1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul PD 1.9 - 2.0 diesel la A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de WRS, 31 Mar 2010.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    DTC Memory nu este de la rezistenta respectiva.
    La SVG arata eroarea sub modulul de Engine, deci e de la altceva.
    DTC este in mai multe locuri, iar la noi (eu si AndreyPH) il avem pe Aux Heating.

    Nu stiu exact de la ce este la tine, imi pare rau. Poate stie altcineva :)
     
    AndreyPH apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eroarea P1643 ramasa este din cauza modulului J519 (bordnetz). O cautare pe Google te va lamuri.
    Desfa-i toate mufele si curata-le cu spray de contact.
     
  3. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Am gasit diferite pareri pe diferite forumuri. O sa incerc sa curat mufele.
     
  4. Stefan199402 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a3 2.0 tdi 136 cp 2006
    Salut
    Am si eu un audi a3 2006 2.0 tdi azv 136 cp si am o problema cu el
    Cand il scot din viteza moare motorul si nu mai porneste decat cu spray
    Iam schimbat un injector si pompa de motorina din rezervor dar la fel face .
    Pe tester nu mai da nici o eroare
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un bun mecanic. Noi nu stim din fata tastaturii ce ai tu la masina si nimeni nu-ti rezolva din tastatura problema la masina. Poti fi zeci de cauze.
     
  6. Stefan199402 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a3 2.0 tdi 136 cp 2006
    am fost la cel mai bun mecanic pe sibiu dar nu ia dat de cap
    Ieri mi-a schimbat pompa tandem si carcasa de la filtru de motorina

    Sper sa se fi rezolvat problema
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De ce nu faceti voi o diagnoza inainte ?
     
  8. Robert kFb

    Robert kFb 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2017
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 BKD 09 2004
    Salut colegii ! Sper sa nu fi gresit topicul . Daca e ceva , va rog sa il mutati . De vreo 2 luni ,poate si mai mult ma chinuie o problema. Am cutia de la filtru de aer sparta..ieri am vazut. Am un fluierat / suierat cand accelerez . Mecanicul mi-a zis ca sunt turbine care fluiera si care nu . Poate sa fie de la cutia sparta ? Turbina pe ducă ? Furtun fisurat ? Am schimbat intercooler acum 2 luni..insa se auzea si inainte . Masina tragea pana in seara asta,insa in ultimul timp imi murea acceleratia . Accelera ,insa insesizabil. Opream /porneam motorul si mergea ,insa in seara asta acceasi problema,insa persista si dupa oprirea /pornirea motorului..abia daca mergea cu 100. Tot in seara asta am primit si eroarea aceasta . Ce poate fi ? Aveti idee? Maine ma duc sa o pun pe tester/e si o sa consult mai multi mecanici . Multumesc
     
  9. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Probabil iti intra in limp mode, din moment ce e acel martor aprins si zici ca nu se mai accelereaza. O diagnoza te poate lamuri.
     
  10. Robert kFb

    Robert kFb 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2017
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 BKD 09 2004
    Am fost la 2 mecanici :reglare presiune turbo . Limita superioara depasita . 1. Unu mi.a zos sa incerc sa suflu in furtun la turbina si sa schimb capsula n47 sau 75? Celalalt a zis ca este turbina . Voi ce ziceti ..turbina noua sau reconditionare ? :(
     
  11. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Posibil sa fie si actuatorul. Ceva asemanator am patit eu la un Golf 4 1.9 TDI. Eu zic sa nu te avanti sa schimbi sau sa reconditionezi turbina.
     
  12. Robert kFb

    Robert kFb 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2017
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 BKD 09 2004
    Ma gandeam sa verific furtunele de la turbo si capsula / actuatorul . Daca face la fel..decat sa stau sa curat si sa nu rezolv nimic mai bine reconditionez .
     
  13. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Verifica furtune, supapa N75, actuatorul, sigurante. In ultima faza sa apelezi la reconditionare.
     
