1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul PD 1.9 - 2.0 diesel la A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de WRS, 31 Mar 2010.

  1. WRS

    WRS 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2004
    Acum vreo luna a inceput sa mi se opreasca motorul , rareori , nu conteaza ca era rece / calda / frig afara / cand vroia ea , doar la relanti.

    Saptamana trecuta s-a agravat , facea grav si in mers trebuia sa o tin la relanti peste 1.500 ture din pedala altfel se oprea, am schimbat senzorul turatie arbore ...

    Ciudat am crezut ca s-a rezolvat , dupa 20 km ... surprizaaaa COSSSMAR a cazut cerul pe mine s-a oprit motorul la semafor!:aggressive:
    am mai mers putin iar... si iar...

    Senzorul este nou 100% si nu mai face asa grav , dar tot se opreste cateodata !de la ce DUMNEZEU poate fi problema ? Pe tester nu mai da alt senzor defect !


    Masina a3 2.0 TDI BKD 140HP

    PS : am 12.7 volti pe baterie cu masina pornita. cineva a spus ca e prea putin , sa fie de la asta ?!
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Da,este mult prea putin,in mod normal 12,7v livreaza o baterie buna la pornire;ar trebui sa fie 13,8-14v in functie de cati consumatori ai porniti.S-ar parea ca alternatorul nu incarca.
     
  3. Mariachi

    Mariachi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Targoviste city
    Masina:
    A6,2.0TDI,2007
    Porneste-o fara alt consumator, faruri, clima, radio, si apoi incearca tot sa le pornesti pe rand, adica da-i de lucru alternatorului.

    Ai dat curent pentru a porni la alta masina? /:) daca da, releu de incarcare...
     
  4. WRS

    WRS 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2004
    Am aceeasi volti si daca inchid tot , si daca deschid toti consumatorii.

    O sa ma duc undeva sa incerc sa ii cresc voltii - sa ii schimb mufele sa vad daca mai face asa urat.

    Oricum nu prea cred ca e de aici problema... :|
     
  5. WRS

    WRS 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2004
    Incredibila aceasta masina ! Am ajuns cu ea la service specializat in repararea alternatoarelor si cand mecanicul a pus voltmetrul pe masina aveam 14 volti ! Am aprins toti consumatorii 13.9 , a zis ca e in limite absolut normale .

    Deci curentul nu are nici o vina... de unde ar putea fi :blink: nu stiu ce sa`i mai fac...
     
  6. Mariachi

    Mariachi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Targoviste city
    Masina:
    A6,2.0TDI,2007
    120 lei o diagnoza detaliata care socate si ultimul byte din ECU la service VW, Audi, sigur te rezolva :P . Sunt curios ce-o fi, s-ar putea si releu de pornire?
     
  7. WRS

    WRS 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2004
    daca o pun pe vag com imi da cateva erori atunci cand se opreste, pedala de acceleratie , coloana de directie , insuficient curent , si o masa pe undeva nu spune unde.

    Daca e releu de la alternator , e posibil ca in unele momente sa am tensiune normala si rareori sa nu mai am ?

    aici mecanicul mi-a interpretat`o ca si cum eu nu mai am curent suficient si intra intr-un fel de protectie si se opreste.
     
  8. calinbalan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    privat
    Masina:
    Mercedes-Benz E-klasse 2012,Audi A4/B8 2008
    salut

    smaceste masina in mers adica pe romaneste cade in cap?
     
  9. WRS

    WRS 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2004
    Are momente cand e perfect normala,cand o apuca smuceste grav, se balbaie.

    Momentan e cu protectia (bujia aprinsa) de cand s-a aprins nu s`a mai oprit motorul.Bine ... e fara turbo acum.

    Cineva mi-a spus ca ar putea fi vre-un injector...
     
  10. WRS

    WRS 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2004
    Problema rezolvata , firele de la calculator , inlocuite . Multumesc mult pentru ajutor.
     
  11. audist 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 2007, 2.0 TDI, 170 CP
    eu am patit ceva similar dupa o franare violenta cand mi s-au desprins/defectat cabluri din baterie la motor. doar 140 CP :D?;)
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iun 2010
  12. sorinbibi

    sorinbibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2500tdi
    salut, am aceeasi problema ca la a ta, la un audi a8 2500tdi , ce fire ai schimbat?
     
  13. Florinppv

    Florinppv 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2011
    Locație:
    Oradea/Italy
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI 2004
    Salut!
    Sunt nou pe forum si din pacate in primul meu post va cer ajutorul la o problema cu al meu A3 (2004) 1.9 TDI 105CP, 92.000km.
    Masina merge perfect dar daca o las sa stea vreo 2-3 ore, atat cat sa se mai raceasca motorul si apoi pornesc, dupa aprox 500-800 m motorul se opreste din senin, se comporta ca si cum ar ramane fara motorina, desi rezervorul e mai plin de jumatate. Reusesc sa o pornesc dupa 5-6 incercari si apoi merge fara nici o problema. La inceput am crezut ca e filtrul de motorina, insa l-am schimbat acum vreo 3000 km, cand am facut si revizia, deci asta cade, ce altceva ar putea fi? Nu da nici o eroare nici pe CB si nici pe tester. La rece nu face acelasi lucru, ci numai cand motorul este "caldut".
     
  14. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Inainte de revizie iti facea problemele astea? E posibil ca filtrul de motorina sa nu fie pentru masina ta. Daca ai posibilitatea verifica codurile de pe factura cu ce se pune pe masina ta.
    Eu am patit asta la PBV2 si a trebuit sa merg la PBN sa descopere ca s-a montat filtru pentru motor mai mic...
     
