1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul A3

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 6 Aug 2011.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Ca in fiecare ianuarie, la Las Vegas are loc CES (Consumer Electronics Show), cea mai mare manifestare de gen din lume, dedicata noilor tehnologii.

    Audi nu lipseste nici in 2012, avand noutati din domeniul electronicii si infotainment.

    Pe langa Audi Urban Concept sau Audi Connect, avem expus si interiorul noului A3.

    Noul MMI (powered by NVIDIA Tegra 2), touchpad, Google Maps cu Street View, Audi Connect, etc - mai multe informatii vom avea dupa prezentarea oficiala.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Ian 2012
  3. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  4. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Noi imagini de detaliu de la CES 2012, cu interiorul A3 si in special noul MMI cu Audi Connect si touchpad.
     
  5. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Cand veti sta la semafor, va veti putea controla updateurile de pe facebook :huh:
     
  6. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Street View pe displayul MMI al noului A3
     
  7. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Fara cuvinte. Sunt curios cat o sa coste sistemul pe noul A3...
     
  8. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  9. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi a prezentat la CES interiorul noului Audi A3 ce urmează a fi lansat oficial în martie, la Salonul auto de la Geneva. Liniile simple sunt dublate de un pachet multimedia de invidiat. Viitorii clienți vor avea la dispoziție, printre altele, un display de 7 inci cu grafică 3D și un „touch-pad, integrat în butonul rotativ al sistemului MMI.

    Salonul de electronice de la Las Vegas a confirmat cunoștințele avansate ale lui Audi în materie de tehnologie multimedia integrată. O dată cu prezentarea interiorului de la viitorul A3, toată lumea poate să observe cum într-un model din clasa compactă sunt oferite echipări în premieră pentru industria auto și dotări care puteau fi întâlnite doar pe modelele din clase superioare.

    „Arsenalul” lui A3 include un monitor de 7 inci, cu o grosime de 11 mm, pe care sunt afișate toate informațiile sistemului multimedia. Există și o interfață universală de conectare a telefonului mobil cu mașina, denumită Audi Phone Box.

    Cele mai multe funcții pot fi accesate prin intermediul sistemului intuitiv „touch-pad”, sistem montat deja la Audi A7 și A8. Producătorul anunță și introducerea unei tehnologii de proiecție a informațiilor pe parbriz de tip „head-up display”. De asemenea, A3 preia de la A4 posibilitatea de a se transforma în WLAN hot-spot pentru alte dispozitive din mașină dar și din apropiere.

    Sistemul de comenzi prin voce (voice activation control system) va include compatibilitate cu Google în așa fel încât sistemul de navigație să poată fi setat să găsească punctele de interes ale zonei în care se găsește mașina.

    Sistemul central al mașinii va fi prevăzut inclusiv cu o placă MMX (Multi-Media eXtension), pe care este integrat un procesor Tegra de la Nvidia.

    Astfel, tehnologia de la bordul modelului va putea fi readusă la zi prin simpla înlocuire a plăcii MMX, tocmai pentru a rămâne competitivă în ritmul accelerat de apariție a noilor aplicații multimedia.

    Stylereport.ro
     
  10. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi A3
     
  11. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Nu sunt foarte spectaculoase imaginile, dar cateva lucruri pot fi observate.

    Nu inteleg de ce nu maresc ampatamentul - adica sa mute rotile din fata si mai in fata, pentru a nu mai fi masina grea de bot, o problema mai veche a masinilor vag. Am citit o stire zilele trecute legate de Golf 7 si una dintre modificari era exact asta, pentru a diminua efectul subvirarii.

    Insa in pozele cu noul a3, botul este mult iesit. La noul Seria 1 evident au avut grija. Eu nu ii inteleg cum pot ei crede ca o sa vanda asa ceva in 2012/2013, la acelasi pret cu Seria 1 si cu noul MB A-Klasse.
     
  12. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    off paul motorul este in dreptul rotilor...
     
  13. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    La ambele masini este in dreptul rotilor, general vorbind.
    Daca te uiti in poze, o sa vezi diferentele.
     
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    pai a3 este o masina fwd si pt ca trebuie sa legi planetarele de roti, nu ai cum sa pui decat motorul in fata si apoi transmisia, deci motorul va fi in fata puntii fata.
    la masinile rwd, asa cum este seria 1, poti pune motorul oriunde vrei sub capota, pt ca tractiunea este pe puntea spate iar rotile fata nefiind legate de motor, pot fi si ele amplasate oriunde.

    ca atare, la bmw, motorul este amplasat un pic mai in spatele puntii fata pe cand la audi este in fata puntii fata, de aici rezultand si o greutate mai mare la audi pe puntea fata comparativ cu bmw.

    personal, chestia cu subvirarea la o masina nu ma intereseaza, pt ca oricum soferii nu pot ajunge la limita masinii ca sa poata spune ca puteau lua o curba cu o viteza mai mare si din cauza distributiei proaste a maselor pe punti, nu au putut sa o faca.

    insa, din punctul de vedere al aspectului masinii, al elegantei, un ampatament mai mare, asa cum este la bmw, si un o consola fata mai scurta, ar fi de dorit.

    dpmdv, daca audi ar reusi o consola fata cu maxim 5 cm mai lunga ca la bmw, ar arata si mai bine masinile lor.
    practic, asta ar insemna ca a3 sa aiba o consola fata pe la 81-82 de cm si un ampatament de 2.65 comparativ cu consola fata de acum care este pe la 88 cm iar ampatamentul pe la 2.58, bineinteles noul ampatament sa fie la o lungime totala a masinii la fel cu generatia anterioara.
     
    Ultima editare: 3 Feb 2012
  15. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    traian a punctat foarte bine
     
  16. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    :thumbs-up: Like
     
  17. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Adevarata treaba cu legatura dintre pozitia motorului si tractiunea fata, insa:

    Audi ar trebui sa faca o mutare in mai bine in ceea ce priveste dinamica masinilor. Niciodata nu o sa ajunga la dinamica unei masini RWD cu un FWD. Ca pana la urma concurentii directi ai A3-ului sunt RWD. (MB, BMW) Insa se pare ca nici nu se chinuie macar sa imbunatateasca asta, si lucrul asta ma face sa tai viitorul A3 de pe o eventuala lista de posibile upgrade-uri. Daca este posibil tehnic, nu stiu, dar ar trebui sa isi bata capul putin cu lucrul asta.

    Cat despre ce a spus traian si decebal, nu mi se pare corecta motivatia estetica deasupra motivatiei practice. De exemplu, este foarte posibil ca A3-ul nou sa arate mult mai bine ca Seria 1 tocmai lansat, insa eu unul nu o sa merg pe o masina doar pt ca arata bine, ci si pentru cum merge.

    Nu trebuie sa mergi la limita extrema a masinii ca sa iti subvireze. E suficient sa accelerezi intr-o curba mai stransa ca sa o simti din plin. Daca ai si diesel si cuplu, e si mai evident. Din punctul meu de vedere asta este marea problema a Audi-urilor.
     
  18. Chris_A6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 2009
    Ce ai prefera intr-o curba? subvirarea de la Audi sau supravirarea de la Bmw ? La Audi iti fuge putin botul, la Bmw iti fuge putin spatele si daca nu-ti cunosti masina poti foarte usor sa intrii in balans si sa faci accident.

    Astept sa fac un test-drive la A3 cand se poate si la Seria 1 intre timp.
     
  19. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Mercedes-Benz clasa B, concurentul direct al lui A3 are si el tot tractiune fata :) E mai frumos actualul model de A3 parerea mea... Seria 1 spatele si profilul sunt frumoase, dar aici vad zeci aparute pe sosele si "fata" este mai hidoasa decat chiar si la modelul anterior.
     
  20. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    paul_e88

    dupa cum am mai spus, suntem prea prosti ca sa mergem la limita cu o masina, iar daca o masina subvireaza sau supravireaza, chiar nu conteaza.
    cand noi intram intr-o curba cu o anumita viteza si avem impresia ca masina este la limita, ea de fapt poate sa ia curba respectiva cu cel putin 10-20km/h in plus.

    eu de exemplu, merg f des pe E85 si tot timpul incerc limita mea si a masinii cu care de regula circul(un vw jetta din 2009) in niste curbe.
    1. pe centura buzaului, cum mergi catre ramnic, exista doua curbe largi la dreapta din care una este mai stransa un pic. am reusit sa fac curba aia stransa cu 150km/h in conditiile in care masina este una banala cu jante de 16 si pirelli p7, fara suspensii sport si cu minim 60% din greutate pe puntea fata. intr-adevar am crezut ca zbor de pe asfalt, insa am lasat la 50m in spate un seria 5 f10 care anterior ma flesh-uia si ma claxona sa il las sa treaca. viteza maxima cu care am vazut intrand masini in curba aia a fost pe la 130km/h. e drept, nu am intanit nici o masina sport pe traseu(porsche samd)
    2.a doua curba este tot pe E85 intre buzau si ramnicu sarat. curba este situata chiar cand se intra pe portiunea cu doua benzi pe sens, este o curba la dreapta si este chiar intr-o vale. intai se coboara, intri in curba si incepi sa urci. curba aia la dreapta am facut-o cu 175km/h si cred ca jetta ar putea cu 180. nu ma vazut masini care sa treaca peacolo cu mai mult de 160km/h.
    de regula, prin curbele respective imi aleg cate o victima ce anterior facea figuri ca el e mare si tare si ca toate masinile trebuie sa se dea din fata lui, iar cand vin portiunile mele preferate , le arat ca locul lor e de fapt la cratitza si nu la volan.

    incerc sa zic ca dupa indelungi exersari, desoperi ca limitele masinii ce o conduci sunt mult mai sus de cat ai curajul sa le exploatezi, deci ce conteaza ca subvireaza, supravireaza sau are o distributie proasata a maselor. important este sa fie fiabila, puternica, sigura, accesorizata si sa arate bine.
     
    Ultima editare: 4 Feb 2012

Distribuie pagina asta