1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel Ulei afisat - Consum de ulei - Presiune Ulei - Verificare nivel in MMI la Audi A5 (B8)

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de SBU, 29 Noi 2008.

  1. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    As face.....dar nu are joja.si tinand cont de faptul ca motorul consuma ulei...nu as risca sa merg fara sa arate.
    Totusi ...ce este de facut sa arate nivelul?
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ce te impiedica sa-i pui o joja ?
     
  3. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    Unde se monteaza, ce joja trebuie pusa?
    Cum pot dezactiva nivelul de ulei din mmi?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu am mai intalnit 3.0 TDI sa consume atata ulei, problema ta e sigur din alta parte. Ori din senzor, ori din cablaj, etc. Trebuie facuta o diagnoza. Ce senzor ai pus, nou/dezmbrari, ce brand ?
     
  5. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    Am fost montat senzor original dupa seria masinii. A fost facuta diagnoza, nici o eroare. Dar tot nu arata nivelul de ulei. Cablajul l-au verificat, au spus ca nu e nici o problema.
     
  6. Petrut Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5, 2.0, 2014
    Am un audi A5, 2014, 2.0, 177 cp si am exact aceeasi problema ca aici: http://www.clubaudi.ro/threads/cons...-ulei-motor-la-a4-b8.7174/page-23#post-783407
    Cand motorul e rece chiar daca e la ralanti nu apare eroare cu rosu "switch engine off oil pressure low"
    Dupa ce motorul se incalzeste la ralanti sau cand e in Drive masina atunci apare. Am schimbat pompa de ulei, senzorul, uleiul.

    Pana la urma cum zice Cristi in mesajul din topicul mai sus mentionat din aria A4 B8 o sa merg asa pana crapa si cumpar alt motor. Daca e sa schimb motorul ce costuri implica inafara de motorul in sine ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Manopera, schimb de ulei, distributie, antigel, lichid de servo, maruntisuri dar se aduna.
    Plus ca trebuie sa muti anexele dintr-o parte in alta si rezoovarea problemei cu pompa de ulei.
     
  8. Zenix 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A5 8TA, 2.0 TDi, 2012 (Facelift)
    Salutare colegi...
    A activat cineva pana acum pressure boost in mmi la audi a5 benzina sau diesel...?
     
  9. Vladi3 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 , 2.0 tdi CNHA, 2016
    Buna ziua,
    Masina mea din profil un Audi A5 cod motor CNHA, are 93.000km si mi-a aparut pe MMI: please reduce oil level. Am fost la o reprezentanta skoda si au scos mecanicii de acolo 500 ml uleidin ea, ei spunand ca e posibil ca la fostul schimb sa nu fi scurs tot uleiul si sa fi pus peste (facut tot in reteaua lor acum 1.500 km). Dupa 300 de km, imi afiseaza la fel. Va rog frumos spuneti-mi si mie cati mm trebuie sa afiseze pe VCDS , eu am 96-97 acum. Asta pentru ca sa imi fac o idee de cat ar trebui sa fie iar saptamana viitoare sa merg la reprezentanta Audi sa imi spuna exact ce are masina. Scriu aici pentru ca nu am gasit o rezolvare la service-urile respective. Astept o parere si de la voi, masina merge perfect nu o simt ca mi-ar baga nimic in ulei. E posibil sa fie senzorul nivel ulei ?
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    In urma regenerarilor dese/ratate motorina ajunge in baia de ulei.
    Este o problema la motor care afecteaza DPF-ul si care cere regenerari dese .
     
    moroenius apreciază asta.

Distribuie pagina asta