1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My evil - Black B6

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Chriss_Deejay, 14 Apr 2016.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Sunt dispus ca arcurile sunt in portbagaj. Trec de la ProKit la Sportline
    In functie de ce jante de vara e posibil sa se mai elimine din iluzia de fata mai ridicata. Poate se mai lasa in timp dar pe fata pare sa fie o problema la montaj. Daca ai si B8-uri e prea sus.
    Daca esti multumit de fata asa cum e, poate mai ridici spatele un pic
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    F bine arata :) cu jante de vara se va mai micsora distanta pana la aripa. Stefan, daca vrei sa stea fata "la nivel" cu spatele, mergi pe H&R.

    Talerele de B5 merg doar pe arcuri stock, eu asta am citit pe net. In plus, B4 si B8 au alta grosime decat amortizoarele S-line si 1BA de fabrica (le-am masurat la subler), deci talerele de B5 nu ar sta bine pe ele (sau nu ar incapea, nu mai stiu daca sunt mai groase sau mai subtiri).

    PS: @Chriss_Deejay: de unde iei ravenol?
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru upgrade!
    Pentru a ridica spatele, cred ca se pot monta 2 distantiere de cauciuc ce nu exista din fabrica decat pe suspensie sport.
    Jante...incredibil cum poate arata o masina lasata cu jante de tabla pe 15".Pe bune, masina merita minim 17" pentru a arata bine.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    He, he ! :-)
    Multumesc pentru feedback, baieti ! :-)
    @lowlife : talerele de B5 se potrivesc doar pe amortizoare stock/sport/s-line, pe B8-uri nu intra, deci ies din schema; oricum nu as vrea sa o mai las de fata ... momentan. Ce stii ce pitici ma mai apuca dupa ce ma obisnuiesc cu ea in setupul actual. :))
    Uleiul il procur de pe : http://www.ulei-ravenol.piese-autonext.ro sper sa nu se considere reclama. Mereu au avut preturi mai mici decat restul pietei iar baietii de acolo sunt super ok.
    @Catalin_1987 : Multumesc pentru aprecieri. Cu ridicatul de spate ... hmm .. oricum este mai ridicata decat cu suspensia sport OE (pentru ca ... arcuri rupte pe spate :( ) ...acum spun ca nu o vreau altfel decat este, ca si ride height, dar ... nu stiu ce va fi peste jumatate de an sau o luna, doua. :))
    Stiu ca merita jante, nu ma certati ! :)
    Am vrut sa functioneze bine, sa ma pot baza pe ea oricand .. si apoi sa ma axez pe look/design. :)

    Keep in touch.
     
  5. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hello all !
    Pentru ca am avut ceva timp liber, masina a beneficiat de putina atentie. :)
    In primul rand, am refacut insonorizarea de la usa dreapta fata (sorry, no pics) deoarece a fost distrusa de cei de la service cand au inlocuit macaraua.
    Apropo, sunt la a 4-a macara inlocuita pe garantie (cred ca a fost o combinatie de piese proaste + montaj defectuos). Acum am mers pe Valeo, the most expensive ... pentru ca m-am saturat de programari, drumuri si timp pierdut.

    Am mai inlocuit si garnitura de la capacul de chiulasa + capacele de la axa cu came de admisie.
    IMAG0485.jpg IMAG0487.jpg IMAG0489.jpg
    De asemenea, au ajuns si LEDurile de la ... chinezi. :)
    Fac o lumina alba, neutra si destul de puternica.
    Prin urmare, am schimbat toate lampile din interior, mai putin plafonierele unde am ceva mult mai puternic. :D
    IMAG0480.jpg

    Daca tot am avut timp, am prins-o si in cateva poze :
    IMAG0470.jpg IMAG0473.jpg IMAG0472.jpg IMAG0474.jpg IMAG0475.jpg IMAG0478.jpg

    Toate bune ! :-)
     
    lowlife, Stefan, annabudala și încă o persoană apreciază asta.
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Looking good dar tipa dupa niste roti mai mari, macar de 17"
    Recomand sa cauti de A5, vin foarte bine pe B6 si ai exemplu pe Catalin
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce fel de garnitura ai folosit, ce marca ? Pentru ca la toate modele de Audi fabricate intre 2001 si 2007 inclusiv, acea garnitura cumparata din reprezentanta sau chiar aftermarket facuta de orice firma este o mare mizerie. Adica orice cumperi tot iti va supura pe la capac pentru ca odata desfacut capacul de la motor sunt probleme. Cum iti este norocul. De asta evit sa umblu pe acolo daca nu sunt motive intemeiate.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  8. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare.
    Cred ca Goetze am folosit, nu mai stiu exact.
    De obicei nu garnitura este problema ci montajul: la coturile in unghi mai mic, de la intinzatorul de lant si in partea frontala, trebuie pus cate un punct de silicon rezistent la temperatura ... altfel o sa curga de la prima cheie.
    Cea pe care am schimbat-o acum nu avea mari probleme dar era pe masina de 4 ani si cum tot aveam in plan sa umblu pe sub capac, am si schimbat-o. :-)

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar nu vreau sa pun nici un silicon. Fabrica nu pune nici un silicon si garnitura aia nu prezinta probleme de scurgeri ulei pe langa. Oricum o mare mizerie conceptul asta de etansare fata de alte marci auto.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cristi, te contrazic.

    Nu stiu in cazul tau, dar la 1.8 T apare "materialul de etansare" si in ETKA si in ELSA.
     
    Cata_ADC și Chriss_Deejay apreciază asta.
  11. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @audi66 : da, din fabrica se foloseste/folosea. :)
    Acum ca tot ai pus screenshoturile din ETKA ... mi-am dat seama ca nu am aplicat si in colturile de la semiluna. :(
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eh, daca supureaza, macar stii de unde este. :) Sper sa nu fie cazul.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  13. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Daca intereseaza pe cineva am tot schimbat si eu garnitura aia.

    1) Topran fara silicon = 3 luni a rezitstat, dupa care + silicon= inca 2 luni
    2) Elring+silicon= 3 ani de fericire si 0 picaturi de ulei curse

    In viata mea nu mai pun nimic Topran
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Topran si Vaico sunt pocnitori indiferent de ce piesa cumperi.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  15. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Daca tot veni vorba, pocnitori sunt si piesele de la ERA, asta daca ati auzit vreodata de acest producator.
    Recent am avut o patanie cu un senzor de ax cu came ... m-am lasat putin influentat de vanzatorul de la magazin (probabil avea adaos mai bun la ERA) si am luat senzorul, avand si livrare in doua ore vs. doua zile pe BOSCH;
    Motorul mergea mult mai prost decat cu cel OE, care era pe duca. Aveam erori de necorelare intre crankshaft si camshaft, detonatii aiurea, mers neregulat, etc ...
    Sper sa nu se considere off-topic.

    Toate bune.
     
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Revin cu update, pentru ca m-au mai intrebat colegii .. :)
    Prin urmare, meet COB LED:
    IMAG0481.jpg
    And it`s light :
    IMAG0494.jpg IMAG0495.jpg
     
    gutza25 apreciază asta.
  17. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Pentru ca astazi a fost cald si frumos si datorita faptului ca am avut ceva timp liber, am mers la self-wash. :-)
    Cam asa se prezinta masina dupa aplicarea Gyeon WetCoat :
    - La doua saptamani dupa :
    IMAG0724.jpg
    -La trei saptamani (Azi) :
    IMAG0773.jpg IMAG0774.jpg

    Si pentru ca ma apropii de revizie si astept cu disperare uleiul, am zis sa schimb filtrul de polen.
    Asa arata dupa 7 luni si 12.000km :
    IMAG0768.jpg
    Ca si marci, pentru filtre am mers pe Hengst iar uleiul este Ravenol WIV lll 5W30 care, din pacate, se gaseste destul de greu si am ales sa il aduc direct din DE.
    Fiind pornit, am comandat si amortizoarele pentru portbagaj insa, surpriza, sunt mai scurte cu ~20mm. :(
    Am returnat iar maine trebuie sa ajunga cele potrivite.
    IMAG0764.jpg

    Toate bune !
     
  18. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hello all,

    Pentru ca atunci cand am schimbat garnitura de la capacul de chiulasa am uitat sa pun silicon in toate punctele indicate, am procedat la reparatia acesteia. :D
    @audi66 : din pacate fara nu merge ... deh, e greu fara silicon. :))
    La 4500km de la schimbul, nivelul este cu doar 2mm mai jos (pe joja). Am folosit Ravenol VMP 5w30.

    Dupa reparatie ..am zis sa fac si putina curatenie in interior.
    IMAG1169.jpg IMAG1168.jpg IMAG1164.jpg IMAG1163.jpg
    Planuiam sa ajung si la self wash insa a venit seara, frig ... si cheful s-a evaporat. Mai incercam si maine. :-)


    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Impresionant consumul de ulei 5w30! Pe mine m-a sfatuit fostul proprietar sa nu incerc. L-ai rulat vara? Cat costa litrul cu tot cu transport si de unde l-ai luat?
     
  20. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    L-am rulat ... din Iunie si pana acum. :-)
    Pe epiesa.ro l-am gasit cel mai ieftin, la 170 lei bidonul de 5 litri iar pentru ca am facut o comanda mai mare, impreuna cu alti colegi, am avut si transport gratuit.
    Pentru schimbul urmator a sosit deja Ravenol WIV III 5W30, achizitionat din DE, cu un cost/litru de ~7euro.

    Initial doream sa fac schimbul direct cu WIV III dar cum expeditia din Germania nu aparea iar VSI-ul pe care-l aveam in motor se facea apa din cauza caldurii si a faptului ca l-am rulat ...~12k km, am sarit rapid la VMP. :-)
     

Distribuie pagina asta