  14. Robert kFb

    Robert kFb 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2017
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 BKD 09 2004
    Im sfarsit am reusit sa dau de un mecanic,in alt judet ce-i drept .. la fel cum ati zis si voi, o sa verific furtunele , sa vad pe la valve , acolo e posibil sa fie buba , supapa ,acuator , o sa vad si turbina totusi sa o curat, si egr ca sa fiu sigur . Nu mai suport si e periculos in depasiri . Ma lasat azi cand aveam cea mai mare nevoie .. o sa revin cu rezolvarea .
     
  15. Paul MSP

    Paul MSP 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a3 1.9TDI DPF 2009 Facelift
    Salutare, mi-a aparut o problema la masina, cand incerc sa ii dau kickdown imi "taie" cu totul pedala de acceleratie si masina "cade in bot" dupa o zi am pornit masina am circulat cu ea, aceleasi conditii de mers aceiasi problema si mi-a aparut "check Engine" maine voi merge cu ea la mecanic voi face un test VAC-Com si va voi spune care au fost problemele si cum le-am rezolvat. Sper doar sa nu fie o problema la turbina.
    PS: A3 1.9 TDI DPF
     
    AndreyPH apreciază asta.
  16. Voica Ghe. Viorel

    Voica Ghe. Viorel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A3, 2.0 TDI PD(BKD), 09.2003
    Salutari. O mica/mare problema daca a mai intampinat'o cineva ... S'a tot vorbit ca softul nou rezolva majoritatea problemelor la cel vechi ceea ce a si facut ... Nu mai trepideaza la relati(turatie fixa 815-825), Nu mai intra in overboost'limp mode'(asta o rezolvasem oricum cu un airflow marit) I'am facut si hot fixul pentru 'hot start' chiar merge foarte ok ... Intotdeauna este un 'dar' .. Ce am observat mi'a scazut si consumul considerabil dar adio "zvac" imi pleaca turbina dupa 2000 ture, nu de la 1400 cum pleca pe softul vechi... Plus ca da fum chiar mare diferenta... sa fie de la soft oare ? exista vre'o rezolvare in sensul sa mearga ca inainte dar pe softul nou ?
    Soft vechi: din 2004
    Soft nou: din 09.2009
    Revin maine cu un edit si spun exact si ce soft!
    A3 2.0 140ps PD
     
    Ultima editare: 20 Aug 2017
  17. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Eu nu cred ca tie iti "intra" turbina de la 1400rpm, o terminai in ritmul asta. Impropriu spus "intra", ca ea merge continuu, cuplul maxim se obtine incepand de la 1750-1850rpm.
     
  18. Voica Ghe. Viorel

    Voica Ghe. Viorel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A3, 2.0 TDI PD(BKD), 09.2003
    Asta da ca e variabila ... Ca sa ma explic mai exact ... Inainte cand apasam acceleratia la blana pai raspundea instant ... Acum degeaba ...
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu e in regula sa apesi acceratia la podea înainte de 2000rpm din mai multe motive. Apasa progresiv și daca observi ca nu trage, atunci e ceva in neregula si faci loguri in mers.
    Pentru toti ceilalți. Nu va mai repeziti sa cumparati turbine sau sa recondiționati daca nu e absolut necesar. Faceti intai o curatare la un mecanic priceput care nu va ia pielea si e foarte probabil sa se rezolve problema.
    Oricum turbina ca cea de fabrica nu mai pupati de nicaieri.


