1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My evil - Black B6

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Chriss_Deejay, 14 Apr 2016.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Din cate am inteles ar fi mai util un polish+folie protectie decat polish+lac. Deoarece lacul pe faruri nu prea tine.. sunt multe conditii aspre: apa, mizerie, praf, sare, nisip, ce pot deteriora partial stratul de lac si va arata urat farul dupa un timp (se cojeste lacul). Pe stopuri e alta treaba, nefiind asa expuse precum farurile. Cel putin asta mi-a spus un baiat "ce polisheaza"..

    Probabil voi face si eu un polish exterior desi cred ca ar necesita pe interior.. insa la cei care se ocup cu asta trebuie sa le las masina sau sa astept cateva ore, timp pe care nu mi-l permit.. iar dupa ce ies de la munca, nici ei nu mai lucreaza.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Hai sa-ti spun eu un secret. Cand te duci sa polishezi un far, la majoritatea celor buni, il spala, il polisheaza, dupa il spala iar (prea rar vezi pe unu sa il stearga cu alcool) si dupa ii pune folie. Folia sta pe far si daca nu e degresat perfect. In schimb lacul nu. Ca sa le lacuiasca, trebuie sa le de demonteze sau sa izoleze tot pe langa, asta ce inseamna? folie ,banda multa etc (COSTURI). Trebuie sa demonteze garniturile pentru ca daca le lacuiesti doar partial, apa o sa intre sub garnitura si cu timpul o sa dezlipeasca lacul. De asemenea dupa lacuire trebuie asteptat cel putin 24 ore dupa care trebuie polishat lacul (ca sa se elimine coaja de portocala si claritatea sa fie maxima). Acum te intreb eu pe tine, cine ar face asta si cine ar face asta si pe bani cat de cat accesibili? Eu pe o astfel de polishare as cere 4-500 lei. Cine da? Nimeni. Asa 100-120 lei cat cer baietii cu folie, dau toti, se face vanzare si asa mai departe.Scuze de offtopic.
     
    Bradu Cristi, lowlife și Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hallo !
    So ... this happened ... :arco::arco:

    Before :
    IMAG1432.jpg
    After :
    IMAG1434.jpg
    Extra :
    IMAG1435.jpg IMAG1436.jpg

    Tot azi am facut si revizia, schimb ulei (Ravenol WIV III 5W30) si filtre Hengst.
    Km : 275210.
    Etrierii cei "noi" inca asteapta sa le rezerv un slot de timp si sa-i reconditionez. :)
    Estimez ca luna viitoare vor fi pe masina, cu tot cu discuri si placute noi.
    Btw, ce marca-mi recomandati pentru discuri+placute ?
    Eu ma gandeam la ATE ... :-)

    PS: nu ma certati ca-i murdara ... nici vremea si nici timpul liber nu mi-au permis sa o tin curata.

    Weekend fain in continuare !
     
    Ultima editare: 9 Mar 2019
    airden, lowlife, Cosmin ZKG și alți 2 apreciază asta.
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Buna alegere la ulei (5w30 WIV, VMP sau SMP).

    Discuri Zimmermann si placute ATE (ceramic de preferat, sa nu vezi praf pe janta dupa trei franari).
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  5. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Nu e o problema legala daca ai 215/55/17 ? Ai asa ceva in carte ? Stiam ca pe 17 sunt doar 235 45 :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu am discuri ATE cu placute TRW, un prieten ATE-ATE si discuri Zimmermann cu placute ATE, toate sunt ok.

    Ti-ar mai trebui un set de capacele de prezoane :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    In mod normal doar 235/45 sunt ok pentru 17 (dpdv legal).
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  8. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @Scorpyon : Ba da. :)
    Insa nu am mai avut rabdare si le-am pus. Ca si diamentru sunt putin mai mari decat ce este omologat : 235/45/17 vs 215/55/17. 1-2 saptamani mergem asa, pana ajung anvelopele noi, de vara.
    @AlexPTB : Sunt la al doilea schimb cu acest tip de ulei si se compoarta foarte bine .. deosebit de rezistent la temperaturi inalte (comparativ cu VMP 5W40).
    @lowlife : yep, si capacele-s pe drum ... :-)
     
  9. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Frumoase jante, sa le invarti cu placere.

    Mie discurile de la ATE mi s-au ovalizat in 3k km. Am pus Zimmerman acum si placute TRW.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  10. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Cleaned-up. :-) [​IMG]

    Sent from my HTC U11 plus using Tapatalk
     
    AlexMaroga, Andu333, gutza25 și încă o persoană apreciază asta.
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Perfect vin jantele astea :arco:
    Ai apucat sa mergi cu ele, cum e confortul?
     
  12. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    `neata ! :-)
    Doua zile au de cand sunt pe masina.
    Confortul este suprinzator de bun ... mai bun decat in varianta cu jante de tabla pe 15`` si anvelope de iarna premium (Nokian). Nu imi pot explica de ce dar asa este ... pana si consoarta a sesizat acest aspect. :-)
    Jantele actuale au ET34. Din punctul meu de vedere sunt ok/la limita insa nu stiu cum se vor aseza anvelopele omologate (235/45) ... :-(
     
    Ultima editare: 11 Mar 2019
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Poti merge fara probleme cu 235 pe jantele astea.Eu am mers pe varianta de A5 cu Et 28 si anvelope 235/45/17 si desi erau la limita aripilor, nu atingeau.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Bai da-o :)
    Poate sunt usoare jantele si mai sunt si cauciucurile usoare (din cauza 215-ului)? asteptam impresii cu 235/45/17 :)
     
  15. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Deci modelul acesta nu e de pe A5 cu ET28 :)
    Nu sunt carcotas, ziceam de dimensiuni deoarece doamne fereste in caz de ceva, daca nu ai anvelopele pe talon corespunzatoare, ai o mare problema.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    And this happened :

    IMAG1690.jpg
    IMAG1691.jpg
    IMAG1695.jpg
    IMAG1696.jpg
    IMAG1697.jpg
    Si da, trebuie sa refac unghiurile, dupa cum se observa si in poza#4. :-)
    Ca si comparatie intre R15 vs R17: confortul este mult mai ok, grip-ul nu se compara (195 vs 235) iar zgomotul este in limitele acceptabile (~72db din specificatii).

    Seara faina ! :-)
     
    AlexMaroga, z1daru, arazvan2002 și alți 7 apreciază asta.
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nup, sunt de pe Q5 parca (cu ET34). Arata bine si acest model pe masina. Pozele, putine ce-i drept, sunt destul de graitoare.

    PS: parca roata spate nu calca perfect pe asfalt. Fa o verificare la geometrie, s-ar putea sa fie ceva pe acolo.

    PS2: par mici rau de tot franele, n-ai de gand sa le faci un upgrade daca tot ai vizibilitate mare intre spite? :)
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Arata bine, dar nu stiu la ce unghiuri poti umbla. La FWD ai doar convergenta, nu si cadere (ca la quattro). Totusi trebuie verificat pe niste aparate bune. Se pare ca si modelul asta de Q5 e un pic concav si nu arata rau. Pica bine pe B6, sunt de acolo.
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pai ai cadere si la fwd. Doar am facut eu, pe puntea spate. Posibil sa fie nevoie de suruburi excentrice, saibe si bucsi.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am cautat in ETKA si se pare ca ai dreptate. Exista reglajul si la FWD.
     
    lowlife și Chriss_Deejay apreciază asta.

Distribuie pagina asta