  15. Florinppv

    Florinppv 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2011
    Locație:
    Oradea/Italy
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI 2004
    DA, facea si inainte de revizie, le-am spus celor de la service de simptome, insa mi-au zis ca nu da nici o eroare pe tester si ca probabil era problema de la filtru, dar vad ca face la fel ....
     
  16. Florinppv

    Florinppv 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2011
    Locație:
    Oradea/Italy
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI 2004
    Salut si multumesc pentru sugestii!
    Problema rezolvata (sper). Am inlocuit releul de la pompa de motorina (395), cel situat sub plansa de bord, in partea stanga, in spatele panoului cu sigurante. Ne-am dat seama ca uneori cand puneam contactul, nu se auzea sa "cupleze" pompa, atunci motorul pornea, dar dupa scurt timp se oprea, evident, nu mai avea motorina.

    O alta problema a fost ca nu gaseam releul respectiv. La Bosch acel releu nu se mai produce si nu se mai comercializeaza (cod 8Z0 951 253), asa ca am fost nevoit sa il cumpar de la reprezentanta, cod 4H0 951 253 C, nr 646. = 15 EURO!!!
     
  17. allexx332 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    A3 SPORTBACK 1.9TDI 105HP 2005
    Buna seara,
    De catva timp am si eu problema martorului de bujie aprins intermitent. Problema se manifesta astfel : in mers imi "taie" efectiv acceleratia dupa care se aprinde martorul de bujie pe intermitent, dupa cateva momente revine acceleratia apoi iarasi raman fara acceleratie. Dupa circa 10 minute minute de mers in astfel de "suturi" mi s-a aprins si engine in bord.
    Dupa circa alte 10 minute de mers martorul bujiei s-a stins, a ramas aprins doar engine si tot imi opreste accelerarea pentru intervale scurte , dar fara sa se mai aprinda spira de la bujii.
    Masina e un Audi A3 8p din 2005 fara bordcomputer. Mentionez ca nu am becuri arse la stopuri functioneaza perfect, am observat insa ca nu mi se mai aprinde o lampa de ceata de pe hayon (am inlocuit becul si fara efect), am mai sesizat iarasi ca uneori (destul de rar) semnalizez dreapta, in bord se aprinde sageata dreapta o singura data iar de aprins se aprind lampile de pe stanga o singura data si se sting.
    Nu stiu daca au vreo legatura toate intre ele (decat ca toate reprezinta probleme ) insa ma ingrijoreaza faza cu "taiatul" acceleratiei. Aveti idee ce poate fi ? Voi merge maine si la o diagnoza dar as vrea sa aud si alte pareri fata de "mecanicosii" din service ....

    Multumesc !
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Ian 2013
  18. bogdanbgb 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2012
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    a3.2.0.2007
    Salut,
    Am un A3 8P 2.0 quattro 170 cp din 2006 are 132.000km reali am o problema de vreo 4 luni si nu am avut timp sa ma duc cu ea la un tester, poate v-ati mai lovit de aceasta problema: in mers in treapta 4 sau 5 sau 6 in ture intre 2-3 mi trepideaza motoru ca si cum asi trece peste niste limitari de viteza .
    Daca incerc sa o accelerz mai tare nu se accelereaza, daca iau picioru dupa acceleratie nu mai face nimicaa dar daca incerc imediat face la fel.
    O opresc si plec nu mai trage, merge ca si cum are picat turbo dar mergand incet isi da drumu. Mentionez ca nu face tot timpul asa, ma trezesc la cateva zile, cateodata chiar la saptamana ca face astfel.
    Ce am mai obbservat eu ca dupa ce merg mai mult cu ea prin oras si apoi ies la drum mai lung face la fel. Acum 2 zile am fost targoviste-Brasov dus intors (vreo 250 km)si nu a facut nimica, am mai alergat prin Targoviste si a inceput sa faca la fel. Daca v-ati mai lovit de problema, merci anticipat pentru raspunsuri. O zi buna !
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Apr 2013
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa un LOG in mers si o diagnoza cu interfata VCDS si pe urma scrie in topicul dedicat rezultatele LOG-ului. Cum se face un LOG in mers cauta pe forum si o sa gasesti topic care iti va explica procedura pentru LOG. Bafta
     
  20. danyvisi 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi a3 sportback 8p 2.0 tdi 140 cp 2007
    Salutare,
    Am si eu un 2.0 TDI cu 200 mii km.De ceva vreme (~1 an) fasaie ceva pe sub masina cand e masina in sarcina respectiv accelerata mai puternic.Faza e ca imi miroase si a gaze in masina cand stau pe loc.Am fost la 2 service-uri si m-am uitat sub masina
    De la turbina pleaca ceva...nush ce e..spre esapament(nu ma pricep).Ceva cu 2-3 tevi micute de tot.E..acum mi-a zis un tip ca am accelarat cand era masina pe elevator ca e un fel de supapa/bucsa acolo si are joc.Nici el nu stia exact ce e (astept maine sa se uite in catalog de piesa)
    Any ideea ce ar putea sa fie?Sa fie legat de EGR-ul acesta minunat?
    Ma oftic ca nu am facut o poza..
    P.S. Masina are DPF nu scoate nici un fel de fum,nu a avut nici o problema,merge destul de ok si fac revizii la 10 000 cu Castrol Edge(la Nea Grigore la service:P)
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta