1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nou membru - A6 C6 - in familia Audi a familiei mele

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bx3m, 19 Feb 2019.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare! A venit vremea sa ma prezint si eu :)
    Saptamana trecuta am adaugat un nou membru in familia Audi a familiei mele - A6 C6 2.0l 170cp CAHA. Inca din 2016 detin un A4 B6 1.8T AVJ, destul de dotat, pe care am instalat GPL inca din prima saptamana, si de care sunt foarte multumit si in momentul de fata, doar ca a venit momentul pentru o aditie (nevoie marite de transport) dar si pentru un upgrade. Astfel, am ajuns sa testez o masina vanduta de un domn din Bucuresti, masina ce a fost testata de colegul @vladliviu85 si @Cristi, carora, inca o data, le multumesc. Masina se prezinta intr-o stare destul de buna, cu urmatoarele dotari (unele adaugate de mine ulterior cu VCDS):
    - motor 2 litri diesel 170cp CAHA
    - cutie manuala 6+1
    - suspensie pneumatica reglabila
    - senzori parcare fata/spate + camera pe spate
    - oglinzi retractabile electric
    - S-Line exterior (bara fata/spate)
    - scaune sport piele cu incalzire
    - pachet crom interior/exterior
    - perdelute manuale la geamuri spate + luneta
    - carlig retractabil manual
    - comenzi volan/comanda vocala
    - MMI 3G High (ieri am facut update la cea mai recenta versiune de navigatie, urmeaza si hartile zilele urmatoare)
    - functii adaugate de mine: mirror tilt, needle sweep, lap timer + boost gauge + oil temp
    Nu am avut foarte mult timp de poze, in curand o sa ii mai fac si le postez aici :)
     
    mirceacml, mihaicristian, vladliviu85 și alți 8 apreciază asta.
  2. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Sa o stapanesti sanatos si sa parcurgeti impreuna KM multi, fara probleme!

    PS: Poate participi si tu in viitor la intalnirile noastre locale (ale ploiestenilor) :arco:
     
  3. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Multumesc!
    Chiar voiam sa intreb in topic daca/unde/cand se mai tin intalniri, am vazut ca ultima postare a fost in aprilie anul trecut.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Felicitari pentru achizitie! Imi place foarte mult culoarea, mai ales pe Avant. Daca iti place la exterior cum este acum, o poti lasa asa, altfel poti monta benzile de la A4 B8 S-line.

    Asteptam poze si cu interiorul. :icon_thumright:
     
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Multumesc. Da, si mie imi place culoare, si intr-o zi cu 3-4 ore libere si nitel soare, ii dau si un polish. Fac poze si la interior si postez. Deocamdata as vrea sa o las asa, cand incep sa ma obisnuiesc cu ea o sa mai schimb una-alta :D
     
  6. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Sa o stapanesti sanatos fara incidente si probleme !
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @bx3m Este cumva LY7H ?
     
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Multumesc.
    Codul de culoare, din decodarea VIN = Y7G
     
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare, de ceva vreme n-am mai postat, intre timp am mai facut una-alta pe la balenutza mea:
    1. Activat mirror-tilt in marsarier
    2. Activat needle-sweep
    3. Azi am montat si BT streaming - https://www.ebay.co.uk/itm/223116626868
    4. Tot azi am comandat si crema pentru intretinere tapiterie piele, ceea ce a avut si fostul proprietar, si care a mers foarte bine - https://www.diov.ro/acasa/71-crema-bio-cu-ceara-naturala-de-albine-curatare-tapiterie-auto-din-piele ; dupa ce se termina si cu ploile astea, urmeaza polish + ceara
    5. Am schimbat pompa de injectie CP4 cu CP3, preventiv. In acelasi timp am vrut sa schimb si balansierul de la pompa ulei + axul cu cele rectificate, dar nu a fost nevoie intrucat am carcasa pompa ulei din cea care nu are probleme. Ii multumesc pe aceasta cale lui @lxl pentru suportul acordat. Doritorilor le pot da detalii mai multe ;) Bineinteles, s-a schimbat si uleiul de prajit ce il avea (Castrol) cu Ravenol VMP USVO 5w30, amanat de cand am luat-o tocmai pentru ca aveam de gand sa ii rezolv preventiv cele 2 probleme de la pompa ulei si cea de injectie. Oricum, pompa mea de injectie e impecabila, o sa o postez la vanzare, poate foloseste cuiva.
    6. Peste vreo ora ma duc sa vad un set de jante pe 18, daca sunt OK o sa postez si poze
    Cam atat deocamdata, as vrea sa incorporez un incarcator Qi pe undeva prin cotiera, revin cu update.
    La mii de kilometri fara evenimente!
     
    Beetle94 apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fals = gresit. Toate pompele de ulei au probleme mai devreme sau mai tarziu inclusiv cele fabricate pana in anul 2015. Asa ca, tot cu sabia lui Damocles stai deasupra capului pntru ca nu ai remediat / reparat problema. In weekend am demontat o pompa de ulei la un Audi din 2010 cu 196.000 km, cat se poate de reali, care era praf si pompa mica (cu G in coada deci penultima revizie ultima fiind cea cu H) si imbusul si balansierul in care intra imbusul. Este coleg cu noi pe forum cel despre care vorbesc si va poate confirma. Daca vrei iti trimit poze pentru ca sa te convingi. Nu mai amanati reparatia asta daca puteti sa o sustineti financiar. Bafta
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cred ca tine de noroc, intretinere sau ulei pentru aceasta uzura la minunata pompa de ulei, @Cristi. Saptamana trecuta am vazut un A6 din 2012 de 177CP care a desfacut baia de ulei pentru a controla axul. Avea putin peste 250.000 km. Uzura era egal cu 0, abia se lustruise putin axul. Daca il curatai cu smirghel sigur era mai uzat. Nu stiu ce sa mai cred... dar cel mai bine face fiecare ce crede.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, tine de noroc. Dar mie personal nu imi place sa imi joc viata la zaruri sau la ruleta ruseasca cand sunt intr-o depasire pe DN-urile vietii din Romania. :)
    Dar, poate altora le place sa traiasca periculos si atunci noi nu ne putem impotrivii acestui fel de viata. :)
     
    Ciobanu Cristian și Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Eu o sa va povestesc acum ce am gasit in motorul meu, nu stiu cum e la altii.
    1. Baia de ulei avea silicon alb, extrem de bine si ingrijit pus. 99% asa era din fabrica, nu cred sa existe mecanic sa puna la mana siliconul asa, si din cate am inteles nici nu se gaseste silicon alb, ci doar gri.
    2. Carcasa pompei de ulei este diferita, nu are 3 suruburi pe mijloc, are o singura gaura, care la mine nici nu avea surub.
    3. Asta pentru ca din carcasa mea lipseau cuzinetii de pe mijloc, nu exista din fabrica
    4. Balansierii prezentau diferente. Cei trimisi de colegul @lxl aveau o margine/buza pe partea spre pompa mai mica, cei de pe masina mea aveau buza aia mai inalta cu ~ 2mm, ceea ce duceau la un joc longitudinal al balansierilor de tip vechi.
    5. Axul pompei are 100 mm fata de cel vechi de 77.5 mm din pompele anterioare.
    6. Axul pompei mele avea, cum zicea si @MarianMaxx 0 uzura, era doar putin lustruit pe laterale.
    Avand in vedere ca masina are ~250k km, am tendinta sa cred ca (daca tot am desfacut am schimbat si axul, pentru 25 de lei am zis ca macar atata sa fac) o sa mai mearga inca o data pe atat fara probleme. Din pacate, niciuna dintre cele expuse mai sus nu se putea vedea decat daca se da baia de ulei jos, nu exista alta metoda.
     
  14. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Nu mai ai sa ne prezinti nimic aici? :haha: Spune tot!
     
  15. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Nu poate omu' sa faca nimic...
    A primit jante pe 18 model Interlagos :arco:
    Stiu, o sa ii iau si capace...
     
    Ciobanu Cristian și z1daru apreciază asta.
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare, avand in vedere ca nu puteam sta cu 2 jante de o culoare si 2 de alta culoare, iar cromatul este prohibitiv dpdv al costurilor, am vopsit jantele sa fie toate la fel. In acelasi timp a primit si anvelope noi 245/40 R18.
    Dupa ce reusesc sa vand jantele de pe A4, anvelopele pe 17 de pe A6 si pompa de injectie schimbata, primeste soft stage I :arco:
    Imediat dupa ce se opresc ploile, polish + ceara :yahoo:
     
    Andu333, z1daru și Ciobanu Cristian apreciază asta.
  17. Msclemike

    Msclemike 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi
    Gusturile nu se discuta dar jante de VW pe Audi...meah...

    Sa o stăpânești sănătos...
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    ;)
     
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Dragilor, sambata 25 mai am programare pentru.... resoftare!! :arco:
     
    z1daru apreciază asta.
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Buan dimineata dragi colegi!
    Sambata l-am vizitat pe Ionut (@kng_bv) pentru efectuarea resoftarii. Nu am ce reprosa, omul super-profesionist :applaus:
    In urma acestui upgrade, am scos 200cp si 450Nm. Ne puteam duce si mai sus, dar trebuia calibrata pompa de injectie (CP3 in urma inlocuirii celei stock), dar pentru cei 7-8 cai in plus am considerat ca nu merita cheltuiala. Mai jos atasez graficele, inainte si dupa upgrade.
    Ca si senzatie, nu pot decat sa spun ca am impresia ca o sa vad mai des martorul de ESP in bord :p
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta