1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul A6

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 3 Aug 2010.

  1. 1QUATTRO9

    1QUATTRO9 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback 2.0TDI 2012
    In 3 am fost. Erau 3 echipari diferite.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2011
  2. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    optiunea e veche ... se numeste corner lights ...
     
  3. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Noi fotografii spion cu A6 4G Avant
     
    Ultima editare: 9 Apr 2011
  4. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
    Arata fain, chiar copue-like, dar portbagajul pare mult mai mic decat la vechile avanturi care erau mai "patratoase". Scopul unui avant este sa fie cat mai practic si incapator nu neaparat aratos. Daca vrei look te orientezi spre A6 sedan/A7.
     
  5. psebi

    psebi 5th Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A3 8P 2.0TDI
    Imi place cum arata!
    Generatia anterioara nu mi se ca este patratoasa si, la fel cum si A4 B8 avant are forme mai rotunjite, noul A6 avant inclina spre un design mai atragator. Eu, care nu sufeream breakurile, am ajuns sa imi placa.
    Cred ca sacrificarea spatiului interior este minima. Prima data pentru ca daca vorbim de gura de incarcare, ea este la fel de mare cu hayonul ridicat si in al doilea rand, daca se pierde spatiu de depozitare, se pierde putin fix in dreptul geamului.
    Sincer sa fiu, nu cred ca este multa lume care foloseste prea des A6-le pe post de dubita, ca sa culce bancheta spate si sa sa foloseasca spatiul pana la cupola la maxim. Nu zic ca nu sunt, dar nu sunt reprezentativ de multi.
    In Europa de Vest, avantul se vinde mai bine decat sedanul si eu nu cred decat ca acest tip de abordare, de a face avantul cat mai atragator, face bine.
    Doar parerea mea!
     
  6. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Noi poze-spion cu A6 4G Avant:
     
  7. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  8. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    interesant...doar ca nu e foarte relevant ce au facut, sunt pareri ale unor oameni obisnuiti...asteptam comparatie facuta de niste cunoscatori si niste cifre care sa arate diferenta concret.
     
  9. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A6 Avant - fresh spyshots.

    Debutul in toamna la Salonul de la Frankfurt
     
  10. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
    Wow, isi schimba jantele din mers. :) Super!
     
  11. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Dupa testul AMS pe diesele, iata si rezultatele testului Autobild pe benzinare: s-au comparat A6 3.0 TFSI S-tronic cu BMW 535i xdrive si Mercedes E 350 4Matic 7G-tronic

    Castigator: Audi A6 - "pentru ca este mai rapid, mai sportiv, si mai ieftin decat competitorii"

    http://www.autobild.de/artikel/audi-a6-bmw-5er-mercedes-e-klasse-test-1600531.html
     
  12. tiberius_roman

    tiberius_roman 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi
    poze de aproape::)
     
  13. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  14. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    In ziua lansarii oficiale a lui A6 Avant, ne-am trezit si cu niste fotografii spion ale lui S6 Avant
     
  15. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Acesta este noul Audi A6 Avant
     
  16. mircea0xm

    mircea0xm 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Mihăileşti
    Masina:
    Audi Q7 2018
    O masina extrem de reusita:)
    Bravo AUDI;)
     
  17. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  18. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  19. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi A6 Avant:

    Benzina:

    2,8 litri FSI (natural aspirat, fara turbo) de 150 kW/204 CP, cu un cuplu maxim de 280 Newton-metru (Nm) intre 5.250 si 6.500 rotatii pe minut (rpm);
    3 litri TFSI de 220 kW/300 CP, cu un cuplu de 440 Nm intre 2.900 si 4.500 rpm. Acest propulsor este supraalimentat printr-un compresor mecanic, pus in miscare de motor si amplasat in interiurul V-ului format de cei 6 ciclindri.

    Diesel:

    2 litri TDI (turbo) de 130 kW/177 CP, cu un cuplu de 380 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm;
    3 litri TDI (turbo), motor nou dezvoltat, livreaza 150 kW / 204 CP si un cuplu maxim de 400 Nm intre 1.250 si 3.500 rpm;
    3 litri TDI (turbo), cu 180 kW/245 CP si 500 Nm cuplu intre 1.400 si 3.250 rpm;
    3 litri TDI (turbo), cu 230 kW/313 CP

    Toate motorizarile au sistem de recuperare a energiei la franare, energie utilizata pentru alimenta masina in timp ce sta in aglomeratie sau la semafor cu motorul oprit (oprirea propulsorului si repornirea se face printr-un sistem automat Stop & Start).

    In functie de motorizare, noul A6 poate avea fie tractiune fata, fie tractiune 4×4 (quattro) cu diferential central (crown gear). Toate versiunile de motorizare cu tractiune pe rotile din fata au sistem electronic de control al stabilitatii (ESP) cu setare sportiva si diferential cu alunecare limitata. Pentru un plus de confort poate fi comandata o suspensie cu perna de aer, precum si un sistem de directie dinamica, mai prompta in reactii.

    Motorizarea 3.0 TDI de 313 CP va fi disponibila pe Avant din Octombrie 2011.
     
  20. Vladimir13

    Vladimir13 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2006
    Ma bucur foarte mult ca au scos 3.0 TDI 313 cp. Este o mare realizare !
     

Distribuie pagina asta