1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel ulei - martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei la minim - motor benzina la A6 C8

Discuție în 'Audi A6 C8 (2018 - prezent)' creată de traian si decebal, 13 Apr 2022.

  1. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Salut,
    La masina din profil un Audi A6 C8 motor benzina am facut revizia si imi apare acum indicator in bord ca am ulei prea putin. I-am scris omului de la reprezentanta si mi se raspunde ca: "schimbul de ulei s-a facut conform indicatiei producatorului, inclusiv cantitatea de umplere"... cu toate ca acelasi producator mi-a pus ulei pana la nivelul maxim cand mi-a livrat masina. Masina este pe benzina, deci nu exista riscul supraumplerii ulterioare din cauza regenerarilor esuate ale DPF.
    O sa ajung la ei peste 2 saptamani. Si ceilalti concurenti ai lor tot praf sunt, insa dezamagirile traite cu Audi sunt incomensurabile.
     
  2. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Pai avand in vedere ca tu platesti oricum reviziile poti sa le faci cand vrei. Eu le-am facut la 20.000 km pana la 60.000 km si urmatoarea o voi face la 15.000 km. Problema nu e daca vrei sa o faci mai repede ci cand vrei mai tarziu decat dau ei. 30.000 km pentru un schimb de ulei e prea mult din punctul meu de vedere.
     
  3. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Eu am insitat sa imi faca si verificarea generala indicata de Audi ca trebuie facuta la 30.000 km tot acum, cu ocazia schimbului de ulei la 23.000 km si el la randu-i a insistat ca nu e cazul, ca nu are ce verifica si ca sa vin din nou peste 7.000 km.
     
  4. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Lenea din ei. Mie mi-au facut inspectie generala la fiecare schimb
     
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Salut,
    Mie mi-au pus la revizie in motor norma 0w20. Mi se pare extrem de subtire pentru temperaturile noastre.
    Am mers 23.000 cu uleiul original si nu a consumat ulei absolut deloc.
    Dupa ce mi-au pus dintr-asta subtire si au pus si prea putin (a se vedea poza de mai sus din mesajul anterior cu nivelul in urma reviziei), acum, dupa 2.500 km, uleiul a ajuns la limita inferioara a nivelului.

    Ma gandesc ca este prea subtire si pentru ca imediat dupa revizie, am avut vreo 50 de km de forja, mers constant intre 3000 si 7000 ture si mi-a scazut cu 3000 km autonomia uleiului pana la revizie. Este drept ca apoi, in timp, mergand numai normal, autonomia uleiului si-a revenit.
    Eu am mai calarit masina asta si altele, dar sa imi oboseasca uleiul in felul asta, nicicum.
    Ok, si cu uleiul original, cat si la masinile anterioare, dupa cateva zeci de km de tranteala, imi scadea autonomia cateva sute km, insa nu 3000, ceea ce ma face sa cred ca nu am ceea ce trebuie in motor.

    Azi am cumparat 1 litru si au insistat ca de asta trebuie.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Parere, pune uleiul recomandat pentru masina ta 5w30, 5w40. Lasa deoparte 0w20 si reviziile la +20.000 km.
    Fa schimbul de ulei la 10-12.000 km max.

    Eu in multele sute de mii de km si in toate masinile (detin atat diesel cat si benzina) de ani de zile bag doar Motul 5W30 X-Clean+.

    Niciodata nu au existat probleme de consum, zornaieli, sunete ciudate, etc.
     
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Pai nu ziceam ca nu ma lasa astia sa pun ulei mai gros?
    Am ramas socat cand am vazut 0W20.
     
  8. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    Eu nu inteleg de ce te mai duci la Audi sa ti se faca o simpla revizie...
    Anul trecut am fost si eu sa mi se schimbe uleiul si filtrele iar anul acesta cand a trebuit sa fac iar revizia, de data asta nu la ei, am constatat cu stupoare ca uleiul nu fusese schimbat (imi pare rau ca nu mai am poze, dar ala nu era ulei de 10.000 km in viata vietilor lui), filtrul de combustibil era vechi de vreo 4 ani (desi pe factura apare inlocuit) si lista poate continua. Sa mai zic ca mi-au ,,bagat" o mizerie de Castrol Longlife ? N-are sens. Nici nu vrei sa stii ce diferenta mare e intre ce am bagat acum si ce marmelada aveam inainte. Uneori am senzatia ca am electrica, nu diesel, atat de silentioasa este acum.
    Du-te oriunde altundeva si baga ce ulei trebuie si mai ales, cat trebuie, asa cum a zis @audi66 .
     
  9. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @Andu333, e vorba de garantie, masina a fost noua.

    Intre timp am completat 200 ml ulei deoarece stiam ca diferenta intre nivelul minim si maxim indicat pe joja electronica se presupunea ca ar fi un litru.

    Am incercat cu 200 ml tocmai de frica faptului ca poate e 0.5 litri diferenta intre minim si maxim, ceea ce s-a dovedit adevarat. Ca atare acum imi indica umplere chiar de 40% intre nivelul minim si maxim (anterior era fix la nivelul minim). Sau poate la motoarele cu 6 sau 8 cilindri joja o fi calibrata altfel si ar fi 1 litru intre minim si maxim.
     
  10. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Mergi in continuare la 30.000 km la revizie la ei ca sa nu comenteze la garantie.
    Dupa ce iesi de acolo, mergi la un service mai de doamne ajuta si schimba uleiul cu un ulei adus de tine 5w30/40. Consideri uleiul pus de reprezentanta ca o curatare a motorului. La 10.000 km schimbi iar uleiul.
    Daca ai un stil de mers mai "agresiv", te caci in el de 0w20.
    Mergi pe recomandarea facuta de @audi66.
     

Distribuie pagina asta