    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  20. AlexAXI 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI BKC
    Salutare tuturor. Am un Audi A3 1.9 TDI BKC 105 CP, in posesie de 2 ani. Am o mare problema si nu reusesc sa ii dau de capat. Se opreste in mers.
    Sa incep cu inceputul, acum 1 an de zile am observat ca se dezamorseaza circuitul de alimentare daca las masina in anumite pozitii (de obicei in panta) si nu o pornesc cateva ore. Problema a inceput sa se manifeste tot mai des, acum 3 luni am observat ca dimineata pornea foarte greu (5,6,7 chei) si dupa ce pornea, scotea un fum innecacios pret de cateva secunde. Tot-odata, am observat ca a inceput sa imi bage motorina in baia de ulei. Am fost in service, mi-au schimbat baietii oring-urile la injectoare, iar problema cu pornirea greoaie si mai ales cea cu fumul au disparut. La fel si cu motorina in baia de ulei.
    Dupa aprox. 4000 de km, dimineata, la prima cheie, a reaparut problema cu pornirea greoaie si cu norul de fum. In aceeasi zi, dupa ce am iesit de la birou, am pornit masina (totul okay), iar dupa 2 km de trafic aglomerat, a inceput sa-mi tremure masina la relanti. Am mai mers circa 1 km, dupa care s-a oprit motorul fara sa-mi dau seama, doar ce m-am trezit fara servo si pe linia de tramvai. Am dat vreo 10 chei, si nimic, n-a mai vrut. Am impins masina pe dreapta, am chemat un mecanic si a constatat ca pompa de motorina din rezervor nu mai lucra. A doua zi am cumparat pompa noua, am inlocuit-o, iar cand sa pornesc motorul, la fel, n-a mai pornit. I-am dat curent de la un prieten, deoarece bateria mea incepuse sa dea semne de oboseala dupa atatea incercari. Cu cablurile de curent puse, a luat-o intr-un final la a 10ea cheie, motorul mergand foarte prost (in 3 cilindri). Baiatul care era cu mine a pus VAG-ul si a constatat corectii de 2 si ceva pe injectoare. Dupa aprox. 10 minute de relanti, injectoarele au inceput rand pe rand sa-si revina in corectii normale de 0,5 / 0,6 si motorul a inceput sa mearga rotund. Am scos cablurile de curent, masina a mai stat la relanti pret de cateva minute, dupa care s-a oprit subit. Am dat la automat si n-a mai luat-o, chiar daca bateria mea avea curent, am masurat-o, voltajul 12,5 si electromotorul invartea normal. Am pus din nou cablurile pe baterie, am pornit masina dupa 10 chei, la fel, motorul mergand foarte prost.
    Am asteptat sa-si revina, dupa care am mers cu masina in probe, cu log-ul pornit din diagnoza. Baiatul statea cu ochii in parametri real-time, timp in care din nou, s-a oprit motorul si din nou, mi-a spus ca nu a vazut nici o valoare iesita din limita normalului si nici o eroare.
    Am verificat alternatorul cu VAG-ul, incarca bine, 14 Volti. Precizez ca am verificati toti parametrii din VAG, nici o eroare, nimic care ar fi in neregula.
    Am verificat: pompa electrica din rezervor, am scos turul din capsula filtrului de motorina, am pus contactul si debitul de motorina este bun.
    Am pornit din nou masina(la fel: cu cabluri de curent si 10 chei), cu gandul sa o duc acasa, am strabatut orasul si in momentul in care am ajuns acasa, s-a oprit subit si n-a mai pornit. A doua zi de dimineata, am incercat sa o pornesc, dar la fel, n-am reusit.
    Vreau sa precizez urmatoarele:
    1. Cu siguranta n-am pus benzina in loc de motorina si cu siguranta nu e calitatea combustibilului de vina, deoarece i-am facut plinul cu o saptamana inainte de a avea probleme.Logic: daca ar fi combustibilul prost, s-ar fi manifestat la maxim 10 km dupa ce-am facut plinul.
    2. Desi conform spuselor de mai sus, ar parea sa fie o problema de la baterie, nu e. Bateria mea este buna, verificat voltajul, curentul de pornire, totul okay, plus ca din punct de vedere logic: o data motorul diesel pornit, nu mai are nevoie de baterie, deci cum ar putea o baterie slaba sa-l opreasca?
    3. EGR-ul este anulat de aprox. 1 an(anularea s-a facut din soft + obturarea furtunului de vacuum care-l comanda, deci supapa e inca la locul ei, blocata pe deschis)
    4. Filtrele (aer + motorina) au fost schimbate de curand, nu au mai mult de 7000 de km.
    5. Motorina pun doar de la OMV din cart. Pacurari (Iasi) si n-am avut niciodata probleme.

    Vreau sa va cer sfaturi / pareri si eventual, daca stiti un serivce bun in Iasi sau orasele de langa, va rog sa ma ajutati cu o recomandare. (Email: alexplcnt@gmail.com)
     

Distribuie pagina asta