1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My beauty - Audi Avant A4 B8 Black

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de flavius89, 11 Feb 2014.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. cipriantdi

    cipriantdi 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2015
    Locație:
    HUNEDOARA
    Masina:
    A4 ,1,9 TDI ,2008
    frumoasa jucaria......sa o stapanesti sanatos
     
  2. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Ai rezolvat cu servotronicul ?
     
  3. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    @ cipriantdi - multumesc frumos de gand, face acus 2 ani de cand e pe mainile mele si ma bucur de ea tot mai mult pe zi ce trece si de ceea ce va mai urma investit in ea

    @ keth - inca nu, am fost intre timp si la reprezentanta mitric (sv) cu programare dedicata pentru acest aspect si concluzia finala a fost... subtila: ca as fi paranoic si sistemul de directie nu are nimic. Desi le-am explicat si aratat ca odinioara se comporta light iar in prezent trebuie tras mai cu forta de volan (ca la un b8 cu servo simplu). N-au avut de ce sa se lege, impecabila pe diagnoza, pompa servo impecabila, totul ok. Nu stiu ce sa mai verific ...

    Intre timp am schimbat pe fata si amortizoarele, am montat o pereche de Sachs (dedicate suspensiei sport) + refacut geometrie roti , iar in combinatie cu arcurile Eibach + un nou setup de anvelope 255/35/18 fata 265/35/18 spate => totul a rezultat intr-un tren de rulare impecabil si incredibil de stabil pe viraje la viteze generoase.


    Urmeaza in curand:
    1. Upgrade panou dublu climatronic
    2. Panou intrumente de bord Facelift
    3. Reconditionare faruri cu spray lac - Body Lens Clear (am postat pe topicul legat de faruri pentru B8 mai multe detalii)
     
  4. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Bijuterie de masina!

    Ps. nu ai verificat flansele amortizatoarelor ?
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Flansele la tipul asta de suspensie sunt fixe si din motivul asta stresul pe ele este mult mai mic!In general ele nu pica si nu isi are rost o investitie in sensul asta.
     
  6. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Exact, bine punctat Cătălin! Toate brațele, bucsele sunt încă în stare foarte buna fără uzură. De apreciat rezistenta b8 urilor la capitolul suspensie. Am schimbat până-n prezent doar amortizoarele, toate 4.
     
  7. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, stiam si eu ca nu au rulment in ele, la fel cand am schimbat amortizoarele fata tot erau in stare foarte buna. Dar ... deoarece avem aceeasi problema cu servotronicu intreb / caut potentiale cauze :)

    Cautarile continua :)
     
  8. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    In weekend mi-am facut timp si am folosit produsul de care povesteam in postarea anterioara, Body Lens Clear pentru faruri - un produs ok dar care nu m-a dat pe spate, din pricina faptului ca este axat pe conservarea farului (pelicula cauciucata) vs luciul farului (ce ar fi fost probabil prea casant in lupta cu fiabilitatea de sarire).

    Pasii de reconditionare se pot observa in poze:
    - farurile date jos (cele 2+2 suruburi le deconecteaza de pe masina)
    - procesul de matuire ce a inceput cu paduri de 400 granulatie si s-a finalizat cu 4000 granulatie.
    - dupa care colegul meu Lucian a contruit o cusca din folii pentru a sigila mediu de praf abudent, locatie unde au fost date cu 2 maini pline de spray la intervale de 15min.

    Rezultatele before & after:
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  9. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Arata foarte bine zic eu :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta