1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My evil - Black B6

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Chriss_Deejay, 14 Apr 2016.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutari!
    Pentru ca m-am saturat de pierderi de ulei, dupa doua garnituri aftermarket de capac, am comandat una OE. Merita toti banii.
    Cauciucul este mult mai flexibil, maleabil.
    Rezultatul, zero picaturi pierdute dupa "upgrade".


    Si, pentru ca nu am stat chiar degeaba, ieri mi-am luat putin din timp si am facut un mic upgrade ...la hornuri. :-)) [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
    AlexPTB, TaZZuLeTz, mihaicristian și alți 3 apreciază asta.
  2. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Ce diametru au?
    Arata ok.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Danke, Lucian.
    Au fix 90mm diametru.
     
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Si ... dupa aproape 65k de la schimbul distributiei ... pompa de apa s-a gandit ca ... vrea "afara".:banghead::banghead:
    Drept urmare, a inceput sa scape lichid de racire, la greu.

    Saptamana viitoare este programata la distributie. :undwech:
     
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ce pompa ai pe mașină HEPU?eu am avut probleme pe mai multe mașini cu HEPU.
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Naspa situatia!Eu am patit acelasi lucru cu pompe Hepu : prima pompa a cedat la 75k si a 2-a la 65k.
    Acelasi lucru cu rolele de accesorii si intinzatorul hidraulic : erau praf la ambele distributii, desi montasem totul nou(Inna).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Da, pompa de apa este Hepu iar rolele sunt Inna.
    Vom vedea in ce stare sunt rolele cand o demontam ... insa, oare pe ce producator sa merg pentru pompa de apa ?

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  8. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Dar cat ar trebui sa 'tina' pompa, daca a cedat la 65/75 k km?
     
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca distributia tine teoretic 90k km, pompa trebuie sa tina tot atat!
    La 2004 distributia tine 120k km.....ala ce mai face cand ii pica pompa la 60% din termen?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay și TaZZuLeTz apreciază asta.
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Chiar aseara discutam cu un prieten ca piesele chiar daca sunt ina si din fabrica tot pe ina vin doar cu sigla nu sunt nici pe jumatate la calitate.. din pacate.

    A fost mare diferenta la pret fata de o garnitura victor reinz? Aceea garnitura pe original?
     
  11. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salut !
    Garnitura de capac, in varianta OE, a costat 180 lei, de pe epiesa.ro.
    Merita fiecare leu in plus. :)
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  12. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Corect, pompa ar trebui sa tina cel putin cat distributia, dar eu stiu ca distributia AM tine cam 60k km (multi o schimba cam in jurul acestei valori). 90k probabil tine daca e pe original.
    La 2004 diferenta este data de lipsa intinzatorului hidraulic, nu ?
    Eu la distributie am luat pompa originala, dar e tot HEPU.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  13. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Pompa de apa eu am Airtex si inca nu zice nimic (sper sa nici nu).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu stiu daca e aceeasi pompa, dar asa a patit si @micu86 la tfsi dupa ~60k km.
    Nu cred ca super calitatea asta are treaba cu OE/aftermarket, ci cu 2002-2005/2017. Asa sunt piesele acum, inclusiv la masini noi.
    Daca Hepu vine si pe original.. naspa.
     
  15. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Fresh de la "spital". :-)
    Dupa schimbul distributiei, cea veche prezentandu-se foarte bine daca facem abstractie de pompa de apa, masina trage putin mai bine si raspunde mai prompt la apasarea de acceleratie.

    S-au mai efectuat :
    - inlocuire lichid de frana cu ATE Dot4 SL6. Pot sa spun ca diferenta este semnificativa, si nu, nu e placebo. :)
    - inlocuire bielete stabilizatoare + bucse bara stabilizatoare (fata/spate). Am mers pe Lmf.
    - inlocuire intinzator (cu rola) de la accesorii si rola de la alternator care era blocata.

    Seara faina.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Si mie mi-a crapat pompa Hepu cu paleti metalici dupa mai putin de 60k. S-a înlocuit cu SKF cu paleti de plastic.
    E prima data când am avut probleme cu Hepu. Fusese cumpărata in 2013, daca are vreo relevanta.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  17. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare,

    Not much happened lately ... :-)
    Motorul merge bine dupa schimbul distributiei. totul ok.

    In schimb, am mai facut urmatoarele:
    1. Schimb etrier dreapta spate - era blocat ... de ceva vreme.
    Am mers pe TRW - Etrier + placute.
    Dupa toate astea am revenit la consum normal si acceleratie .. stock. :))

    2. Inlocuire regulator incarcare - sporadic, pe timp de iarna (frig), la prima pornire aveam eroare de incarcare.
    OE :
    Pare ca a mai fost reparat in trecut, fiind inlocuita (doar) una din perii (why the fuck would you do that ?? ) :
    IMAG2094.jpg IMAG2097.jpg IMAG2099.jpg

    NEW :
    Am mers pe Huco (by Hitachi) deoarece nu am gasit altceva
    IMAG2096.jpg IMAG2101.jpg

    In final, va las cateva poze de azi, de la self-wash + quick interior clean-up :

    IMAG2183.jpg IMAG2182.jpg IMAG2186.jpg Capture.JPG IMAG2177.jpg
    km: 264058

    PS: Sunt in cautare de jante, de data asta pe bune. :))
     
    alanb1 și arazvan2002 apreciază asta.
  18. BlackAngel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2017
    Locație:
    Satu-Mare
    Masina:
    Audi A4 B6 2.0i 2001
    Arata superb, keep it up!
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu prea ai umblat la alternatoare, este ? :)

    Asa vin din fabrica, mastic pus doar pe o parte. Reduce riscul de a face punte intre cele 2 picioruse.
     
    lowlife și Chriss_Deejay apreciază asta.
  20. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @audi66 : Nu, nu am umblat, so far. :(
    Acum, ca mi-ai aprins beculetul ... oare ar fi trebuit sa pun si eu pe noul regulator ?
     

Distribuie pagina asta