe lant sau curea?
     
  10. sabinsdn

    sabinsdn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Vienna
    Masina:
    A5 sportback, 3.0 TDI, 2010
    E pe lant.
     
  11. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    nu am gasit nicaieri ca ar fi pe lant, peste tot gasesc kit distributie pentru audi a5 3.0 TDI
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    jaguarxkr distributia la 3.0 TDI este pe lant. In fata motorului sunt curelele pentru accesorii/auxiliare care intradevar se schimba ceva mai devreme fata de distributie. Citeste forumul cu mare atentie, citeste topicul acesta despre motorul 3.0 TDI.
     
    Ultima editare: 21 Mai 2013
  13. jeanlascu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2013
    Locație:
    Tr Severin
    Masina:
    a6 3.0 tdi 2006
    limp mode

    Buna seara tuturor
    am urmatoarea problema de aprox 6 luni - se aprindee intermitent ledul de bujiee incandesceenda si masina intrea in mod deteriorat
    am schimbat debitmetrul de aer, regulatorul de presiune si acum 2 saptamini si turbina - defectiunea persista
    ce s poate face
    ( in Mehedinti nu avem reprezentanta Audi ! )
     
  14. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Prima data fai un test cu vag com si posteaza aici ce erori are masina. Cauzele pot fi multiple.
     
  15. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Salut colegi :)
    Am un amic cu un VW phaeton 3.0 TDI BMK 2006 .. De cate-va luni cand motorul este cald se opreste la relanti ..
    Masina porneste normal , nu trepideaza nimic , nu scoate fum ..e foarte ciudat
    Treaba nu este constanta , s-a întâmplat sa fie ok 2-3 zile , apoi iar se oprea..
    A verificat tot ce tine de partea electrică , senzori ....nu era nici o problema..
     
  16. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi clapeta de acceleratie.
     
  17. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Sunt noi , nu ar avea legătura cu problema asta
    Pompa din rezervor sau injectoarele ...
     
  18. gabycvdef 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2013
    Locație:
    dorobantu
    Masina:
    audi a6 2005 3000 tdi quattro
    a6 3.0 tdi

    Salut prieteni,
    Am un A6 C6 3.0 tdi care porneste greu. Daca desfac conducta cu cheia de 14 in partea dreapta cum privim la motor si o strang iar desfac iar strang porneste ok. Daca nu fac aceasta operatiune, dau la automat de 10 ori, invarte, invarte dar porneste foarte, foarte greu. Ajutati-ma va rog. Multumesc. Mentionez ca am desfacut capacul la rezervor si am gasit pamant in sita care e in capul pompei din rezervor. 0769 940 270
     
  19. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Clapeta de acceleratie este una singura, deci ce sunt noi? Nu vorbesc de clapetele de admisie, ele nu au nici o legatura cu relanti-ul. Da totusi clapeta de acceleratie jos, desfa motorasul si vezi cum arata pinioanele. Daca sunt ok, nu este de acolo, numai ca daca face doar la cald ar putea fi vreun defect la partea electronica a clapetei... Sau poate incerca cu una de proba cateva zile si se lamureste pe deplin.


    gabycvdef,
    Iinteresant, tu ai nevoie de presiune la pornire in conducta aia si cand o desfaci practic ii dai aer. Daca o lasi un pic slabita porneste? Sau dupa ce porneste incearca sa o slabesti putin si spune-ne si noua ce zice.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Iul 2013
  20. gabycvdef 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2013
    Locație:
    dorobantu
    Masina:
    audi a6 2005 3000 tdi quattro
    probleme pornire

    baieti iertati-ma ca gresesc postarile sunt nou

    dupa pornire daca slabesc conducta se opresteeeee....

    ASTAZI am mers la un mecanic mi a dat jos pompa rezervor sorb etc,sorbul era plin cu mizeriee am curatat totul le am montat pornirea la fel foarte greeaa,am schimbat filtrul de combustibil,supapa de pe rampa, degeaba in momentul cand o pornesc cu sprei merge brici (240 250) cand o opresc si incerc o noua pornire ZEROOO ,,tin sa va anunt ca scoate fum NEGRU in timpul mersului...ajutati ma 0769 940 270
     
    Ultima editare: 31 Iul 2013
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta