Arata fain, chiar copue-like, dar portbagajul pare mult mai mic decat la vechile avanturi care erau mai "patratoase". Scopul unui avant este sa fie cat mai practic si incapator nu neaparat aratos. Daca vrei look te orientezi spre A6 sedan/A7.
Imi place cum arata! Generatia anterioara nu mi se ca este patratoasa si, la fel cum si A4 B8 avant are forme mai rotunjite, noul A6 avant inclina spre un design mai atragator. Eu, care nu sufeream breakurile, am ajuns sa imi placa. Cred ca sacrificarea spatiului interior este minima. Prima data pentru ca daca vorbim de gura de incarcare, ea este la fel de mare cu hayonul ridicat si in al doilea rand, daca se pierde spatiu de depozitare, se pierde putin fix in dreptul geamului. Sincer sa fiu, nu cred ca este multa lume care foloseste prea des A6-le pe post de dubita, ca sa culce bancheta spate si sa sa foloseasca spatiul pana la cupola la maxim. Nu zic ca nu sunt, dar nu sunt reprezentativ de multi. In Europa de Vest, avantul se vinde mai bine decat sedanul si eu nu cred decat ca acest tip de abordare, de a face avantul cat mai atragator, face bine. Doar parerea mea!
A6 la Audi Driving Experience (inclusiv comparatie cu competitorii bmw si mercedes) http://www.youtube.com/watch?v=1JdFoWtpAUU&feature=youtu.be&a
interesant...doar ca nu e foarte relevant ce au facut, sunt pareri ale unor oameni obisnuiti...asteptam comparatie facuta de niste cunoscatori si niste cifre care sa arate diferenta concret.
Dupa testul AMS pe diesele, iata si rezultatele testului Autobild pe benzinare: s-au comparat A6 3.0 TFSI S-tronic cu BMW 535i xdrive si Mercedes E 350 4Matic 7G-tronic Castigator: Audi A6 - "pentru ca este mai rapid, mai sportiv, si mai ieftin decat competitorii" http://www.autobild.de/artikel/audi-a6-bmw-5er-mercedes-e-klasse-test-1600531.html
A6 Avant va fi lansat pe 18 mai la Berlin. Premiera mondiala poate fi urmarita live pe www.audi-mediaservices.com/a6-avant-en
Audi A6 Avant: Benzina: 2,8 litri FSI (natural aspirat, fara turbo) de 150 kW/204 CP, cu un cuplu maxim de 280 Newton-metru (Nm) intre 5.250 si 6.500 rotatii pe minut (rpm); 3 litri TFSI de 220 kW/300 CP, cu un cuplu de 440 Nm intre 2.900 si 4.500 rpm. Acest propulsor este supraalimentat printr-un compresor mecanic, pus in miscare de motor si amplasat in interiurul V-ului format de cei 6 ciclindri. Diesel: 2 litri TDI (turbo) de 130 kW/177 CP, cu un cuplu de 380 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm; 3 litri TDI (turbo), motor nou dezvoltat, livreaza 150 kW / 204 CP si un cuplu maxim de 400 Nm intre 1.250 si 3.500 rpm; 3 litri TDI (turbo), cu 180 kW/245 CP si 500 Nm cuplu intre 1.400 si 3.250 rpm; 3 litri TDI (turbo), cu 230 kW/313 CP Toate motorizarile au sistem de recuperare a energiei la franare, energie utilizata pentru alimenta masina in timp ce sta in aglomeratie sau la semafor cu motorul oprit (oprirea propulsorului si repornirea se face printr-un sistem automat Stop & Start). In functie de motorizare, noul A6 poate avea fie tractiune fata, fie tractiune 4×4 (quattro) cu diferential central (crown gear). Toate versiunile de motorizare cu tractiune pe rotile din fata au sistem electronic de control al stabilitatii (ESP) cu setare sportiva si diferential cu alunecare limitata. Pentru un plus de confort poate fi comandata o suspensie cu perna de aer, precum si un sistem de directie dinamica, mai prompta in reactii. Motorizarea 3.0 TDI de 313 CP va fi disponibila pe Avant din Octombrie 2011.